Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 850
1
Добре, чакай малко, никого не защитавам, но и по-нови автобуси аварират, досега не виждам да е споделяна информация, че им се случва масово. Защо трабва от веднага да се използват тежки квалификации?
Че са на Марио и Контрера ли е тежката квалификация? Иначе тези автобуси или ги блъскат в гаража, или по улиците, или аварират, или са за ремонт още с пристигането си...

То не излезе и публично, че за подрръжката на тези бангии тайно са сваляни (т.е. крадени) части от белите Манове... Че не се споделя, не означава, че нещо не е вярно и не съществува! :)

2
Стандартен ден "на линия" за барутниците на Контрера и Марио:




3
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: Yesterday at 10:44:48 »
Васко/Марин да не ти е хакнал профила?  :rolleyes:

4
От статия на икономист разбрах, че първите 3 влака трябва да пристигнат 25та година. Дано да е възможно най-скоро, защото чакам с нетърпение да им се кача да се повозя.

И сега можеш да им се повозиш, трябва да се разходиш до Варшава.
После като се качи в нашите, дето са поорязани, ще му стане гадно… Та по-добре да не го прави…

5
Първият е след груб строеж.
Отзад се вижда и втора боядисана секция…

Голяма шарения стана, нищо общо с ливреята на досегашните състави  :neznam:
Нашето метро нали е най-евтиното на света… Можем да си отпуснем душата поне да ни е цветен и шарен животът….  :P :rolleyes: :help:

6
Бонусът не трябва ли да е за свършена работа? По-дългите почивки също са си бонус…

Иначе подкрепям бонуса за чиста кабина и с поддържан салон - да се регламентира какъв е стандартът и да архивираме темата за кича в превозните средства (сега кръстена неолиберално - самоволни промени…).

7
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 07.10.2024, 10:43:48 »
Нямаше ли един още по-зле, биещ още повече на оранжево или кафяво!?

8
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 07.10.2024, 10:35:34 »
Спасило го е, че той шофира. Шофьорът му, седящ на пасажерското място няма този късмет…

Научих за случая от една съученичка, живееща тогава в Дружба, която дойде със закъснение за някой от часовете (в гимназията ние бяхме на блокове и имахме 3 предмета на ден, а часът продължаваше по 80 min), само да каже че тръгва на обратно пеша към Дружба...

9
А мястото!? Стадион Българска армия?  :rolleyes:

10
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 04.10.2024, 11:45:55 »
В Красна са основно Песи и те са с по-фин пясък и зареждат само там, където основно са техните трамваи!?  :rolleyes:

11
Кодшеър в авиацията действа на друг принцип. Там самолетът и полетът е един-единствен, само че различни компании продават места за него като собствени. Водещата авиокомпания изпълнява реално полета. Та на този принцип, влакът от Силистра до Горна или от Силистра до София трябва да е един и същ, но на различни места по сайтове на железопътни компании или за продажба на билети да излиза с един номер като влак на БДЖ, с друг номер като влак на румънските железници, на ПИМК или който още там се е накачулил…  Та друго трябва да се промени, то и сега се видят два отделни влака, с различни номера по систем, въпреки че единият са прикачени вагони за част от трасето.

12
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 04.10.2024, 11:25:59 »
Герберастите са в активна предизборна кампания... Та не трябва да се учудваме на поредицата новини за запори на сметки на предприятия, макар и собственост на общината, са самостоятелни търговски дружества с бордове съставени от герберасти и други калинки, а решенията за управлението им в СОС се гласуват от герберасти и техните метастази... ;)

13
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 02.10.2024, 23:16:22 »
Смартуингс са с 37 самолета...
Е, с колко самолета да са? Bulgaria Air- 15, TAROM - 18, MALEV - 22. LOT са с 82, но те летят до Америка и Азия.
Не си ме разбрал - CSA са с два, но компанията-майка има още 37 и далеч не са пред закриване… В рамките на една компания преливането на самолети е лесно, та можеха да продължат да летят като петата най-стара авиокомпания в света, а не като пръкнали се завчера…

Малев отдавна ги няма…

14
Както вече писахме, имали сме многократно подобни случаи, най-пресният е от преди няколко седмици... Подходът ни е индивидуален и не сме сатрапи, но не сме и будали... Та спри да развиваш концепции какво и що, ако това ти е портфолио да се кандидатираш за модератор/администратор - няма да се получи точно с такъв подход! ;)

15
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 01.10.2024, 18:06:18 »
Това е ясно. Трябваше да допълниш картинката, че световно неизвестните за всички извън Чехия и туристическите дестинации, до които летят - Смартуингс са с 37 самолета... Та по-добре да бяха запазили бранда CSA жив...

16
Ма много си умен :fan: Често с течение на времето се променят и имейлите.
И затова не се обръщаш с молба към модератор/администратор да се възстанови профила, а си създаваш директно още 2-3, за всеки случай... Имали сме многократно такива случаи и сме взимали адекватни решения. Системното създаване на акаунти от едно и също лице си е престъпление по правилата на форума и не заслужава милост. Спри да спамиш, като носиш от кол и въже аргументи, защо да не се спазват правилата на форума!!!

17
Имаме си потребители с подобно поведение, но там случаите са различни... В този случаи си става въпрос за професионален трол, използваш шаблони с методично подготвени опорки/отговори. За всичко си имаше подготвени дълги пледоарии... Тези, които вярват в някаква идея пламенно реагират бурно и спонтанно, а не пишат научни дисертации всеки път в защита на всяка запетая и не контрааткуват всяко тире в мнението на противника...

18
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 01.10.2024, 00:42:36 »
Не хлопват кепенците, а стават част от Smartwings, чиято собственост са отдавна и без това.
От маркетингова гледна точка доста малоумно решение… Преведох си преди време няколко коментара във Фейса под новината за бастисването на бранда, но не съм навлизал в подробности, защо се стига до тук… И още по-иронично, че спират 101 години и 3 дни след първия полет. Които и да е собственикът зад името, можеше да го продължи да го ползва и да се хвали, то си е и национална гордост. 10-Ина са компаниите от зората на комерсиалната авиация и националните превозвачи, работещи и до днес…

19
2412 си е в бая автентичен вид - направен е джаста-праста, както ги помним Икарусите… И новодошлите след първата седмица вече не са били фабрични, а със свалени халогенни и каквото още може ей така за спорта…

Иначе така сме се залутали по луксозното - за европредседателството 2018 г., в НДК подмениха или покриха естествените скъпи материали с теракот и ПВЦ первази, в Пловдив лепят стиропор по фасадата на Съдебната палата и унищожават цялата фасада…

И едни луксозни превозни средства са накупени… в обществени транспорт по-важни са техническите показатели, удобствата, рентабилността. Ще ни пуснат нови влакове за регионално обслужване на дълги разстояние, ама ще е “ново” и поне в началото овцете ще блеят от възхита!

Духовната нищета е пълна и проявленията ги виждаме във всички сфери… А арогантността и неграмотността все повече се пъчат и крещят зверски за внимание.

20
На Карат отдавна са брандирани с фликсбус отзад, но само дотам. Както едно време имаха на всеки автобус надпис Юролайнс, но и изцяло брандирани с Юролайнс.

Pages: [1] 2 3 ... 850