Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 663234 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8643
    • View Profile
Ще има трудности с движението по пътищата - надвишават разрешената пълна маса особено 22 m вариант. :rolleyes:

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17725
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Ще има трудности с движението по пътищата - надвишават разрешената пълна маса особено 22 m вариант. :rolleyes:
Самосвали и други камиони като че ли не го правят ежедневно... А и все пак нещата трябва да са в услуга на водачите и сервизните работници по гаражите - да боравят с удобна и подходяща за тях техника, останалата инфрастуктура ще се напасне според това... Удачен пример е как за двуетажните МАН-ове в Малашевци рязаха вратите на сервизните халета. :)
« Last Edit: 15.07.2024, 12:11:29 by difian »

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15306
    • View Profile
    • Email
Тепърва ще се разпадат тези PVC-та, с липсата на адекватна поддръжка.  :)
Даже учудващо изглеждат като чисто нови още на 10 години и милион километра. Навремето Икарусите още на 5-6 година и на половината им километри бяха като ждреб. С раздути плоскости, изпокъсани балатуми, стържещи скорости и пуеци по дълги от тях. Ползвах ги всеки ден почти нови на 111, на 6-7 години.

Значи сега ги правят много по-качествени и дълготрайни, някои МАТ-ове си изглеждат буквално като нови. Нито имат ръжда, нито разплани балатуми и плоскости, и всичко им работи.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3526
    • View Profile
Държат се, факт е, че се държат изненадващо добре, но има екземпляри, които са започнали да грохват вече, най-вече стопанисвани от онзи барзак на Житница, който трябва да бъде заличен. А в Германия все още между другото на доста места си карат Ситаро от първото поколение 98-06.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5742
    • View Profile
    • Email
Ей, спрете с тези стари разбирания, че немските неща са изключително висококачествени, перфектни и безпогрешни. За поддръжката съм напълно съгласен, но още нови си дойдоха с един вагон проблеми и недомислици, в следствие на както некадърно проектиране, така и в един момент да почне тормозилника със скъпите и износващите се, нарочно, оригинални резервни части. Производителите много отдавна не са това, което  им се иска на операторите, че и на нас, "феновете". Има шофьори във форума, те знаят най-добре. Целта е да се вземат паричките и накрая да отчетат максимална печалба. А частите и сервизирането са си много сериозно приходно перо. То и моята фирма може да се напъне и да направи рейс специално за София, но цената ще бъде заоблачна, а за крадене и пълнене на партийни каси съвсем няма на общината да и останат мангизи. И в Германия също е изключено да спечелиш договор, без да дадеш пари под масата - това си е нещо естесвено и фирмите си имат скрити каси за целта. Нали вече толкова години работя в завода, та ми е ясна картинката. За Икарусите сме казвали - до 89та поне унгарците редовно доставяха части по номенклатура, не че и тогава поддръжката не беше серсемска, както и "ремонтите" в Станкето. Но сетне спряха, оригинални части просто нямаше, никой не се наемаше да ги купува и доставя, само някакви цехчета на близки до властимащите хора се опитваха нескопосано да правят това-онова и да взимат парите на автото и електрото, но не можеха всичко и най-вече тези чаркала нямаха нищо общо с оригиналите. Същата работа беше и с 0 305, които изкараха толкова с цената на милиони палиативни клизми и заварки....Излиза, че за нашите условия трябват автобуси, направени като за Африка....
« Last Edit: 16.07.2024, 09:57:47 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1005
    • View Profile
още нови си дойдоха с един вагон проблеми и недомислици, в следствие на както некадърно проектиране, така и в един момент да почне тормозилника със скъпите и износващите се, нарочно, оригинални резервни части.

Може ли някаква обосновка на това твърдение?
Кое в проектирането на МАНовете е некадърно и недомислено и какви са тия толкова много проблеми, дето имат още от нови?

Online Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1100
    • View Profile
Ясна му била работата… Откъде? От 6000 километра дистанция?
А това за рушветите, не че не е възможно, ама така подхвърлено без източник е агенция ЕМК (един мъж каза?

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 963
    • View Profile
Quote
Кое в проектирането на МАНовете е некадърно и недомислено и какви са тия толкова много проблеми, дето имат още от нови?
Не само в МАНовете, но и у любимите на цяла България Мерцедеси!  :crazy:  :rolleyes:  Проблемите не са единствено в МАН/Мерцедес, но например у Wabco, Knorr, VOITH, ZF и много други чиито компоненти се използват. Има конструктивни неща които са добре, има и много зле. Конкретни примери няма да давам.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5742
    • View Profile
    • Email
Ясна му била работата… Откъде? От 6000 километра дистанция?
А това за рушветите, не че не е възможно, ама така подхвърлено без източник е агенция ЕМК (един мъж каза?
От кухнята директно. Пета година правя в завода. Чудим се в момента как да сменим доставчика на едни вентилатори (за двигателя), които струват майка си и баща си и били най-най-най.....Само че като проработят, вият като Латвия линейка, което не само, че е непоносимо, но и на никакви норми не отговаря. Имам още цяла торба с подобни примери - то не са канцерогенни лепила, пластмаси, гуми, бои....И най-неприятното е, че в огромната част от случаите, когато си имаме работа с поддоставчици на каквото се сетите, от двигатели, до болтове, просто "изборът не е голям".
В крайна сметка има и книги, от един и същ немски автор, където всичко е описано в детайли и никъде не се твърди, че Мерцедес и МАН са най-добрите. Напротив - средна ръка ширпотреб. Забравихте как когато на Карат-с Цитаротата и Конектотата бяха нови, поголовно тъпчеха хартийки и памук между панелите в салона, да не дрънчат....
« Last Edit: 17.07.2024, 07:16:11 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1005
    • View Profile
Това просто е несериозно.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5742
    • View Profile
    • Email
Това просто е несериозно.
Не питай старило, питай патило! Ако мислиш, че вместо да си работя по специалността, ми е много приятно да се старая да организирам нещата в завода, много се лъжеш. Но Канада е адски скъпа страна и за да оцелееш, се налага освен по каквото си учил, да работиш и друго, каквото има. И понеже на малко хора рейсовете са им интересни, не вярвах, че ще ме вземат, но ме взеха и така пет години вече. Междувременно си работя и по занаята, но не е достатъчно.....
По рейс и по жена не се тича!