Не са директно защото има разходи за заплати, наем на помещения, разходи за отопление и климатизация.
Така е. Но тези хора вече са наети и въпросните помещения вече съществуват. Не може без тях.
Затова е добре колкото се може повече приходи да преминават през тях.
Някои май позабравиха опашките пред бюрата за карти.
Опашките бяха поради технологични причини. Преди време нещата се случваха по различен начин. Това, което днес се явява зареждане на карта - едно време беше доста по-бавна процедура. Ръчно отбелязване на информация върху образец за карта; слагане на снимка; след това ламиниране. А освен това при всяко ходене - трябваше да се носи доказателство за преференция (за който имаше такава) и съответно служителките всеки път правеха проверки дали съответното основание за преференция е валидно. Това отнемаше време.
А сега един път ти издават карата и после години наред може да си я презареждаш многократно - като всяко презареждане отнема секунди. А пък основанията за преференция се въвеждат еднократно при издаването на картата и след това служителките си ги виждат на екрана и могат веднага да заредят поредния месец (ако основанието за преференция все още е валидно, разбира се).
Идеята на различни възможности за заплащане е по-голямо удобство и привлекателност за пътниците…
Аз съм противник на практиката, че всичко трябва постоянно да се прави по-удобно, за да уж да се привлекат хората. Трябва си и задължителния подход.
Или по-скоро - някаква комбинация. Разбира се, че е хубаво да се прави по-удобно за хората. Но трябва да има и ограничаващи мерки, които да принуждават хората да ползват градски транспорт. В противен случай - ще започне да имаме задръствания денонощно. И няма да остане дете без астма или друг проблем на белите дробове.
Теоремус достатъчно намазват…
Кои са тези? И защо намазват?