Author Topic: Метролиния 3 и наземният транспорт  (Read 68447 times)

Online fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2960
    • View Profile
    • Email

Линия 58 се удължава и ще се движи от Княжево до гара Владая


Къде ще върти там?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14031
    • View Profile
    • Email
Че то 58 винаги си е бил до гара Владая, даже си има обръщало там. Няма никакъв проблем да върти, преди пускаха все съчленени О 305 Г и там обръщаха.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5557
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Линия 59 се удължава и ще се движи от Мърчаево до МС Мизия
Линия 58 се удължава и ще се движи от Княжево до гара Владая
Линия 60 ще се движи през ул. Монтевидео за връзка с МС Мизия и по отпадащата част на линия 45.
Линия 73 ще се движи по бул. Тодор Каблешков и бул. България, вместо по ул. Житница и бул. Гоце Делчев.
Линия 260 засега остава без промяна.
Благодаря!

59 по Любляна или по Цар Борис ще е?
73 остава ли си по Боряна в едната посока или ще минава по Никола Петков двупосочно?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3451
    • View Profile
59 по Любляна или по Цар Борис ще е?
73 остава ли си по Боряна в едната посока или ще минава по Никола Петков двупосочно?

59 от Княжево в посока МС Мизия ще е по ул. Княжеска и ул. Евлия Челеби.

73 ще се движи двупосочно по бул. Никола Петков и отпада частта по ул. Боряна.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3306
    • View Profile
260 след ремонта също да се съкрати до МС Красно село.

Няма къде да върти на Красно село, а предполагам и жителите на Горна баня ще протестират тази промяна, ако не се промени маршрута и минава по-близо до метрото!

За 73 дали ще открият нова спирка на Монтевидео и Боряна?

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3740
    • View Profile
    • Email
Това с 45 си е чисто хвърляне мангизи на вятъра. По-добре с освободените рейсове да подсилят 77. За 58 и 59 няма логика единият да е до метрото, а другият да си остане до Княжево. Него специално го възстановиха само сутрин и следобед, понеже владаялии ореваха орталъка, че сутрин 59 идва пълен от Мърчаево и няма къде да се качат, както и че са им спрели марашутката. Не знам кой ходи на гара Владая, преди като 58 беше до там, нямаше никакви хора. На нея стават срещи, иначе от НКЖИ отдавна да са я бастисали. По-добре вместо нея да им направят спирка по-близо до центъра на селото, с пешеходен надлез над пътя. Също да се подсили 59, като 58 го спрат. 260 беше ясно, че ще остане така поне докато ремонтират трамвая. Защо не помислят за автобус между Мало Бучино/Суходол и метрото, не е задължително единствената връзка да остане през Цигания, там и бариерата се спуска често. Отделно на горнобанци ще им е удобно ли метрото при тази схема, 107 също може да се мофифицира.....
« Last Edit: 17.04.2021, 23:01:42 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9574
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Именно защото се правят срещи на гара Владая, ако адаптират разписанието на 58 с влаковете, току виж се излъже някой да ползва и влака. А, да и картите на ЦГМ да важат за градската зона във влаковете, но за това ще дискутираме в друга тема.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3740
    • View Profile
    • Email
Това значи всички влакове да спират на Владая, сега отделно като сложат спирка и на метростанцията. Чудя се дали горнобанци ако нямат рейс до станцията, няма масово да се качват без билет на влака за няма и километър между гара Горна Баня и метрото....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Online Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 510
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Считано от 24.04.2021г.

Линия 45 се съкращава и ще се движи от МС Вардар до Западен парк.
Линия 59 се удължава и ще се движи от Мърчаево до МС Мизия
Линия 58 се удължава и ще се движи от Княжево до гара Владая
Линия 60 ще се движи през ул. Монтевидео за връзка с МС Мизия и по отпадащата част на линия 45.
Линия 73 ще се движи по бул. Тодор Каблешков и бул. България, вместо по ул. Житница и бул. Гоце Делчев.
Линия 260 засега остава без промяна.

Коментарът ми е - губи се директната връзка на старата част на Овча Купел с района на север/запад от Възкресение и Константин Величков. Не че е най-важната, но се губи.

За 73 може би трябва да се доизясни - няма как да се движи по бул. Тодор Каблешков и бул. България, без да се движи и по Гоце Делчев (означава ли това ляв завой от Гоце Делчев към бул. България посока Овча Купел?).

Като цяло, тези две промени означават повече прекачване за жителите на старата част на Овча Купел, които са извън района на пешеходен достъп до метростанциите.


Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14941
    • View Profile
    • Email
Коментарът ми е - губи се директната връзка на старата част на Овча Купел с района на север/запад от Възкресение и Константин Величков. Не че е най-важната, но се губи.

За 73 може би трябва да се доизясни - няма как да се движи по бул. Тодор Каблешков и бул. България, без да се движи и по Гоце Делчев (означава ли това ляв завой от Гоце Делчев към бул. България посока Овча Купел?).

Като цяло, тези две промени означават повече прекачване за жителите на старата част на Овча Купел, които са извън района на пешеходен достъп до метростанциите.
Нещо не ми е ясна драмата за старата част на Овча купел - имали са 45, 73 и 107, сега ще имат 60, 73 и 107 плюс метро. При това А60 е по-редовен от А45. А драмата със загубената връзка с една единствена спирка - при Лидъл - Западен парк е, общо взето, буря в чаша вода.
За А73 означава, че от Каблешков/България няма да върви директно към последната спирка като А204, а ще обиколи Гоце Делчев. Всъщност загубената връзка е на бабите от Костенски водопад с любимия в този район пазар Красно село. Могат да го компенсират с Кауфланд при Овча купел.
Ще се повторя за пропуснатата възможност А107 да отива до МС Горна баня. Мисля, че и А260 трябва да се промени за по-удобна връзка - това влизаше в първоначалния план от октомври 2020. Недоумявам, защо А45 трябва да дублира А77. Или да беше закрит, или с пробега му да се мисли за линия МС Горна баня-Суходол
« Last Edit: 18.04.2021, 10:31:37 by blagun »

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3842
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Можеше да се създаде липсващата връзка между Красна поляна и Овча купел с люлин - 45 да бъде от ОК през тунела на Люлин до Люлин 5 примерно. Тази връзка според мен би била доста полезна.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3451
    • View Profile
За 73 може би трябва да се доизясни - няма как да се движи по бул. Тодор Каблешков и бул. България, без да се движи и по Гоце Делчев (означава ли това ляв завой от Гоце Делчев към бул. България посока Овча Купел?).


Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3921
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
73 с този маршрут припокрива изцяло този на 65 отпреди 15-20 години :)

А 45 е тотална щета и пари на вятъра. По-добре без нея.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3306
    • View Profile
Нещо не ми е ясна драмата за старата част на Овча купел -...

Драмата за мен лично е, че до сега щерката ползваше 45 до МС Вардар и от там до училище с Метрото ! Сега с 60 трябва да се прекачва на Опълченска, което ще увеличи времето за пътуване поне с 15 минути еднопосочно ! Това, не е толкова голяма драма ! Сега жена ми ходи на работа със 73 на Красно село, а след тази малоумна промяна трябва да се прекачва , което оскъпява пътуването с повече от 100% ! Защо са решили да е по България , а не както беше по Стефан Тошев, което ще ше да ме спаси от карането и взимането и от работа! Та за мен пускането на метрото в ЖИЛИЩЕН КОМПЛЕКС Овча купел ми носи само негативи ! Нищо чудно до края на годината да стана собственик на 3 автомобила ! Времето е по-ценно от парите!

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3921
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Водиш жената и детето до метрото, ако не ти се ползва.довеждащия транспорт и готово.
Тя за 3.минути е до Кр.Село, а детето за 10+10 с метрото на училище.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12717
    • View Profile
260 до Красно село също е вариант, а за дъщеря ти евентуално тм 11 до Константин Величков.

Но съм съгласен, че промяната в маршрутите по-скоро ощетява старата част на Овча купел. Ако запазят А 60 на интервал 18-20 минути, както е сега, това е истински геноцид. Трябва да е поне наполовина по-кратък интервал.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3306
    • View Profile
Водиш жената и детето до метрото, ако не ти се ползва.довеждащия транспорт и готово.
Тя за 3.минути е до Кр.Село, а детето за 10+10 с метрото на училище.

Нали ! Тя е от 7 часа, а на него учебните занятия започват в 8 и 30 часа и като ги закарам в 6.45 ч- ще е таман и на двамата ! От МС Мизия до  МС Орлов мост са точно 10 минути и от там още 10 до МС Сливница и ще стигне точно 1 час преди началото !

Не ме разбирай погрешно . Тарикат мъж не писка ! Ще се оправя.

Но съм съгласен, че промяната в маршрутите по-скоро ощетява старата част на Овча купел.

Подобрение щеше да е , ако вместо 60 по Боряна се пусне 11, 73 продължава по Линкълн и от там по Овча купел към Борово, а вместо него по Монтевидео и Любляна се пусне 102 ! Това е подобрение... от живущ в Овча купел, а не Хаджи Димитър !

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6590
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Все пак трябва да сме реалисти за обслужването - къде гъстотата на застрояването и населението е по голяма.
Относно промените - в този си формат са доста нефелни, защото част от тях бяха и новият довеждащ транспорт. Той очевидно няма да се случи минимум година още.
Твърде е вероятно днес предложените промени да се отложат до осигуряване на възможност за пускане на довозващ транспорт.
« Last Edit: 19.04.2021, 13:00:11 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3306
    • View Profile
Все пак трябва да сме реалисти за обслужването - къде гъстотата на застрояването и население то е по голяма.

Направо те каня на кафе с разходка по Боряна и пресечките и ! Строи се ударно като двуетажните къщи като моята се вече броят на пръсти ! Гъсто застрояване с блокчета на по 6-7 етажа ! Вероятността "старата част" да надмине по брой жители ж.к. 1 или ж.к. 2 е много голяма!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6590
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Когато това стане - ще има промени. Аз не мисля, че е лоша идея да се правят сегашните маршрутни промени. 60 ще е на 15 или 17 минути в пик делник. 73 запазва сегашните си интервали. Проблемът се явява в това, че няма готовност за пускане на допълнителни линии.
Преброяването, което тази година ще се проведе ще покаже много точно как се е изменило населението. Резултатите от него ще са известни чак през лятото на 2022 г.
Вероятно докладът ще се отложи, защото дефакто за Овча Купел има промяна само в 73 и 60 (45 се закрива за квартала).
храна за мозък - http://www.banitza.net/