Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« Last post by koisumaz on Today at 13:17:50 »
То и без това те са само 14 броя, за какво са им... или може би говориш за Ирисбусите, които отдавна са си изпяли песента, и вероятно повече от половината изобщо не са в състояние да тръгнат.
Ирисбусите за съжаление няма как да тръгнат, Динко взе доста от тях, дори не съм сигурен дали не взе всичките.
2
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« Last post by pldbus on Today at 13:04:40 »
То и без това те са само 14 броя, за какво са им... или може би говориш за Ирисбусите, които отдавна са си изпяли песента, и вероятно повече от половината изобщо не са в състояние да тръгнат.
3
Ако се обърнеш към фирмата с предложение за организирано пътуване по някой маршрут, дали ще има проблем да го осъществят? Мисля че няма да има проблеми срещу съответното заплащане да се осъществи.
На теория може.
На практика, ако тия два вагона са наети само за сега, няма да имат вагони. Те имат и няколко собствени вагона, но са прибрани в завода в Хан Крум и явно не са правили нищо по тях и не са в годно състояние. Могат обаче да наемат от БДЖ например... Историята помни подобни случаи, когато за поръчкови атракционни пътувания, БДЖ-ПП са наемали частни локомотиви. Имаше с локомотиви на БЖК и Пимк. А имаше и редовни бързи влакове с локомотив под наем от ДБШ. С вагоните е още по-лесно, защото те не са обект на лицензите.
Аз по скоро се чудя защо не се пробват да возят хора. София -Пловдив-Бургас има доста добро търсене и един такъв хубав влак без спирания по села а само в областните градове и в удобно време според мен би имал доста добър пътникопоток. Така и така лиценз имат.
Защото няма как да излязат на печалба. Техният влак може да е много по-хубав, но няма да е по-бърз, а със сигурност ще е по-скъп. Амбициите им за влакове на дълги разстояния са за след завършване на новите линии, когато ще могат да предложат не само хубав влак, но и бързо пътуване, а може и някаква по-комплексна услуга. БДЖ също ще се движи бързо, но ще спира например на Чирпан, което значи панорамна обиколка по старото трасе със 70-80 км/ч, а Пимк ще минава транзит със 160 км/ч през прекия тунел. Ако не спира и на Белозем, Нова Загора, Ямбол, Стралджа, Карнобат и Айтос, може да е повече от 30 мин по-бърз от държавния влак. Ако си вземат мотриси или пуш-пул състави (имат интерес към такива, защото ще могат да ползват наличните си локомотиви), ще спестят и от маневра в Бургас
4
Ако вземат спални вагони през следващото лято от София до Бургас, ще избият рибата! За съжаление, силният сезон у нас е по-малко от 3 месеца - от Джулая до Съединението.
5
Горното определено има логика да е така, лично аз не се бях сетил както са го написали.

Иначе за 204 ККМ по Пешев и частта от Цветан Лазаров по която няма е "планирана" от десетилетия, на времето имаха идеи да пускат още една линия оттам за бог знае къде. Но пък същото не може да се случи преди да реконструират Пешев, което както знаем е в 5та глуха от 20 години. Така обаче пак ще се наложи изключване/включване от Борово до обръщача в Гоце Делчев. Цялото нещо е доста неясно на този етап.
6
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« Last post by koisumaz on Today at 12:47:19 »
Метановите BMC-та са много малки, не стават за град като Пловдив, особено на 1, 24, 66.
7
Аз по скоро се чудя защо не се пробват да возят хора. София -Пловдив-Бургас има доста добро търсене и един такъв хубав влак без спирания по села а само в областните градове и в удобно време според мен би имал доста добър пътникопоток. Така и така лиценз имат.

Все пак ЕВ до Бургас до последно преди 2-3 седмици се пълнеха на 70-80 процента
8
Разни / Re: Самолети и летища
« Last post by freepigeon on Today at 12:35:12 »
Голяма опашка от пътници се изви на летище София

Големи опашки от заминаващи се извиха на Терминал 1 на летище София, съобщава bTV.

Пиковите часове са между 5.00 и 7.00 часа сутрин.

Забавянето се дължи на чекиране на място на новите устройства за пропускане. Те бяха инсталирани на 6 март тази година, като заявката беше, че "за минута на едно устройство могат да се чекират между 10 и 12 пътници".

При образуването на опашката тази сутрин обаче не всички устройства са работели, което е довело до струпването на хора.

В петък - 5 октомври, бившият депутат Мария Капон съобщи във Фейсбук, че пътници изпускат полетите си.

"Сутринта опашка от 2000 човека и въпреки, че бяхме с повече от 2 часа по-рано се оказа, че самолетът излетя без голяма част от пътниците. За капак и не всички багажи бяха свалени. Правим обща жалба", посочва тя.

"На огромната опашка, както се казва, нали сме "въздушен Шенген", работеха само три дигитални скенера на входа. После огромна опашка на проверките и така, пристигаш 15 мин преди полета, задъхан, потен и изнервен за да ти кажат, че не знаят кой е отговорен", допълва тя."

https://news.bg/society/golyama-opashka-ot-patnitsi-se-izvi-na-letishte-sofiya.html

Тази статия е писана от човек който не е стъпвал на Терминал 1 и нещо не е разбрал. Първо, новите машини които сканират бордните карти са само на Т2. На Т1 е добрата стара система с разсеяната лелка която сканира баркодовете. Проблем на Т1 действително има и той действително е голям, но само за първата вълна полети около 6ч. От летище София нищо не правят, няма и да направят понеже уж щели да затварят този терминал.  Дотогава който какъвто късмет имал.
9
Ако се обърнеш към фирмата с предложение за организирано пътуване по някой маршрут, дали ще има проблем да го осъществят? Мисля че няма да има проблеми срещу съответното заплащане да се осъществи.
10
Няма как да има такова условие... Пътниците по дефиниция се возят доброволно и няма как да задължиш превозвача да има пътници, особено във влак за собствена сметка. А и такова условие на практика не е условие, защото ако го има, пътник ще намериш винаги.
Pages: [1] 2 3 ... 10