Author Topic: Karsan JEST (1640)  (Read 10845 times)

Offline Citaro

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #20 on: 17.11.2018, 10:14:33 »
Вчера този Карсан обикаляше из цяла София и беше с табели "проба".

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7041
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #21 on: 17.11.2018, 10:24:26 »
Най-вероятно за обществената поръчка в Габрово, която е писана за него, обикаля. Трябва да се запише информация за специфичният му разход в документите на кандидата.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 363
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #22 on: 20.05.2019, 10:10:38 »
Понеже преди малко открих темата и разбрах за това нещо искам да попитам то още ли е в София и ако е излиза ли на линия?

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #23 on: 20.05.2019, 10:20:20 »
Отдавна не е тук.

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 363
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #24 on: 20.05.2019, 10:28:11 »
Отдавна не е тук.
Да не би да е отишъл в Пловдив? Там нали много си падат по минибуси :P

Offline Citaro

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #25 on: 20.05.2019, 12:15:16 »
До последно стоеше в представителството на Форд/ Ивеко на околовръстното. Може би от около две-три седмици не е там.
« Last Edit: 20.05.2019, 12:17:50 by Citaro »

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4184
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #26 on: 20.05.2019, 12:41:50 »
 Откакто не е там, се движи по линия Божурище - София (МС Сливница).
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #27 on: 20.05.2019, 13:11:31 »
Защо като се дублира почти изцяло с 54?

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4184
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #28 on: 20.05.2019, 13:17:46 »
От едно време си има частна линия. Даже стигаше до Дървеница преди пускането на метро натам.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3636
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #29 on: 20.05.2019, 13:18:30 »
И какво като се дублира? Да се тъпка цялото градче в един рейс на половин час делник ли?

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 363
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #30 on: 20.05.2019, 13:33:02 »
Откакто не е там, се движи по линия Божурище - София (МС Сливница).
Значи мога да се повозя?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18023
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #31 on: 20.05.2019, 16:40:40 »
Божурище си е самостоятелна община, имат си право на собствена квота и да разкриват линии. С разширението на индустриалната зона, евентуалната необходимост от изграждането и на метро до там става все по-голяма... ;)

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1318
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #32 on: 20.05.2019, 17:20:29 »
Откакто не е там, се движи по линия Божурище - София (МС Сливница).


Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8952
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #33 on: 20.05.2019, 18:02:59 »
Божурище си е самостоятелна община, имат си право на собствена квота и да разкриват линии. С разширението на индустриалната зона, евентуалната необходимост от изграждането и на метро до там става все по-голяма... ;)

Нереално е в близките десетилетия да се достигне пиков пътникопоток 20 000 пътници на час, колкото е минимума за да е оправдано изграждането на метро - населението на Божурище е около 8000, надали ще нарасне рязко. :rolleyes: В южния край на Божурище има прелез на ЖП линията за Банкя и занемарена гара на около 150 m от него съответно може да се обслужва от бъдеща градска железница в съчетание с довозващ автобус, за момента най-доброто решение е подобряване на автобусния транспорт примерно сгъстяване на 54 до около 15 минути целодневно, както беше в миналото при концесия на Карат. :rolleyes:
« Last Edit: 20.05.2019, 18:13:25 by V.Peichev »

Offline TheBulgarianRail

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1033
  • 👍👍👍
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #34 on: 20.05.2019, 18:03:46 »
А знаете ли разписанието на линията София-Божурище? Искам да се повозя на Карсана и аз.
Sa6o babeka
YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #35 on: 20.05.2019, 18:11:35 »
Божурище си е самостоятелна община, имат си право на собствена квота и да разкриват линии. С разширението на индустриалната зона, евентуалната необходимост от изграждането и на метро до там става все по-голяма... ;)

Нереално е в близките десетилетия да се достигне пиков пътникопоток 20 000 пътници на час, колкото е минимума за да е оправдано изграждането на метро - населението на Божурище е около 8000, надали ще нарасне рязко. :rolleyes: В южния край на Божурище има прелез на ЖП линията за Банкя и занемарена гара в непосредствена близост до него съответно може да се обслужва от бъдеща градска железница в съчетание с довозващ автобус, за момента най-доброто решение е подобряване на автобусния транспорт примерно сгъстяване на 54 до около 15 минути целодневно, както беше в миналото при концесия на Карат. :rolleyes:
Обаче при Карат автобусите бяха соло...
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8952
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #36 on: 20.05.2019, 18:18:42 »
Все  пак обслужването определено беше по-добро - в момента интервалите са около 22-23 минути делник пик, около 32-33 извън пик и празник и този вариант определено е по-лош  в сравнение с  по-редовна линия с единични автобуси. :rolleyes:
« Last Edit: 20.05.2019, 18:21:07 by V.Peichev »

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4184
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #37 on: 20.05.2019, 19:29:17 »
Използвайки гугъл:
Разписание

Тук пише, че е само за тест.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline TheBulgarianRail

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1033
  • 👍👍👍
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #38 on: 20.05.2019, 20:31:12 »
Тестовете на автобуса вече са приключили и не се движи по тази линия. Ето какво казаха от фирмата превозвач:

Quote from: KARISTA TRANS
Здравейте, автобусът беше тестови, и осъществяваше курсове по сега действащите разписания по трите основни линии Златуша-Пожарево,  Хераково, Храбърско до гр. Божурище и София ,тестовия период беше близо месец с цел преценка на плюсовете от закупуването на няколко такива.

Нямам информация къде е автобусът в момента. Виждам, че с варненска регистрация, сигурно работи там сега.
Sa6o babeka
YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3636
    • View Profile
Re: Karsan JEST (1640)
« Reply #39 on: 20.05.2019, 20:36:48 »
С варненска регистрация е, защото вносителят на марката е базиран там.