Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 589
1
От Дондуков до Сточна гара преасфалтираха през 2005г.

2
Отказали са се все пак от въртене на тм 8 на Възраждане.
Аз си мисля, че щеше да е по-добре 18 да се удължи до Хладилника, а 10 да се съкрати до гарата.

3
Отделна поръчка и отделна система довеждащ транспорт за всеки квартал? :eek: Ми, квото кажете :neznam:
Профилите на кварталите са различни, както и инфраструктурата. Малки бусчета има смисъл да се движат само там, където не може да мине 12-метров автобус, и в същото време районът е по-слабонаселен. Малоумно е да предлагаш довозващ транспорт с 15-местни маршрутки, в квартал с широки улици и огромен пътникопоток. Да, Люлин има нужда от подобрение на градския транспорт, но с превозни средства с голяма вместимост.

4
Колкото до вътрешнокварталните линии, противниците на Фандъкова саботират поръчката и я упрекват че били много малки. Реалността е такава че в квартали като Витоша няма как да стане с по-големи автобуси, такива са им улиците.
Извинявай, ама Общината предвижда да довозва пътници с тези бусчета в квартали като Люлин и Овча купел, които имат достатъчно широки улици за 12 и 17-метрови автобуси. За квартал с население 100 000 души да возиш пътници в малки бусчета е пълна пародия!
7 и 9 метрови автобусчета има логика да се ползват в квартали с тесни улички, може би Манастирски ливади, Редута, Горна баня и витошките.

5
Освен седалките, в Сименсите липсват и масички, затова са неудобни за дълги разстояния. За съжаление, не вярвам да възстановят дизеловите мотриси в първоначалния им вид. Доколкото знам, 4-5 са напълно разграбени и най-вероятно ще идат на скрап.

6
В събота, 12.06. от 10ч. за пръв път ще участваме на традиционния Ретро събор на пл. Александър Невски, организиран от БАК Ретро. Ще може да видите два от нашите автобуси - Чавдар 11М4 и Мерцедес О305Г. Заповядайте!

7
Някой, предлагащ такива идиотизми май не е чувал приказката - когато нещо работи - НЕ ГО ПИПАЙ. Ако спазвахме този принцип нямаше да ликвидираме и държавата си...
Ако спазвахме тази логика, още щяхме да караме с парни локомотиви и конски впрягове...

8
Има повече от 100 метра от спирката до кръстовището с ул. Раковски. Как например на бул. Княгиня Мария-Луиза на Централна гара, посока бул. Христо Ботев, не е проблем за шофьорите на 213, 305, 404, 413 да се престроят вляво, а тук е проблем? Или на Сливница в обратна посока, към Сточна гара? Много по-удобно ще е за пътниците и за шофьорите, спирката да е на бул. Сливница. В сегашното положение, с липсваща стрелка, има предпоставки за ПТП при изключване на тролеите вечер, спират насред кръстовището на Сточна гара и слизат да разкачат прътите, което е доста опасно.

9
Разни / Re: Футбол
« on: 06.06.2021, 10:32:44 »
Аз също си направих отбор. Направил ли си лига?

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 05.06.2021, 11:01:17 »
3667 (717), произведен 1979г., сниман в Хамбург на 13.09.1984г. Другата снимка е оригинален салон на О305Г, както аз си спомням първите, пристигнали у нас.
Източник: https://www.facebook.com/groups/212783826474965/?ref=share

11
Да сменят и проблемните кръстовки и стрелки по възловите кръстовища в центъра с нормални, позволяващи преминаване без сериозно забавяне. В краен случай да платят на чуждестранни специалисти за грамотен монтаж. :rolleyes:
Докато инж. Ганчев е директор, със сигурност няма да ги сменят. Все пак той ги е патентовал.

12
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 01.06.2021, 11:29:11 »
За съжаление, пропуснаха да им направят основен ремонт преди 6-7 години. Сега ги кърпят поетапно в гаража, но годините по разбитите софийски улици си казват думата. Конектата също капят и скоро ще са за брак. Покрай изборите се говореше, че към 2024г. ще има още нови, съчленени автобуси, а също така и 80 съчленени втора ръка, но не виждам да има развитие в тази посока.

13
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 01.06.2021, 10:32:14 »
Е, не беше чак толкова отдавна ;) И тогава вече имаше проблем с презастрояването.

Иначе 3647 го бракуваха сравнително рано, през 2007ма година. Беше ми странно, защото нямаше видими проблеми, както някои други автобуси, които бракуваха по това време, като 3551, 3555. Може да разгледате назад в темата, как Репчо го обяви, че е брак, после се движи още няколко месеца, и накрая наистина го спряха.

14
Да, те хубаво ще ги махнат колчетата и зоната, ама всички тарикати веднага ще паркират там. Трябва дежурен паяк или камери, за да не спират там.

15
А на Семинарията какво е положението с S-ката, може ли да се ползва при нужда?

16
Понеже тука повечето работите на бюро, ще ви го обясня така: Имаш си работно място, подредил си си го и си го нагласил така, че на теб да ти е удобно.
Работил съм в офис на смени, където нямаш собствено работно място, всеки път сядаш на различен комп. Правилото е, да оставиш работното място така, както си го заварил. Ако нещо не е изправно и изисква време за поправка, сядаш на друг комп. Мисля, че това може да се спазва и при водачите от градския транспорт. Просто трябва да има приемчици, които да отчитат забележките на водача, да прегледат превозното средство след смяна и при необходимост да го вкарат за ремонт. Ако ти дадат превозно средство, което е неизправно, връщаш го за ремонт и взимаш друго. За мен това, да си титуляр само на един и същ автобус, и сам да следиш дали е изправно или не, е сбъркан модел на работа. Трябва да има разпределение на задачите и превозните средства да се поддържат в определен, приличен вид, а не всеки шофьор да си прави сам "подобрения", каквито той намери за добре. Това не е лично МПС, а е собственост на работодателя. Как на запад у нас това правило може да се спазва, а тук е много трудно?

17
Огромни кратери са се оформили и на околовръстното на Трейс между моста на Царица Йоана и пътя за Филиповци в активната лена-при движение с някоя по-малка кола в рамките на ограничението си е сериозна предпоставка за ПТП...
Там го кърпиха миналата година, но основата е зле и пак е на вълни. Иначе бул. Петър Дертлиев е зле в тясната част, миналата година преасфалтираха едни 100 метра и дотам. Боян Магесник също е зле, част от дупките ги изкърпиха, но друга част са ги оставили за догодина...

18
E то тия плочки ще кажеш, че са от захар... Трасета, като Графа трябва да са си годни за автобуси.
Ами на кръстовището със Солунска всички плочки вече са разместени и начупени. Със сигурност автобус по Графа ще повреди настилката.

19
Ами в Лондон е по същия начин, ползвал съм градския транспорт там с кредитната карта, че не ми се вадеше ойстър карта. Чекираш се на влизане и излизане от метрото, в автобусите само при влизане. В автобусите билетът е 1 паунд, а метрото - според разстоянието. На края на деня получаваш съобщение колко са ти дръпнали от картата, в зависимост колко и на какво разстояние си се возил. И съм плащал около 4-5 паунда на ден.

20
Според Карлос Контрера, автобусът е бил без пътници, няма пострадали, а само материални щети. Изяснявали в момента какво се е случило.

Pages: [1] 2 3 ... 589