Инфраструктура > Пътна инфраструктура

Пътна инфраструктура - обща тема

<< < (315/318) > >>

wiNt:

--- Quote from: Pesho1991 on 12.09.2024, 12:30:20 ---Преди 2-3 седмици на Цариградско пред the mallремонтираха спирката, защото се беше "разляла" до безобразие.

--- End quote ---
При това с учудващо старание - бяха изровили целия асфалт до основа, видя ми се че поставят и арматура под асфалта. Това вероятно се обяснява с факта, че въпросния район го поддържа ГБС, която си остава горе-долу единствената читава фирма в бранша. :fan:

difian:

--- Quote from: wiNt on 12.09.2024, 15:33:55 ---При това с учудващо старание - бяха изровили целия асфалт до основа, видя ми се че поставят и арматура под асфалта. Това вероятно се обяснява с факта, че въпросния район го поддържа ГБС, която си остава горе-долу единствената читава фирма в бранша. :fan:

--- End quote ---
Същите алчни и корумпирани изначално "предприемачи" са като всички останали, а едно що-годе добро дело не компенсира 100-те лоши... ;)

AGENT 006:
Ще може ли да се изкажеш по-конкретно?

difian:

--- Quote from: AGENT 006 on 12.09.2024, 15:58:42 ---Ще може ли да се изкажеш по-конкретно?

--- End quote ---
Разбира се:

Държавното предприятие е приватизирано по обичайната схема за придобиване на държавни активи и е едно от тези, който все пак запазиха и развиха дейността си. Но да се случи приватизацията и да се развива дейността, Пешовите винаги са били дупе и гащи със силните на деня и със задкулисието. Получавали са държавни поръчки, стартирали са скандални проекти, някои от тях нереализирани (като ски зоната над Берковица и други), и до днес за реализиране на частни инвестиционни проекти на територията на София, например - сплашват и рекетират други собственици на терени в територии, които са си "харесали" и искат да окрупнят...


Те и Артекс имат някакво качество и проектите им горе-долу стават на външен вид, наследникът на рода с този бизнес ходи в носия и прочие, но това не ги прави по-малко престъпници (справка - сканадалът около Златен век, физкултурника и т.н.).

Та може би ГБС не "краднат" на 90+% материали и труд при изпълнението на публични обекти, а са с малко по-скромни. Но да ги благославяме като стойностна строителна фирма е вулгарно и пресилено. :)

wiNt:
Вероятно си прав в това, което казваш.

Изказването ми беше по повод не историята на компанията, а че показва завидно качество при изпълнение на обществените поръчки за магистрали и пътища, което както виждаме е огромна рядкост. Като ги сравниш с Трейс, които трябва да са първи в нереализирания черен списък, или Фармвил (ул. Щросмайер и Кукуш). Джи Пи също ги знаем колко струват (Графа).

ГБС за справка стоят зад почти всеки издържал на времето проект. Сравнението всъщност е най-просто на Околовръстния път - участъците на ГБС (южна дъга) и участъците на останалите - дъгата около Люлин, ССТ и т.н.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version