Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 697445 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8952
    • View Profile
Ще има трудности с движението по пътищата - надвишават разрешената пълна маса особено 22 m вариант. :rolleyes:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18023
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Ще има трудности с движението по пътищата - надвишават разрешената пълна маса особено 22 m вариант. :rolleyes:
Самосвали и други камиони като че ли не го правят ежедневно... А и все пак нещата трябва да са в услуга на водачите и сервизните работници по гаражите - да боравят с удобна и подходяща за тях техника, останалата инфрастуктура ще се напасне според това... Удачен пример е как за двуетажните МАН-ове в Малашевци рязаха вратите на сервизните халета. :)
« Last Edit: 15.07.2024, 12:11:29 by difian »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15493
    • View Profile
    • Email
Тепърва ще се разпадат тези PVC-та, с липсата на адекватна поддръжка.  :)
Даже учудващо изглеждат като чисто нови още на 10 години и милион километра. Навремето Икарусите още на 5-6 година и на половината им километри бяха като ждреб. С раздути плоскости, изпокъсани балатуми, стържещи скорости и пуеци по дълги от тях. Ползвах ги всеки ден почти нови на 111, на 6-7 години.

Значи сега ги правят много по-качествени и дълготрайни, някои МАТ-ове си изглеждат буквално като нови. Нито имат ръжда, нито разплани балатуми и плоскости, и всичко им работи.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3636
    • View Profile
Държат се, факт е, че се държат изненадващо добре, но има екземпляри, които са започнали да грохват вече, най-вече стопанисвани от онзи барзак на Житница, който трябва да бъде заличен. А в Германия все още между другото на доста места си карат Ситаро от първото поколение 98-06.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6009
    • View Profile
    • Email
Ей, спрете с тези стари разбирания, че немските неща са изключително висококачествени, перфектни и безпогрешни. За поддръжката съм напълно съгласен, но още нови си дойдоха с един вагон проблеми и недомислици, в следствие на както некадърно проектиране, така и в един момент да почне тормозилника със скъпите и износващите се, нарочно, оригинални резервни части. Производителите много отдавна не са това, което  им се иска на операторите, че и на нас, "феновете". Има шофьори във форума, те знаят най-добре. Целта е да се вземат паричките и накрая да отчетат максимална печалба. А частите и сервизирането са си много сериозно приходно перо. То и моята фирма може да се напъне и да направи рейс специално за София, но цената ще бъде заоблачна, а за крадене и пълнене на партийни каси съвсем няма на общината да и останат мангизи. И в Германия също е изключено да спечелиш договор, без да дадеш пари под масата - това си е нещо естесвено и фирмите си имат скрити каси за целта. Нали вече толкова години работя в завода, та ми е ясна картинката. За Икарусите сме казвали - до 89та поне унгарците редовно доставяха части по номенклатура, не че и тогава поддръжката не беше серсемска, както и "ремонтите" в Станкето. Но сетне спряха, оригинални части просто нямаше, никой не се наемаше да ги купува и доставя, само някакви цехчета на близки до властимащите хора се опитваха нескопосано да правят това-онова и да взимат парите на автото и електрото, но не можеха всичко и най-вече тези чаркала нямаха нищо общо с оригиналите. Същата работа беше и с 0 305, които изкараха толкова с цената на милиони палиативни клизми и заварки....Излиза, че за нашите условия трябват автобуси, направени като за Африка....
« Last Edit: 16.07.2024, 09:57:47 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1054
    • View Profile
още нови си дойдоха с един вагон проблеми и недомислици, в следствие на както некадърно проектиране, така и в един момент да почне тормозилника със скъпите и износващите се, нарочно, оригинални резервни части.

Може ли някаква обосновка на това твърдение?
Кое в проектирането на МАНовете е некадърно и недомислено и какви са тия толкова много проблеми, дето имат още от нови?

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1244
    • View Profile
Ясна му била работата… Откъде? От 6000 километра дистанция?
А това за рушветите, не че не е възможно, ама така подхвърлено без източник е агенция ЕМК (един мъж каза?

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 985
    • View Profile
Quote
Кое в проектирането на МАНовете е некадърно и недомислено и какви са тия толкова много проблеми, дето имат още от нови?
Не само в МАНовете, но и у любимите на цяла България Мерцедеси!  :crazy:  :rolleyes:  Проблемите не са единствено в МАН/Мерцедес, но например у Wabco, Knorr, VOITH, ZF и много други чиито компоненти се използват. Има конструктивни неща които са добре, има и много зле. Конкретни примери няма да давам.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6009
    • View Profile
    • Email
Ясна му била работата… Откъде? От 6000 километра дистанция?
А това за рушветите, не че не е възможно, ама така подхвърлено без източник е агенция ЕМК (един мъж каза?
От кухнята директно. Пета година правя в завода. Чудим се в момента как да сменим доставчика на едни вентилатори (за двигателя), които струват майка си и баща си и били най-най-най.....Само че като проработят, вият като Латвия линейка, което не само, че е непоносимо, но и на никакви норми не отговаря. Имам още цяла торба с подобни примери - то не са канцерогенни лепила, пластмаси, гуми, бои....И най-неприятното е, че в огромната част от случаите, когато си имаме работа с поддоставчици на каквото се сетите, от двигатели, до болтове, просто "изборът не е голям".
В крайна сметка има и книги, от един и същ немски автор, където всичко е описано в детайли и никъде не се твърди, че Мерцедес и МАН са най-добрите. Напротив - средна ръка ширпотреб. Забравихте как когато на Карат-с Цитаротата и Конектотата бяха нови, поголовно тъпчеха хартийки и памук между панелите в салона, да не дрънчат....
« Last Edit: 17.07.2024, 07:16:11 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1054
    • View Profile
Това просто е несериозно.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6009
    • View Profile
    • Email
Това просто е несериозно.
Не питай старило, питай патило! Ако мислиш, че вместо да си работя по специалността, ми е много приятно да се старая да организирам нещата в завода, много се лъжеш. Но Канада е адски скъпа страна и за да оцелееш, се налага освен по каквото си учил, да работиш и друго, каквото има. И понеже на малко хора рейсовете са им интересни, не вярвах, че ще ме вземат, но ме взеха и така пет години вече. Междувременно си работя и по занаята, но не е достатъчно.....
По рейс и по жена не се тича!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18023
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
2318 от кога е с изцяло оранжеви тела на мигачите отзад (средното тяло на стоповете)?!

Online mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4184
    • View Profile
Няколко мана са така, изглежда това е било наличното доставено като резервна част.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Преди час долу горе видях 3121 по 88 с хартиена табела с номера отзад. Много грозно изпълнение

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15419
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Това го видях и аз. В интерес на истината развалени табели при Lion's city не е имало никога, поне не и по този начин някоя да откаже и да се наложи слагане на хартиена табела.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Предната и страничните работят и то изрядно, какво е пречело да го оправят- явно не е от днес като гледам

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11351
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Сигурно нещо е пречело, щом се движи така. От друга страна би било глупост да стои гаража за подобна дреболия.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6915
    • View Profile
    • Email
. От друга страна би било глупост да стои гаража за подобна дреболия.

Глупост е, но не би било глупост във всеки автобус да има набор от напечатани хартиени табели за всички линии които да се слагат ако електронните се развалят, а не шофьорите да драскат на коляно с молив на опаковки от банички табели.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11351
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Е такива са си класика. Навремето се забелязваха главно по резервите.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 579
    • View Profile
3121 е със сменена задна табела през 2019г. Не е с фабричната Mobitec, но явно и тази е дефектирала.
SUMC - Desordem e Regresso.