Ако се обърнеш към фирмата с предложение за организирано пътуване по някой маршрут, дали ще има проблем да го осъществят? Мисля че няма да има проблеми срещу съответното заплащане да се осъществи.
На теория може.
На практика, ако тия два вагона са наети само за сега, няма да имат вагони. Те имат и няколко собствени вагона, но са прибрани в завода в Хан Крум и явно не са правили нищо по тях и не са в годно състояние. Могат обаче да наемат от БДЖ например... Историята помни подобни случаи, когато за поръчкови атракционни пътувания, БДЖ-ПП са наемали частни локомотиви. Имаше с локомотиви на БЖК и Пимк. А имаше и редовни бързи влакове с локомотив под наем от ДБШ. С вагоните е още по-лесно, защото те не са обект на лицензите.
Аз по скоро се чудя защо не се пробват да возят хора. София -Пловдив-Бургас има доста добро търсене и един такъв хубав влак без спирания по села а само в областните градове и в удобно време според мен би имал доста добър пътникопоток. Така и така лиценз имат.
Защото няма как да излязат на печалба. Техният влак може да е много по-хубав, но няма да е по-бърз, а със сигурност ще е по-скъп. Амбициите им за влакове на дълги разстояния са за след завършване на новите линии, когато ще могат да предложат не само хубав влак, но и бързо пътуване, а може и някаква по-комплексна услуга. БДЖ също ще се движи бързо, но ще спира например на Чирпан, което значи панорамна обиколка по старото трасе със 70-80 км/ч, а Пимк ще минава транзит със 160 км/ч през прекия тунел. Ако не спира и на Белозем, Нова Загора, Ямбол, Стралджа, Карнобат и Айтос, може да е повече от 30 мин по-бърз от държавния влак. Ако си вземат мотриси или пуш-пул състави (имат интерес към такива, защото ще могат да ползват наличните си локомотиви), ще спестят и от маневра в Бургас