Инфраструктура > Пътна инфраструктура
Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ
Kaiser Kar:
Искам да попитам, защо на желязната част на моста Чавдар има тролейбусни жици и от двете страни, нали там движението е еднопосочно. Доколкото са ми казвали, старият мост е другия, а на него има само от едната страна, ако се сещата какво имам в предвид.
burtan:
--- Quote from: Kaiser Kar ---Искам да попитам, защо на желязната част на моста Чавдар има тролейбусни жици и от двете страни, нали там движението е еднопосочно. Доколкото са ми казвали, старият мост е другия, а на него има само от едната страна, ако се сещата какво имам в предвид.
--- End quote ---
Мисля че преди години имаше проект за ремонта на стария мост. Движението трябваше да се извършва временно двупосочно по новия. Затова изградиха и контактната мрежа на новия. Но си остана само проект. Поправете ме ако се лъжа!
bgpower:
Кой е стария и кой новия?
Balkanton:
Новият мост е синият, мисля, че е строен през 80-те години. До него, от север, има един по-нисък, сив - той е старият, не знам кога е строен, може би 50-те години.
mlk:
Да, новия е този с ККМ от двете страни. Той е построен преди да започне ремонта на гара Подуяне за да не се претовари стария мост от силно увеличения трафик заради ремонта. Доколкото знам, заради ремонт на стария, временно са си се движели тролеите по новия двупосочно.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version