Е много глезен няма що. Докато едно време в горната част на Младост имахме само 2 автобуса, вярно доста начесто но винаги претъпкани, в други квартали имаха автобуси, тролеи, трамваи, метро, погледнете например 2003-та един Младост 4 колко транспорт има и колко има Люлин 4, или колко има Надежда или Света Троица. Преди време като ходих до Люлин винаги ми правеше впечатление колко много бърз и редовен транспорт има и се чудех защо там са толкова привилигировани. Тогава например в горната част на Люлин имаше 310, ТБ6, ТБ7, ТМ8, 108, 82, метро наблизо, докато при нас имаше само 76 и 213, а началото на 90-те дори само 76

а Люлин към всичко това без метрото, преди в горната част имаше още ТМ21 автобус 112, експрес Люлин.
Като човек, който цял живот е живял в различните части на Младост, с малко изключение за около година и малко в Люлин, та съм проследил общо взето развитието на Младост от когато беше поляна с нови панелни блокове не бих казал че беше с нещо привилигирован. Горе-долу еднакво имаше във всички квартали тогава. По-скоро по-хубавото на Младост спрямо останалите квартали беше природата и близостта до планината, но и Люлин 4-5-6 също са така. И Васко ти си малък и не знаеш но в Младост 4 едно време имаше много хора от малцинствата. Само дето тогава нямаше това изкуствено напрежение между нас и тях, дори като деца си играхме с техните деца без да ни интересува кой какъв е, родителите им си работеха. Също така в Младост 3 има доста блокове и апартаменти на Кремиковци, на военните.
О 305-ците е спорно колко са били привилегия, просто нямаше нищо друго освен автобуси за почти цял над 100 000 Младост тогава, докато в други квартал имаха трамваи.