Author Topic: BMC Procity CNG (1401-1428, 2500-2519, 3400-3411, 7041-7171 нечетни)  (Read 188049 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15431
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Кой, какво казал, всеки може да си каже всичко, безспорният факт е че няма по-адски съсипващи линии за подвижния състав в София от 111. 3400-3401 са се движили по 84 и 184 и след това по 67 и резерви, къде ти сравнение тук със 111.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11359
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Землянските Манове са в доста по лош вид от същите в Дружба и Малашевци. За други автобуси нямам наблюдения.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 932
    • View Profile
    • Email
Землянските Манове са в доста по лош вид от същите в Дружба и Малашевци. За други автобуси нямам наблюдения.
Абсолютно съм съгласен с това мнение,така ги виждам и аз.

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1269
    • View Profile
    • Email
Землянските Манове са в доста по лош вид от същите в Дружба и Малашевци. За други автобуси нямам наблюдения.
Абсолютно съм съгласен с това мнение,така ги виждам и аз.
Даже на някои от землянските Манове първата врата е в стил белде отваря се само едното крило

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3549
    • View Profile
Крилото може да се заключи за да не се стои отпред и да се пречи на видимостта
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11359
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Това не е оправдание да се препречва пътя на слизащи и качващи се. В аварийна ситуация заключената врата може да се окаже непреодолимо препятствие за бърза евакуация.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3549
    • View Profile
Това не е оправдание да се препречва пътя на слизащи и качващи се. В аварийна ситуация заключената врата може да се окаже непреодолимо препятствие за бърза евакуация.
Отзад има още три врати
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18029
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Отзад има още три врати
Тогава защо въобще има предна врата!? За такива водачи, жалко че все още няма Чавдарки, да им ги дадат да си ги карат, да нямат проблеми с предна врата…

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3549
    • View Profile
Отваря ли се първа врата , - отваря се.
А се отваря само едното крило, щот отпред застават 5 маймуни и при едни по -рязки спирачки ще излетят през прозореца. За това са и преградите, ластици и пр.
Като дойдоха мановете , имаха едни надписи на първа врата , със жълт цвят , да не се стои там .....,кратко се задържаха .
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18029
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Пътници са вандализирали превозни средства под носа на водачите, като са отлепяли надписи?!?  :eek: :neznam:

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3641
    • View Profile
Землянските Манове са в доста по лош вид от същите в Дружба и Малашевци. За други автобуси нямам наблюдения.
Потвърждавам. Общо взето в този гараж се съсипва всичко, а той беше по-привилигерован от другите, назад в годините винаги първи той намазваше с новия подвижен състав. И всичките свинщини там се случват под носа на цялото ръководство на Автото, нали централата им е там...

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1621
  • 9060
    • View Profile
За всички ни, освен за 2-3ма обичайни, са ясни нещата отдавна. Като се почна от нитованите седалки в МАН, сигурно само в землянските линии се чупят седалките, после плексигласи се появиха, сигурно само там се чупят стъкла, там са най-мръсните и вандализирани возила, сигурно само там има маргинали и кал по улиците. Факт е и че само на техните МАН съм срещал заключени крила на първа врата, сигурно само там се тъпчат хората отпред...

... или само там се позволяват всякакви своеволия с публична собственост. Но за линч е точно ръководството, понеже те разрешават (или по-скоро не забраняват и контролират) въпросните изпълнения. Дискусията е безсмислена на този етап.

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3520
  • ČKD
    • View Profile
Скоро ми се наложи да се повозя на Землянски и Малашевски Ютонг, разликата е земя небе в полза на Малашевци. С БМЦ-тата ситуацията е аналогична.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15431
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Което е противно на всякаква логика. „Малашевци“ се скъсват от работа по старите автобуси с изгнили каросерии, каросерийното им работи без почивка, но въпреки това цялостното им ниво за МАН-овете и ВМС-тата е очевидно над това на „Земляне“, където кърпежната работа по старите автобуси едва ли се равнява на повече от половината от тази в „Малашевци“ и на теория имат достатъчно време и възможности да си поддържат парка адекватно.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11359
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
В Малашевци бригадите които се грижат за БМЦ и МАН са различни.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1728
  • 2055
    • View Profile
    • Email
2511 ме прибира на 72/6 в момента :fan:
над 8000 мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198506535@N07/

Фен на всички дизелови автобуси!

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3641
    • View Profile
1409 се движи с неизправни задни габарити, онзи ден пък мернах друг на 184 с откачено крило на трета врата на линия в пиков час. Тези неща общо взето могат да се опишат само с една дума - Земляне...

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 585
    • View Profile
1827 е с подновена застраховка, още е жив. Лошото е че ако не се стегнат д аго оправят нищо добро не го чака.

Обаче 1416 НЕ е с подновена ГО. Можем ли да го считаме наистина за брак?

SUMC - Desordem e Regresso.


Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15431
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Трябва да внимаваш, когато изписваш номерата в съответното поле на сайта на АПИ, аз също често съм грешил. Регистрационният номер на 1416 е CВ 5183 НА и за него има активна застраховка „Гражданска отговорност“.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 585
    • View Profile
Трябва да внимаваш, когато изписваш номерата в съответното поле на сайта на АПИ, аз също често съм грешил. Регистрационният номер на 1416 е CВ 5183 НА и за него има активна застраховка „Гражданска отговорност“.

Eто скрийншот от онзи ден, въведеният ДКН е без интервали, защото системата не позволява да се позлват, но явно вече има активна ГО:

SUMC - Desordem e Regresso.