Author Topic: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)  (Read 78737 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #320 on: 24.01.2020, 21:58:26 »
Да, всички си измисляме, така е - ВСИЧКО Е ПЕРФЕКТНО! ;)
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Мрънкайте си. Типична българска черта.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15608
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #321 on: 24.01.2020, 22:06:37 »
Наскоро се возих на един по 604 и също беше доста студено, а шофьора караше с зимно яке, печките не работеха. Дизеловите са много по-комфортни. Изнесените в салона радиатори за отопление са винаги топли и в самите автобуси е много топло. В 314 към Бистрица като загрее нагоре дори отварят прозорци отзад до двигателя, а радиаторите в салона са с обдухване. От 3-те модела Ютонг, на които само завдвижването им е различно според мен дизеловите са най-комфортни, откъм отопление и климатизация. Всъщност за газовите нямам наблюдения, возил съм се само веднъж-два пъти до Плана и Железница и то когато беше есен и нямаше нужда от отопление или климатик.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11468
    • View Profile
    • Сдружение ГТИ
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #322 on: 24.01.2020, 22:11:11 »
Да, всички си измисляме, така е - ВСИЧКО Е ПЕРФЕКТНО! ;)
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Мрънкайте си. Типична българска черта.

Нали, а още по-типично е да си заравяме главите в пясъка. Недопустимо е през 2020 да се движат возила на линия с НАРОЧНО непуснато отопление. Пък ти продължавай да вярваш  в Дядо Коледа.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #323 on: 24.01.2020, 22:21:41 »
Еми защо се учудвате, че парно няма. Батериите са слаби да изкарат смяната и за да може това да се случи се спира парното да се пести заряд. Най добре беше всики електробуси да са свястна марка и бързи зарядни станции по примера на Варна скоро, които ще имат 60 електрика с бързо зареждане.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bonbon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2006
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #324 on: 24.01.2020, 22:21:52 »
На 113 много често има. Вътре е по-студено от навънка. Шофьорът каза, че нарочно не пуска отопление, не защото не иска, а защото така му е “казано”.
Иначе стават. Дрънкат и вият малко, но като цяло са ок.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15608
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #325 on: 24.01.2020, 22:31:38 »
В дизеловите дори топлината от двигателя се издухва и във въздуховодите на тавана. Оттам отгоре също духа топло, харесва ми как са го измислили това, само трябва да се отворят духалките на тавана. Не знам точно на какъв принцип е направено и как оттам взимат топло от двигателя, явно с вентилатор топлината се вкарва във въздуховода отляво на скосената част. Друг вариант това топло да идва от климатика, но според мен се взима от двигателя.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15637
  • Живей, за да озаряваш, озарявай, за да даваш живот
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #326 on: 25.01.2020, 10:24:23 »
Да, всички си измисляме, така е - ВСИЧКО Е ПЕРФЕКТНО! ;)
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Мрънкайте си. Типична българска черта.
Не забравяйте, че става дума за два различни гаража. Например гледам наряд за понеделник и виждам как пет от осемте коли по 309 втора смяна излизат различни автобуси. Днес всички четири втора смяна излизат различни автобуси, а утре три от четирите. Не знам какво става в „Дружба“, но от това, което показват съм склонен да си мисля, че имат недостиг на автобуси и не могат да си позволят много резерви, затова експлоатират всичко до откат. Имаше поява на електрически ЮТОНГ по 213, имаше по 413, по 84, 184 и 604 от време на време, сега разбирам, че имало и по 113. От друга страна „Малашевци“ трябва да съхраняват батерии за отиване до „Земляне“ и вероятно затова ги подменят, може би на не напълно изтощени батерии и затова нямат проблеми с отоплението докато „Дружба“ искат на всяка цена да си изкарат съответната смяна.
« Last Edit: 25.01.2020, 10:30:51 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни
Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!
Над 200 000 снимки на возила от градския транспорт в София от 28-ми юни 2011 г. насам

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1040
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #327 on: 25.01.2020, 11:48:49 »
Еми защо се учудвате, че парно няма. Батериите са слаби да изкарат смяната и за да може това да се случи се спира парното да се пести заряд. Най добре беше всики електробуси да са свястна марка и бързи зарядни станции по примера на Варна скоро, които ще имат 60 електрика с бързо зареждане.
Според вас заради батериите ли не пускат печките, защото през лятото климатикът бичи на макс и е хладничко? Не работят на същия принцип, но пак :neznam:
« Last Edit: 25.01.2020, 14:54:45 by TRIZUBECA »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #328 on: 25.01.2020, 12:30:21 »
Значи казваш, че лятото климатикът работи на макс в електробусите?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1040
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #329 on: 25.01.2020, 12:34:05 »
Значи казваш, че лятото климатикът работи на макс в електробусите?
Не знам дали е на максимум, обаче е студено в тях. (за дружбенските по 9 става въпрос)

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3676
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #330 on: 25.01.2020, 14:08:08 »
Да не се окаже накрая, че реално чак такъв проблем няма, но шофьорите не пускат парното, защото "така им е казано"  :rolleyes:

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #331 on: 25.01.2020, 20:06:43 »
Има такъв проблем, отделно на това самото отопление им е много слабо.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1639
  • 9060
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #332 on: 25.01.2020, 22:28:22 »
Факт е, че през лятото си е нормално студено вътре. Имайки предвид, че няма ДВГ, топлото и студеното вероятно все ги прави климатика + печки, така че разхода на енергия, лаишки казано, би следвало да е еднакъв.

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7070
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #333 on: 25.01.2020, 23:37:52 »
Зимата плодовете на корупцията в Столичен Автотранспорт и Столична община (демек тези китайски електрически задвижвани помещения за превоз на живи същества) батерията им много по-бързо се разрежда, тъй като e Литиево Железно Фосфатна. Същата батерия, апропо, в сайта на производителя на новия електрически Икарус (китайски електроавтобус с емблема на Икарус и унгарски скелет и панели), производителят е записал директно, че препоръчва на 8-мата година тя да се смени.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4587
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #334 on: 26.01.2020, 00:17:05 »
Също като експертите в общината пропускате една досадна подробност, че при ниски температури капацитетът на батериите значително пада - според някои изследвания с над 30%.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6147
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #335 on: 26.01.2020, 04:24:24 »
Викторе, и този "Икарус" е същия боклук. Не ми е ясно защо въобще Габор Селеш се занимава със "световноизвестните" жълти "величия"....

По рейс и по жена не се тича!

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2204
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #336 on: 26.01.2020, 10:52:14 »
Иска бързо и евтино да усвои евросредства от източните страни в ЕС. Все още няма произведен електробус от този вид в Унгария всичките 5 са директен внос.
The Grand Tour

Offline Transporter

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 124
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #337 on: 08.10.2021, 11:55:25 »
Какво се случва с малашевските  Ютонги и колко са спрени? Има ли вариант след като пуснат електробусите по 6 и 74, Ютонги да обслужват 23,26 и 150?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15637
  • Живей, за да озаряваш, озарявай, за да даваш живот
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #338 on: 08.10.2021, 12:17:03 »
Няма спрени. 10 от 11-те са писани днес по наряд, а 2807 е бил писан за последно на 5-ти.

Sofiatransport транспортна база данни
Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!
Над 200 000 снимки на возила от градския транспорт в София от 28-ми юни 2011 г. насам

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11468
    • View Profile
    • Сдружение ГТИ
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #339 on: 08.10.2021, 14:21:13 »
Електробуси се движат редовно и по 74.
По 23 и 26 не съм сигурен че могат да минат под ЖП линиите на гара Курило.
Що се отнася до 150, далеч по-смислено е електробус да се движи в града, вместо извън него.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!