Не съм сигурен, но мисля, че в обществената поръчка е заложена опцията за допоръчване на още мотриси, така че да стане възможно да имаме композиция с дължина 100 метра. Не е вярно, че третия диаметър е трети, защото натоварването му било трето по големина. По стари сметки, които съм правил, на база преброяване на населението от НСИ по контролни райони в София, то ако приемем натоварването по първи диаметър за 100 %, то натоварването по трети диаметър ще бъде 70 %, а това по втори - 53 %. Тоест, третият диаметър е втори по натовареност. Това е без да се отчитат допълнителните пътувания поради фактът, че вече метрото ще функционира като прилична система, която покрива вече около 50 % от територията на града. Иначе да - тъпотия са късите перони. Особено, че такава инфраструктура се строи с планиран живот от 100 години + още 100 години, след рехабилитация.