Според мен просто В14-20 имаха лош късмет. Икарусите на 5-6-7 години в началото на 90-те изглеждаха буквално като пред разпад, помня много добре тези на 111, имаше и такива с големите стъкла жълтите от 85-та демек само на 6-7 години. Помня как веднъж от един изпаднаха някакви части като тръгна от спирка блок 222, и ние като деца ги дадохме на шофьора на следващия рейс. След това минаха ОР и нямаха вече нищо оригинално по тях. Нито двигателя, нито плоскости, под, ламарини, абсолютно нищо. То така и В14-20 щяха да дочакат МАН на тоя принцип.
Вероятно мостовете са били наистина по-трудни и неремонтопритгодни, видяхме една възглавница как се сменя колко труд и време отнема. Средния мост е Раба и е същия като на Икарус, двигателя е Румънски по лиценз на Раба с почти никакви разлики. А, забравих че 90-те редовно се виждаше из София Икарус с паднало едно от колелата на 1-вия или 3-тия мост, а веднъж на един целия преден мост влезе вътре в салона.
Разбира се Икарусите от Унгария и ГДР нямаха нищо общо. Факт, че В14-20 и Икаруса са несравними с О 305-ца или О 405-ца, но факт че двата автобуса са сходни даже В14-20 има по-модерни елементи и дизайн спрямо 280.