Наръчник на раздела за снимки
Някой не си е прочел урока, ма плюе тъй да има. Какво общо има Шкода пък, та то само електрооборудването е тяхно? Проблема е нито в Соларис, нито в Шкода, а в некадърната поддръжка по депата.
Quote from: Mammoth on 07.07.2020, 12:36:44Някой не си е прочел урока, ма плюе тъй да има. Какво общо има Шкода пък, та то само електрооборудването е тяхно? Проблема е нито в Соларис, нито в Шкода, а в некадърната поддръжка по депата. Честно казано сутринта, като видях, че е писал пак глупости ми идеше да отговоря, но в крайна сметка реших да не си развалям деня. Извинявам се за офф-а. Ако го оставим така без отговори ще се откаже да пише, а иначе сега мамут-е ще го предизвикаш д ти отговаря и спори. Ма тези тролеи наистина са боклуци, ако още бяхме със скапаните 50 годишни икаруси и не бяхме купували тези боклуци щяхте да видите какво е транспорт и тн. Както и да е да сте живи и здрави.
Толкова неадекватно мнение не бях виждал скоро.
Айдеее заминаха им Conecto g на Земляне
Най-лесното, ефективно и щадящо финанси решение е елементарно - разтегляне на разписанията, намаляване на средната скорост на придвижване и свеждане до минимум ролята на GPS-и, говорещи автобуси, табла и всякакви подобни електроники, които само утежняват основните процеси.
Зелената морга 3592 беше спряла на аварийни в Дианабад срещу гражданска защита на спирката на 88 в посока Дружба
30 ноември: автобус 3133 аварирал; 1 декември: автобус 1415-х9 аварирал. И двата прибрали се в гараж на самоход.
3125 за пореден път даде фира, в момента на аварийни на Цариградско до Тех парк, направил е тапа разбира се. Освен този и 3155 си стои на печатницата след ПТП, което блокира движението по рано. Хубаво прецака трафика тия трошляци днеска.
МАН а е най доброто нещо което се е случило за софийския ГТ след метрото в последните 20 години.