Author Topic: Транспортното обслужване на северните и северозападните квартали  (Read 34157 times)

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10840
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
26 се движи до Обеля, защото го обединиха с 87. След 15 години като направят кривите от Илиенско шосе към Обеля може и трамвай да пуснат натам.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8298
    • View Profile
Трамвай от Илиянци към Обеля не е смислен - пътникопотокът му ще е нищожен поради силния дублаж с ТМ 6, 11 и 12.  Когато се движеше 87 още нямаше МД2, сега 26 може спокойно да прави връзка на МС Мария Луиза.  :rolleyes:
« Last Edit: 29.09.2021, 10:41:47 by V.Peichev »

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1060
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Идеята на 26 към Обеля е не да замести някогашния 87, а да се запази връзката на Обеля с община Връбница, както и да е довеждащ транспорт до метрото от Обеля 1, въпреки че с интервалите си трудно може да го постигне. Реално никой от Обеля или Надежда не пътува до Илиянци с него, основно се ползва за вътрешноквартален превоз и доста хора се качват на него посока Нови Искър от сп. Ломско шосе, община Връбница и МС Хан Кубрат, тук таме се качва и някой по Хан Кубрат до метрото или обратното, ако мине пред 285, а те винаги минават заедно или с минута - две разлика. Това са личните ми впечатления. Трамвай Обеля-Илиянци няма как да има някакво сериозно натоварване, за да си струва разхищението на средства, които могат да се вложат в нещо по-смислено. За ползващите 26 от Нови Искър няма особена разлика дали ще ги закара до Мария Луиза или до Хан Кубрат. Транспортът в Обеля е супер зле, от 2 редовни трамвайни линии и А 150, който беше също на прилични интевали и смислен маршрут, оставиха 6цата, която е доста нарядко и 26, чиито интервали са над половин час в най-добрия случай. И преди всички да гракнат, че има метро - да, така е, но то без довозване  е удобно за една много малка част от живущите, та затова и почти нямам познат от квартала, който да не е с кола, по-горе описах защо ;)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8298
    • View Profile
Все пак обиколката до Обеля е почти час двупосочно и увеличава сериозно интервалите на 26. За сравнение 27 стига от Агресия до МС Мария Луиза за около 4 минути и се връща за около 7. :rolleyes: Старият 150 беше почти пълен дубльор на МД2 с малко отклонение в Надежда и нямаше особен смисъл да остане. Принципно е нужно адекватно решение за обслужване на Хан Кубрат, но нито 26 нито 285 са такова. :rolleyes:
« Last Edit: 30.09.2021, 10:34:25 by V.Peichev »

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3902
    • View Profile
26 няма смисъл да се таралянка до Обеля и може примерно да обръща аналогично на 27 - така интервалите ще намалеят. Като втората кола на 29 стане целодневна и се синхронизират може да се осигури транспорт на около 25 минути в общия участък от маршрутите. :rolleyes:
Абсолютно невярно твърдение за А26. Проблемът с големия му интервал дойде след сливане на линии. Цяла Обеля е пълна с автомобили от неадекватен транспорт. В един момент на промяна няма да има линии дълги километри, само защото някой искал да пътува с един превозен документ без прекачване през девет планини в десета.
« Last Edit: 30.09.2021, 23:23:21 by tm0 »
------------------------

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8298
    • View Profile
Все пак обиколката до Обеля добавя почти час двупосочно съответно интервалът при 4 коли расте с около 15 минути, при 9 в пик с 6-7 без да се осигурява адекватно обслужване на Хан Кубрат и Обеля. :rolleyes:

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1060
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Ами значи решението е просто - 26 до МС Мария Луиза, синхронизиран с 27 и разкриване на нова линия по сегашния маршрут на 26 от Обеля 1 до МС Хан Кубрат и на там няма да е лошо най-после да се пусне линия, продължаваща към ТЕЦ-а, но пък за момента 3 линии минаващи от там не знам доколко са нужни, евентуално обединение с 309 може би или пък да продължи посока Орландовци/Хаджи Димитър.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1505
    • View Profile
От още една линия до Хаджи Димитър не виждам нужда. 309 може да си се върне до Сточна гара, а евентуално разцепената 26 да минава по История славянобългарска и също да върти на Сточна гара по някакъв начин.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1060
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Да и това е вариант. Но 26 трябва да остане към Нови Искър, защото маршрутът му с 27 след Курило се разделя и обслужва съвсем отделни квартали на града. По-скоро линия 41 трябва да се възстанови от Волуяк до село Обеля, където си въртеше, а 150 да се върне на нормален за градска линия интервал, само че от Обеля 1 не до Ц.гара, а по предложения маршрут от Надежда по История Славянобългарска, по Константин Стоилов до Сточна гара и обратно по същия маршрут.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1505
    • View Profile
Да, номерата каквито и ще да са, 87 имаше по едно време, таман ще дойде след 86.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.