Това с разликата във височината между вагона и перона не мисля, че е дефект на влаковете, а е грешка на строителите на станцииите. Грешка, която трябваше да бъде избегната, след строежа на МД-1 и 2.
Не е от строителството. От окачването на влаковете е.
При умерено натоварване с правостоящи на откриването влаковете се изравняваха с нивото на перона. Чудя се дали ако се натоварят до максимален предел в час пик, няма да паднат и под нивото на перона...
В същото време при празен влак разликата е осезаемо голяма. Доста по-голяма от тази при празен влак по линии 1 и 2.
Амплитудата между пълен и празен влак при Siemens е по-голяма отколкото същата амплитуда при руските влакове.
Диодчетата над вратите, показващи коя станция следва, не мисля, че са толкова необходими. Има табла в салона, които показват следващата станция.
Таблата не са достатъчни. Те показват само следващата станция. А бягащата лента показва както изминалите станции, настоящето местоположение, така и всички оставащи станции. Това е полезно за различни хора, при които пространственото ориентиране работи по различни начини.
Не съм забелязал да има тряскане на вратите.
Обърни внимание. Има го.
Разбира се, не може да се сравнява с едновремешното ужасяващо тряскане на старите руски влакове, ама те бяха произведени през 80-те години. А след реновирането са перфектни по този параметър.
Като цяло намирам планировката на салона за много добра.
Тук съм съгласен. Добре е, с изключение на липсата на достатъчно дръжки.
Другото, което е положително е, че са много по-обезшумени.