1
Изтрити теми / Re: Панелни и ЕПК сгради и комплекси
« on: 24.04.2024, 12:14:57 »В Бургас не се сещам в кой квартал имаше подобни блокове. Дифиан май беше родом от Бургас, може да знае.Нищо общо нямам с Югоизточна България...
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
В Бургас не се сещам в кой квартал имаше подобни блокове. Дифиан май беше родом от Бургас, може да знае.Нищо общо нямам с Югоизточна България...
Най-вече щеше да засегне МОЧА а не зелени площи, който тогава беше табу. Сега вече този проблем го няма, но пък метрото е готово и сме пред свършен факт. Иначе сегашната метростанция Софийски университет можеше да се сдобие с югоизточен вестибюл който да играе ролята на междинен етаж към северозападен вестибюл на станцията на М3. По едно стечение на обстоятелствата този вестибюл който съвпада изцяло с местоположението на МОЧА беше спестен и трасето на М3 беше изместено леко на изток за да не засегне светинята.Колко пък щеше да го засегне, като и сега си има изход от югоизточния вестибюл пред МОЧА, дето не знам чак колко толкова е използван... Малко е непълен кадастъра на изображението, което споделям, но се вижда къде са тунелите и станциите спрямо мочата и драма с нея няма никаква. С къртиците са спазвали някакви радиуси на криви и по-важно им са били те и да не засегнат останалото съществуващо застрояване по "Евлоги и Христо Георгиеви", "Васвил Левски" и по "Цар Освободител". Станции по-навътре в парка биха били безсмислени и повече отдалечени от двете кръстовища на Ректората и на Орлов мост...
А да попитам тези бази данни и съответният софтуер за тяхното обработване има ли ги публично достъпни и дали непрофесионалист може да ги достъпи и да разгледа - евентуално да се пробва да разработи нещо
Би ми било интересно да разкажеш как стоят нещата с почистването в твоя студен север. ....Колко на север да живее Икар?!
Тази не знам дали спада към рядко използваните линии, днес се разминах с влак ето тук.Оттам мисля минават влакове с цистерни за летището, така чв би трябвало често да се ползва, не само за доставката на Дювази....
Объркали сте се, в Париж табелите са цветни екрани. Много е важно да пише с червени букви "Mouvement social"Снимката би трябвало да е актуална, освен ако бтр95 не си е играл да фотошопва рекламата...
С ТУРНИКЕТ ПО АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 25Източник
СЧИТАНО ОТ 02.07.2014 Г. ПО АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 25 ЩЕ СЕ ДВИЖИ АВТОБУС С ИНВ. № 2854, ЕКСПЕРИМЕНТАЛНО ОБОРУДВАН С ТУРНИКЕТ
§ КАЧВАНЕТО ЩЕ СЕ ИЗВЪРШВА САМО ОТ ПЪРВА ВРАТА, КАТО КАРТАТА ЗА ЕДНОКРАТНО ПЪТУВАНЕ ЩЕ БЪДЕ ПЕРФОРИРАНА НА ПЕРФОРАТОР, МОНТИРАН НЕПОСРЕДСТВЕНО ДО ВОДАЧА;
§ СЛИЗАНЕТО ЩЕ СЕ ИЗВЪРШВА ОТ ВТОРА ВРАТА С ОТВАРЯНЕ С БУТОН , ЗАДЕЙСТВАН ОТ ВОДАЧА ИЛИ ОТ ПЪТНИЦИТЕ;
2. ВОДАЧЪТ ЩЕ ИЗВЪРШВА КОНТРОЛЪТ ПО РЕДОВНОСТТА НА ПЪТНИЦИТЕ.
1.Новите сппиркознаци 7-ТМ.64 в празник след 20 часа на колко минути е?! Нека пак дойде Репчо в тази тема да разправя, как няма такава технология и начин спиркознаците да дават информация, а не просто произволни и неверни данни... Не е пресилено да се каже, че на Мария Луиза 84 работят търтеи без грам мениджърски качества и разбирания за маркетинг, при все че някои са чеда на УНСС-то... И това се предава надолу по веригата на подупечните им...
Девет кандидати за изработка на нова информационна система в градския транспорт на Стара Загора, 20.02.2014Източник
Девет фирми и консорциуми кандидатстват за обществена поръчка на стойност близо 5 млн.лв., за изработване на телематиката по проекта за интегриран градски транспорт на Стара Загора.
Една от фирмите е чешка, има и обединения на български с италиански и испански фирми, съобщи ръководителят на проекта, зам.-кметът Йордан Николов.
Отворени бяха офертите по поръчка за изработване на проект, доставка, изграждане и въвеждане на информационна система (телематика) в градски транспорт на гр. Стара Загора.
До 30 април е определеният срок за произнасяне по тяхната допустимост. След което ще бъдат отворени и пликовете с ценовите оферти на кандидатите. Очаква се до началото на лятото да бъде даден старт на изпълнението на проекта.
Договорът за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по проекта "Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в Стара Загора" бе подписан на 5 юли 2012г.
Общата стойност на проекта по Оперативна програма "Регионално развитие" е 28 903 502 лв., като съфинансирането от страна на община Стара Загора е в размер на 698 263 лв.
Срокът за изпълнение на проекта е 36 месеца.
С отпуснатите средства ще бъдат купени 14 нови тролейбуса, ще се рехабилитират изцяло спирките на градския транспорт. Проектът включва още реновиране на тролейбусното депо, подмяна на токоизправните станции и въздушно-контактната мрежа, поставяне на електронни табла, както и внедряване на интелигентна система за управление на трафика. Предвижда се също да бъдат изградени над 7 км велоалеи.