Author Topic: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)  (Read 16608 times)

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1037
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #120 on: 29.09.2024, 23:40:06 »
За софийските може да се каже, че са и 3, защото наистина не знам какво стана с този, който му нагънаха покрива, май 2605. Не съм чувал някой да е казвал дали са го направили  или си стои така за резервни части.

Отделно да не говорим какво става и с уж "поръчаните" още 7 броя, които ясно ли е не е ли ясно ще се вземат ли или няма да се вземат.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11262
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #121 on: 29.09.2024, 23:44:52 »
2605 е почти оправен. Има нови стъкла.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17901
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #122 on: 30.09.2024, 08:18:50 »
Ихааа - хвалебствия! Ще го възстановят по-бързо от спрените дълги МАН-ове!  :help:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15427
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #123 on: 30.09.2024, 08:35:40 »
И на мен един познат ми каза, че са ги трансбордирали с двуетажен жълт МАН от Пловдив до някое село където има ремонт на ж.п.линията и хората се изкефили на двуетажния автобус, значи е бил Пловдивски. Таман се чудех дали нашите МАН-оне не ги ползват да извозват пътници на БДЖ, но явно и други превозвачи са си накупили такива МАН-ове.

Знае ли се колко такива автобуса има в България и дали са се появили втора употреба и в други градове?

Иначе за двуетажния ясно че ще се възстанови по-лесно и по-бързо, то там горе са само тенекии и стъкла за правене. Не е като окачване, скорости двигател, електроника итн. Тенекеджийска работа, а тонирани секуритни стъкла и пластмаси за вътре може да се поръчат от много места, дори сигурно да се намерят от бракуван такъв автобус.
« Last Edit: 30.09.2024, 08:37:50 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1176
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #124 on: 30.09.2024, 10:50:14 »
Има 2 двуетажни Мана в Пловдив, ползват се за работници, Пловдив-Асеновград, вместо БДЖ. Други в България (освен тези в София) няма.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6668
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #125 on: 30.09.2024, 11:10:53 »
Други в България (освен тези в София) няма.

А кой ги внася? Не са купувани директно от BVG, минали са през прекупвач, или?

Ще го възстановят по-бързо от спрените дълги МАН-ове!  :help:

Интересно на каква цена. Тези автобуси ще ни излязат златни май.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3587
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #126 on: 30.09.2024, 11:35:14 »
Минават през автокъщи. Има в Германия, имаше и в Румъния, които даже от автокъщата ги бяха пребоядисали бели.

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #127 on: 30.09.2024, 20:38:40 »
Ихааа - хвалебствия! Ще го възстановят по-бързо от спрените дълги МАН-ове!  :help:

Ами не са двуетажните виновни, че примерно турбината за 2012 я мотаят над месец. А между другото двуетажният офис(7640) за сега ще играе роля на статична барака и няма изгледи повече да излиза на улиците. Собственикът му е решил, че тази глезотия му излиза бая солено.
SUMC - Desordem e Regresso.