Тези в Белград са внесени от българската компания чериът Моторс, тази която внася и у нас. А понеже е и с израелско участие, там също са внесли от тези автобуси. Иначе самите батерии имат живот и това е в цикъла на зареждания, като при телефоните, с годините ще се намали капацитетът на батериите им и тогава ще ги сменяме, но предполагам е многократно по-лесна тяхната замяна спрямо на другите електрически автобуси. Повдигайки темата за ултра кондензаторите, прочетох че са направили и 18м автобус, който може да измине до 40 километра с един заряд и в рамките на 15-20 минути да зареди отново. Някои линии биха били отлични за една такава покупка, като се променят така, че почивката да е само в единия край, където ще е зарядната станция, или да направят по-къси почивки за по-кратко зареждане и в двата края. Ще бъде перфектен за централни линии.