Транспортът по света и у нас > Републиканска пътна мрежа

Пътна инфраструктура в населените места

(1/5) > >>

ikarus2102:
Малко оф топик:
Вие минавали ли сте през Симеоновград?Това селище е супер зле.Чак сега асфалтираха ул.Съединение и когато минавах с кола от там не усетих нищо.В сравнение с Любимец е адски зле.В Любимец улицата край жп линията е на 60% асфалтирана,а в Симеоновград е гол кален черен път.Имат малки тесни улички,през които не могат да се разминат и две коли,а в Любимец улиците са широки и асфалтирани.Има само малко улици с дупки.Има една хубава широка улица,но тя е с много дупки и трудно се минава.Това селище е забравено от бога.Центърът изглежда така:

http://goo.gl/maps/8tpYc

Ето го и пътя през града:

http://goo.gl/maps/qTj96

Това е.

marto193:
Прави ми впечатление подобренията в Бургас в последните няколко години.

- кръстовището на две нива при отклонението за "Меден Рудник"
- новият пробив от "Славейков" към "Трапезица"

В момента се строи нов тунел под "Александровска"
Някъде бях чел за реконструкция на "Трапезица", някои да знае повече подробности.

freepigeon:

--- Quote from: marto193 on 18.07.2014, 18:33:44 ---Прави ми впечатление подобренията в Бургас в последните няколко години.

- кръстовището на две нива при отклонението за "Меден Рудник"
- новият пробив от "Славейков" към "Трапезица"

В момента се строи нов тунел под "Александровска"
Някъде бях чел за реконструкция на "Трапезица", някои да знае повече подробности.

--- End quote ---

Бургас определено е българския град с най-добра инфраструктура. Преасфалтирани улици, поддържани без дупки онези които не са преасфалтирани и естествено големите проекти за които вече се спомена.

Neronov:

--- Quote from: marto193 on 18.07.2014, 18:33:44 ---Някъде бях чел за реконструкция на "Трапезица", някои да знае повече подробности.

--- End quote ---


--- Quote from: $h@IdEr on 05.07.2014, 05:14:50 ---
--- Quote ---Вижте как ще изглежда "Трапезица" след ремонта. Два консорциума се борят за проекта (СНИМКИ)
Обществената поръчка е с прогнозна стойност 3,8 млн.лв., без ДДС

Два консорциума се борят да изграждат кръговото движение и пасарелките на кръстовище „Трапезица“. Това стана ясно днес при отварянето на офертите по поръчката на Община Бургас. Процедурата е с прогнозна стойност 3,8 млн.лв., без ДДС.

По реда на подаване на офертитеa първият от консорциумите е ДЗЗД „Трапезица“, учреден между „Трейс груп холд“ АД и „Виа План“ ЕООД. "Трейс груп холд" е един от националните лидери в пътното строителство, изгради няколко от лотовете на АМ "Тракия". "Виа План" ЕООД също е сред големите компании в сектора. Управител на дружеството е инж.Даниела Пенева.

Втората оферта е от ДЗЗД „Бургас ринг“. В обединението влизат „ПСТ Холдинг“ и „Проджект планинг мениджмънт“ ООД. Водещата фирма "ПСТ Холдинг" дълги години бе контролирана от Васил Божков, но през април смени собствеността си. Според вестник "Капитал"дружество е прехвърлено на кипърска офшорка, която влиза в орбитата на близката до Делян Пеевски - "Водстрой 98". Другата компания в консорциума "Проджект планинг мениджмънт" е проектант. Нейно дело е предложението за атрактивна визия на пасарелките (ВИЖ СНИМКИТЕ).
Комисията ще има няколко седмици, за да разгледа техническите предложения на участниците. Очаква се ценовите оферти да бъдат отворени в края на месеца и в най-добрият случай през август да се подпише договор с избраният изпълнител. Фирмата ще има на разположение 11 месеца, за да изпълни мащабния проект за реорганизация на движението и изграждането на пасарелките.

Според заданието трябва да се направи модерно кръгово движение и два красиви и надлеза – първият от ж.к.“Братя Миладинови“ към ул.“Индустриална“, а вторият от бул.“Тодор Александров“ (пред магазин „Билла“) до бензиностанция „Лукойл“.

Надлезите трябва да са така изградени, че да позволят използването им от хора с увреждания и майки с детски колички.

--- End quote ---
Източник

--- End quote ---

ooleg:
Анализ на вече съборения мост в Пловдив, на бъдещия и на проблемите около всичко това
https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/suboriha-betonniya-most-plovdiv

Не ми стана ясно тези недостатъчни 40 см за какво са трябвали след като имаше контактна мрежа под него?
В Димитровград като го направиха също имаше контактна мрежа, но бях чувал преди това още, че не отговаря височината и сметнах, че са го побългарили някак колкото да прекарат някакви електрически возила към Стара Загора. Съответно приех, че за сериозния трафик Пловдив - Свиленград и високата скорост трябва нов по-висок...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version