Не, след 12 години просто се сменя батерията, предполага се че до тогава ще има много по-усаваршенствани батерии, може и до 500 километра да искарват. А и автобуса да се смени какво, във Виена не си ли продадоха още по-новите МАН-ове на Ямбол и на Перник? Няма да е нещо невиждано.
Според мен обаче можеше да се помисли да се поръчат тези автобуси във вид на тролеи с ултракондензатор. Съществува и тази технология, там където има ККМ мрежа и се движи под нея дозарежда после изразходва. Това щеше да е идеално за 84, 74, 76 и подобни линии. Щеше да е малко странно автотранспорта да се занимава и с тролеи но като се оборудва хале и обучат хора какво толкова.
Електроавтобуса има и друго предимство пред тролея, хем имаш динамиката и качествата на тролей, хем липсата на ККМ , ограниченията от нея и нейната поддръжка.