Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - difian

Pages: [1] 2 3 4
1
В Бургас не се сещам в кой квартал имаше подобни блокове. Дифиан май беше родом от Бургас, може да знае.
Нищо общо нямам с Югоизточна България...

2
Най-вече щеше да засегне МОЧА а не зелени площи, който тогава беше табу. Сега вече този проблем го няма, но пък метрото е готово и сме пред свършен факт. Иначе сегашната метростанция Софийски университет можеше да се сдобие с югоизточен вестибюл който да играе ролята на междинен етаж към северозападен вестибюл на станцията на М3. По едно стечение на обстоятелствата този вестибюл който съвпада изцяло с местоположението на МОЧА беше спестен и трасето на М3 беше изместено леко на изток за да не засегне светинята.
Колко пък щеше да го засегне, като и сега си има изход от югоизточния вестибюл пред МОЧА, дето не знам чак колко толкова е използван... Малко е непълен кадастъра на изображението, което споделям, но се вижда къде са тунелите и станциите спрямо мочата и драма с нея няма никаква. С къртиците са спазвали някакви радиуси на криви и по-важно им са били те и да не засегнат останалото съществуващо застрояване по "Евлоги и Христо Георгиеви", "Васвил Левски" и по "Цар Освободител". Станции по-навътре в парка биха били безсмислени и повече отдалечени от двете кръстовища на Ректората и на Орлов мост...

3
Изтрити теми / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 21.03.2024, 21:07:37 »
А да попитам тези бази данни и съответният софтуер за тяхното обработване има ли ги публично достъпни и дали непрофесионалист може да ги достъпи и да разгледа - евентуално да се пробва да разработи нещо

4
Изтрити теми / Re: Снегопочистване
« on: 24.01.2024, 14:54:55 »
Би ми било интересно да разкажеш как стоят нещата с почистването в твоя студен север. ....
Колко на север да живее Икар?!


5
Ето как е дадена връзката между МД-1 и МД-2 според застроителния план на ЦГЧ от 1984 г. проследете черния пунктир между трасетата да двата диаметъра:

6
Имат си и трамвайна линия от Гарата до летището. ;)

7
Доста резюмирано и избирателно си представил нещата, но няма как... Ако трябва до опишеш всички промени през тази години, доста труд ще трябва да вложиш...

8
Тази не знам дали спада към рядко използваните линии, днес се разминах с влак ето тук.
Оттам мисля минават влакове с цистерни за летището, така чв би трябвало често да се ползва, не само за доставката на Дювази....

9
Започвам тази тема с едни конкурсни разработки за облагородяване на пространството при колелото на Автостанция Гео Милев. Трамвайното обръщало е пощадено от намеса, вероятно и по задание и по мислене на участниците, то е третирано като даденост, от която не могат да се отърват и до толкова....

Първа награда и специална награда - Нели Колева:



Втора награда - Мила Александрова и Никол Христова:



Трета награда - Аделина Първанова и Десислава Грозданова:



Източник

10
Объркали сте се, в Париж табелите са цветни екрани. Много е важно да пише с червени букви "Mouvement social"
Снимката би трябвало да е актуална, освен ако бтр95 не си е играл да фотошопва рекламата...

11
Имаше си релси под моста на Цариградско! ;)

12
Първите "нови" са тръгнали от Лозана на 4 юни. Номерата им са 760, 771, 786 и 788.





Източник

13
Изтрити теми / Re: Solaris
« on: 11.12.2015, 16:32:31 »
НОВО недоразумение от марката. Май с новото Urbino почнах да свиквам, но това тук си е зле:  :rolleyes:




14
Подобни теми има за няколко от 7-те големи града в България, за които през програмния период 2007-2013 се осъществяват програми за модернизиране и интерграция на градския транспорт, такава за Русе няма и я съзадавам леко късно, но пък част от мерките чак сега започват да се реализират...

16
Нова схема:

Quote
С ТУРНИКЕТ ПО АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 25

 СЧИТАНО ОТ 02.07.2014 Г. ПО АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 25 ЩЕ СЕ ДВИЖИ АВТОБУС С ИНВ. № 2854, ЕКСПЕРИМЕНТАЛНО ОБОРУДВАН С ТУРНИКЕТ

§          КАЧВАНЕТО ЩЕ СЕ ИЗВЪРШВА САМО ОТ ПЪРВА ВРАТА, КАТО КАРТАТА ЗА ЕДНОКРАТНО ПЪТУВАНЕ ЩЕ БЪДЕ ПЕРФОРИРАНА НА ПЕРФОРАТОР, МОНТИРАН НЕПОСРЕДСТВЕНО ДО ВОДАЧА;

§          СЛИЗАНЕТО ЩЕ СЕ ИЗВЪРШВА ОТ ВТОРА ВРАТА С ОТВАРЯНЕ  С БУТОН , ЗАДЕЙСТВАН  ОТ ВОДАЧА ИЛИ ОТ ПЪТНИЦИТЕ;

 

2. ВОДАЧЪТ ЩЕ ИЗВЪРШВА КОНТРОЛЪТ ПО РЕДОВНОСТТА НА ПЪТНИЦИТЕ.
Източник

17
Електроавтобусът 1701 е причислен към Столичен Електротранспорт, затова и темата отива в по-подходящия раздел! ;)

18
1.Новите сппиркознаци 7-ТМ.
64 в празник след 20 часа на колко минути е?! Нека пак дойде Репчо в тази тема да разправя, как няма такава технология и начин спиркознаците да дават информация, а не просто произволни и неверни данни...  :help: Не е пресилено да се каже, че на Мария Луиза 84 работят търтеи без грам мениджърски качества и разбирания за маркетинг, при все че някои са чеда на УНСС-то...  И това се предава надолу по веригата на подупечните им... :help: :neznam: :crazy:


Дано сте наснимали и трасето за последно в този му вид! :)

19
Quote
Девет кандидати за изработка на нова информационна система в градския транспорт на Стара Загора, 20.02.2014


Девет фирми и консорциуми кандидатстват за обществена поръчка на стойност близо 5 млн.лв., за изработване на телематиката по проекта за интегриран градски транспорт на Стара Загора.
 Една от фирмите е чешка, има и обединения на български с италиански и испански фирми, съобщи ръководителят на проекта, зам.-кметът Йордан Николов.
Отворени бяха офертите по поръчка за изработване на проект, доставка, изграждане и въвеждане на информационна система (телематика) в градски транспорт на гр. Стара Загора.
 
До 30 април е определеният срок за произнасяне по тяхната допустимост. След което ще бъдат отворени и пликовете с ценовите оферти на кандидатите. Очаква се до началото на лятото да бъде даден старт на изпълнението на проекта.

Договорът за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по проекта "Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в Стара Загора" бе подписан на 5 юли 2012г.
Общата стойност на проекта по Оперативна програма "Регионално развитие" е 28 903 502 лв., като съфинансирането от страна на община Стара Загора е в размер на 698 263 лв.
Срокът за изпълнение на проекта е 36 месеца.

С отпуснатите средства ще бъдат купени 14 нови тролейбуса, ще се рехабилитират изцяло спирките на градския транспорт. Проектът включва още реновиране на тролейбусното депо, подмяна на токоизправните станции и въздушно-контактната мрежа, поставяне на електронни табла, както и внедряване на интелигентна система за управление на трафика. Предвижда се също да бъдат изградени над 7 км велоалеи.
Източник

20
Правя тази тема заради тази впечатляваща галерия! Не съм изгледал всички снимки и не мога да твърдя със сигурност, но вероятно няма снимки от България, но при всички положения на мен ми показа как е изглеждала Европа и транспортът през втората половина на ХХ век в цветни кадри!!!  :fan: :fan: :fan:

Pages: [1] 2 3 4