Ей, спрете с тези стари разбирания, че немските неща са изключително висококачествени, перфектни и безпогрешни. За поддръжката съм напълно съгласен, но още нови си дойдоха с един вагон проблеми и недомислици, в следствие на както некадърно проектиране, така и в един момент да почне тормозилника със скъпите и износващите се, нарочно, оригинални резервни части. Производителите много отдавна не са това, което им се иска на операторите, че и на нас, "феновете". Има шофьори във форума, те знаят най-добре. Целта е да се вземат паричките и накрая да отчетат максимална печалба. А частите и сервизирането са си много сериозно приходно перо. То и моята фирма може да се напъне и да направи рейс специално за София, но цената ще бъде заоблачна, а за крадене и пълнене на партийни каси съвсем няма на общината да и останат мангизи. И в Германия също е изключено да спечелиш договор, без да дадеш пари под масата - това си е нещо естесвено и фирмите си имат скрити каси за целта. Нали вече толкова години работя в завода, та ми е ясна картинката. За Икарусите сме казвали - до 89та поне унгарците редовно доставяха части по номенклатура, не че и тогава поддръжката не беше серсемска, както и "ремонтите" в Станкето. Но сетне спряха, оригинални части просто нямаше, никой не се наемаше да ги купува и доставя, само някакви цехчета на близки до властимащите хора се опитваха нескопосано да правят това-онова и да взимат парите на автото и електрото, но не можеха всичко и най-вече тези чаркала нямаха нищо общо с оригиналите. Същата работа беше и с 0 305, които изкараха толкова с цената на милиони палиативни клизми и заварки....Излиза, че за нашите условия трябват автобуси, направени като за Африка....