Author Topic: Казанлък  (Read 124125 times)

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3193
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #240 on: 06.06.2019, 09:53:13 »
Аз не мога да си обясня как въобще се стига до подобни циркове....Какво ще правят след години, когато ресурсът на батериите или ултракондензаторите се изчерпи, а една нова батерия ще струва колкото половин електробус? Колкото и да не им се иска да се занимават с контактна мрежа, засега по-добро електрическо решение от тролеи с възможност за автономен ход няма, няма и да има в обозримо бъдеще...Електроавтобусите на този етап са си едни суперскъпи играчки и нищо повече....

Няма да се изненадам, след изчерпването на ресурса на батериите да решат да премахнат електродвигателите на автобусите и да им монтират дизелови такива.  :devil:

Принципно няма лошо да с инвестира в нови технологии, все пак електроавтобусите навлизат навсякъде все повече и повече, за крайградските линии до Шипка, Съхране, Стара Загора и подобни може да си поръчат дизелови, дори и съчленени, каквито може и сега да се движат до град Шипка. Тук вероятно става въпрос за някаква чисто градска линия с къс курс и чест интервал за която се поръчват.
Да, електробусите са предвидени за вътрешноградските линии 1,11,12 и 13 (13(10), 11 и 12 са бившите тролейбусни). Колкото до съчленени автобуси - от почти 4 години такива вече не се движат по линията за Шипка, поради явното намаляване на пътникопотока.
« Last Edit: 06.06.2019, 10:07:04 by Magirus deutz »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #241 on: 06.06.2019, 10:00:14 »
Ако има някакви проблеми, да печели Ютонг и да им дават на тях възможността да доставят електробуси. Каквото и да се купи, все е добре за жителите на града.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15493
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #242 on: 06.06.2019, 11:20:20 »
Не се ли досещате, че единствената причина да искат електробуси на всяка цена е оправданието за унищожения тролейбусен транспорт. Ако в миналото нямаха такъв, нямаше и сега да има такава поръчка въобще.

По-скоро да минат по-тънко щом друг им ги купува, а те само ги ползват. Все пак експоатацията на електроавтобус е между 4 и 6 пъти по-евтина на километър от на дизелов такъв, и със малко по-евтина от на тролейбус като сложиш поддръжката на ККМ. Демек са най-надалавера щото ще плащат най-малко. Няма поддръжка на сложните автоматични скоростни кутии като при дизеловите, няма поддръжка на ККМ и нужда от персонал и техника за това-чиста работа  :)

А да добавим и фактът че в много общини са мизерници и мисленето е "както е най-евтино тъй ще е " без оглед на това кое колко е комфортно за пътниците. За това и критериите са все "най-ниска цена" а не "най-добри условия, най-добър комфорт, най-евтина експоатация" Типично мислене на някой мизерник  :)
« Last Edit: 06.06.2019, 11:22:00 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8952
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #243 on: 06.06.2019, 12:44:55 »
Експлоатацията не е евтина - батериите и ултракондензаторите са с ограничен брой цикли зареждане/разреждане няколко хиляди до десетки хиляди и  високи цени. :rolleyes:Поддръжката на контактна мрежа е значително по-евтина - при нормално изграждане издържа доста по-дълго от батериите и ултракондензаторите на електробусите. :rolleyes: Автоматичните скоростни кутии не са толкова сложни и ресурсът им е много по-голям в сравнение с батериите и суперокондензаторите. :rolleyes:

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #244 on: 06.06.2019, 13:43:11 »
Експлоатацията не е евтина - батериите и ултракондензаторите са с ограничен брой цикли зареждане/разреждане няколко хиляди до десетки хиляди и  високи цени. :rolleyes:Поддръжката на контактна мрежа е значително по-евтина - при нормално изграждане издържа доста по-дълго от батериите и ултракондензаторите на електробусите. :rolleyes: Автоматичните скоростни кутии не са толкова сложни и ресурсът им е много по-голям в сравнение с батериите и суперокондензаторите. :rolleyes:

Значи е супер за тях - само покрай избори ще ги вадят за ползване. Едно време бях чел за някакъв партиец дето си купил мерцедес или нещо такова и толкова си го обичал, че не го вадил от гаража. По цял ден го лъскал, мажел гумите с вакса за обувки и си го криел на сигурно! И тука ако постъпят така ще им изкарат 50 години - само по избори!

Колкото и да ти се струва супер логично това дето си казал, както ми се струва и на мен, все пак трябва за да ти е логично да си чел бая материал, което явно не е даденост за всеки!
« Last Edit: 06.06.2019, 13:46:18 by ooleg »
Украйна, победа!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8952
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #245 on: 06.06.2019, 14:27:30 »
Всъщност най-новите ултракондензатори по спецификация на производителите могат да понесат до милион зареждания/разреждания, но с цената на сериозно допълнително оскъпяване - видях случайно ултракондензатори 16 V 300 F на цена близка до 300 евро, необходимите за електробус във всички случаи ще са стотици пъти по-скъпи и при редовна експлоатация в градски условия при чести тръгвания и спирания милион цикъла се достигат в рамките на няколко години и на края пак не е рентабилно. :rolleyes:
« Last Edit: 06.06.2019, 14:34:02 by V.Peichev »

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #246 on: 06.06.2019, 16:17:39 »
Може и да са си разменили местата (имах такова съмнение). Значи преди беше той. Торицата е Асеновград, Казанлък и Димитровград. Димитровград вече категорично не е (познавам го най-добре), не е и бил.

Случайно забелязах и правя едно пояснение.
"Размяната" е поради превръщането на две села Горни воден и Долни воден в квартали на Асеновград. За Казанлък не е правено такова изкуствено нарастване. Селата са си села. Община Казанлък е по-голяма от община Асеновград.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18023
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #247 on: 06.06.2019, 18:25:36 »
Хайде и са не намесваме общините, а да говорим за конкретни населени места. Примерно, на територията на Столична община има още 3 града... От сравнение на населени места минахте на сравнение на общини.....

Offline mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4184
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #248 on: 24.11.2019, 11:02:07 »
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #249 on: 25.11.2019, 12:32:02 »
Понякога си мисля, че усилията да произведеш нещо яко в Европа, при нашите условия са нужни само да го купиш.
Под яко даже не разбирам полезно, а по-скоро различно от отъпканото с десетилетия.
Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk
« Last Edit: 25.11.2019, 12:34:02 by ooleg »
Украйна, победа!

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3193
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #250 on: 21.12.2019, 13:05:09 »
Няма да има електрички - https://www.kazanlak.bg/common/pdf/1570692974-reshenie-prekratavane.pdf
В крайна сметка няма ли да бъде обявена поредната нова процедура за избор на изпълнител или европейското финансиране ще бъде безвъзвратно загубено?
« Last Edit: 21.12.2019, 16:46:20 by Magirus deutz »

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #251 on: 21.12.2019, 17:51:47 »
^ Не бъдете наивни... едно че изборите минаха, друго че свалиха мрежата... Нали за да мине това с ВКМ -ма по -гладко... трябваше да пуснат ''идеалните'' за целта електробуси – даже вижте че месец след това тук е фиксирана вече фейк новината! От цялата работа единственото нужно при това реално са информ. табла, другото е просто иконом неефективно, па кой- каквито и разчети да иска да си прави...  (!(!
… Достатъчно ли е че вече...впрочем то не е отскоро, по всичките вътрешни линии се виждат в определени моменти микроби...
 
« Last Edit: 21.12.2019, 17:56:24 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3193
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #252 on: 24.02.2020, 19:26:29 »
Чавдар 11г5 в Казанлък, 80 - те години:


Източник

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #253 on: 17.06.2020, 17:49:35 »
Тук май пак се опитват да пробутат тихомълком ...нещо ...но да видим в следващите месеци... дали е слух или реалност!

Основната линия №12 е удължена до Кауфланд, всъщност то не е отскоро, а тя прави връзка в кв ''В. Левски'' с №1. Но ако се хвана за  :arrow: това и продължа...
… Достатъчно ли е че вече...впрочем то не е отскоро, по всичките вътрешни линии се виждат в определени моменти микроби...
...то тази линия вече се обслужва не от два соло автобуса, а от единичен и микроб в делнични дни, а в празнични, всички линии до една са на микробуси. Не зная дали това е достатъчен факт сам по себе си за всякакви фантазии, относно наливане на куп пари, но...

Двете Сетри 315 НФ са някъде от 2016 г, едната почти не е излизала, другата от година- две... няма да излизат. Подобно е положението с МВ -то 405, както и с ''по- страри'' 407 -ци. Като подпълнение е едва първият микроб, който дори е на повече от година тук и две МВ Conecto... те пък престояват май повече от 4 години и още не са влезли в употреба.

« Last Edit: 17.06.2020, 17:54:50 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline Lepos_Grim

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 221
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #254 on: 20.06.2020, 21:30:21 »
Забравените кадри от август 2018-та  :)

Offline buskz

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #255 on: 25.06.2020, 20:39:38 »
Тук май пак се опитват да пробутат тихомълком ...нещо ...но да видим в следващите месеци... дали е слух или реалност!

Основната линия №12 е удължена до Кауфланд, всъщност то не е отскоро, а тя прави връзка в кв ''В. Левски'' с №1. Но ако се хвана за  :arrow: това и продължа...
… Достатъчно ли е че вече...впрочем то не е отскоро, по всичките вътрешни линии се виждат в определени моменти микроби...
...то тази линия вече се обслужва не от два соло автобуса, а от единичен и микроб в делнични дни, а в празнични, всички линии до една са на микробуси. Не зная дали това е достатъчен факт сам по себе си за всякакви фантазии, относно наливане на куп пари, но...

Двете Сетри 315 НФ са някъде от 2016 г, едната почти не е излизала, другата от година- две... няма да излизат. Подобно е положението с МВ -то 405, както и с ''по- страри'' 407 -ци. Като подпълнение е едва първият микроб, който дори е на повече от година тук и две МВ Conecto... те пък престояват май повече от 4 години и още не са влезли в употреба.



по принцип върявят два големи рейса на 30мин. но покрай извънредното положение ги пуснаха така сега се пооравиха нещата ...вървят по временен график предоставен от Община Казанлък.... относно конектото тея двата бяха закупени на скоро от Германия а по голямата част от тях са бракувани и седят за донор там

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #256 on: 26.06.2020, 16:24:27 »
 ^ Дано да се пооправят... Тогава тези Кънекта нещо сериозно или профилактика им съвпадна с карантината? (Останал съм с впечатления, че поне едното е от много време!)
 За втората: този заводски ли е или на частен превозвач? Преди беше на накаквъв старозагорски, след като той отпада от тамошната схема на ГТ го купува друг такъв в Бургас, после и той отпада... и отново в този район.
 :arrow: Поздрави! 
« Last Edit: 26.06.2020, 16:33:35 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline buskz

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #257 on: 26.06.2020, 20:26:14 »
^ Дано да се пооправят... Тогава тези Кънекта нещо сериозно или профилактика им съвпадна с карантината? (Останал съм с впечатления, че поне едното е от много време!)
 За втората: този заводски ли е или на частен превозвач? Преди беше на накаквъв старозагорски, след като той отпада от тамошната схема на ГТ го купува друг такъв в Бургас, после и той отпада... и отново в този район.
 :arrow: Поздрави!


Малко преди да настъпи извънредното положение ги докараха тея двата дарака, до колкото знам от шофьорите с които контактувам са с ръчни скорости със жило и едения бил бъкан с електроника.... Относно жълто електрикавия е на арсенал ад...
Един от шофьорите с които се познаваме е червения херца с по голямата част от тях се познаваме знаят ме като "нащо момче" редовно използвах гратски и междуселки транспорт и така с повечето се опознахме

Offline plastikat

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 909
  • www.forum.gtburgas.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #258 on: 27.06.2020, 14:52:05 »
Zirka,зеления Мерцедес, който беше в Бургас, в момента е в Ямбол. Всеки ден може да се засече пред Yazaki.
Този в Казанлък е едно към едно, но е друг.
www.forum.gtburgas.eu
Най-добрия транспортен форум.

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #259 on: 29.06.2020, 17:10:59 »
 ^ Интересно... все пак е редно да кажеш защо така, а не инече... Според мен и при положение, че регистрацията на тукашния е някъде началото на 2014 г, а предполагаемият СТ0790КК е пререгистриран през 2011 г в А 5012КХ. Малко преди края на 2013, мисля този вече не се виждаше, но при всички положения, сам знаеш, че от началото на 2014 операторът му вече няма линии за тях и ги маха. След което веднага е дошъл тук...
... Иначе в Стара Загора СТ хххх ВК стигна доста далеч. В неделя видях едно Audi с номер СТ 7624 ВК. ?
В Стара Загора има нова серия. Онзи ден видях Мерцедес с номер СТ 0303 ВМ.
...или за 2 месеца е пълна, а горе -долу според това нарастване излиза началото на 2014 г.
Има и друго, макар и косвено, но няма как да ги покажа.
     
 
« Last Edit: 29.06.2020, 17:38:34 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU