Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Chezare

Pages: [1] 2 3 ... 69
1
Станцията на СОП в Люлин има смисъл
Докато отгоре по това трасе има само един автобус през 20 минути, не, няма смисъл.

А откъде идва тази цифра от 20 000 на час? Повечето информация за метрополитените в Европа, която намирам, е за брой пътници на ден, не на час. Колко пътникопоток трябва да има едно трасе на ден, за да е оправдано?

2
Не мисля. Първият 184 тръгва от СУ в 04:41 и пристига на Т1 в 05:08 и в 05:16 на Т2 с 3 минути почивка на Т1, която би трябвало да се премести на Т2 за ранните сутрешни курсове. В този ред на мисли курс на 84 в 4:00 от центъра би стигнал на летището до 4:33, което си е напълно приемливо.

3
То в България толкова тежка ЖП катастрофа не се е случвала от десетилетия...
Викаш в България скоро не се е случвало тежка челна катастрофа заради безхаберието на диспечерите с повече загинали, а не заради опит за преминаване на спуснати бариери, няма такова нещо, не...  :help:

4
Квартал Сарафово си пътува напълно нормално с автобус 15 и влакът би бил празен.

5
Графикът по "руските" линии на метрото е общ. В час пик мисля, че се движат 37 влака, а извън пик, ако не ме лъже паметта- 26. Отделно от това, има и 4 резерви- по една на всички крайни спирки+ една на Константин Величков. :)

6
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 01.02.2025, 15:51:11 »
103 и 104 малко не виждам смисъл в тях) . Примерно една Тракия - Коматево май не е имало
:help: Сериозно? Значи не виждаш смисъл от линии, които обслужват трасета, които никога досега не са били обслужван от ГТ (Модър-Царевец и моста на Адата), но за сметка на това виждаш смисъл в линия отникъде за никъде, сякаш на Колатево са му малко три линии?  :help:Мислете малко де…

7
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 31.01.2025, 23:36:14 »
През две седмици четем в новините как някакви араби наръгали/обрали/сгазили някого. Ако проблемът продължава да се отрича от левите партии, това само ще засили подкрепата за крайнодесните популисти из Европа като AfD и FPÖ.

8
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 27.01.2025, 10:18:04 »
Първите в България, преди Плевен и преди София   :fan: :clap:

9
В развитата част на света ГТ … са по бутикови услуги за по класните хора
Глупости. Даже нарочно се държат по-ниски цените.

10
В Бургас да не би да имат реставрирано возило от социализма?
От социализма-може би нямаше нужда. Но Бургасбус направиха престъплението да бракуват всички Чавдар 120, каквито (доколкото знам) нямаше никъде другаде в България. Те бракуваха и Чавдар 141, които са били в доста по-запазено състояние от софийските, на които им махнаха четвъртата врата.

11
По-тих не е, лятото в Конектото/Ютонга си чувам музиката на слушалките, в дръгела/BWCто не. На метановия дръгел (особено турския) климатикът му е колкото Бог да прости. В О305 съм се возил, докторе специалист по всички въпроси, еми не се разпадаше 1609, дишай :)
Тук обаче лееекичко навлизаш в категорията “глупости, изсмукани от пръстите”.

12
Щото тогава е било комунизъм и ефективността е нямала никакво значение. След като се стъмни в планината остават много мляко хора, въпреки болните ти фантазии, че на Черни връх е навалица през нощта. Доволен?

13
Къде ще ти боготворя тоя метанов кенеф на 6 колела?
Ако се беше возил всеки ден на О305 или Икарус, друга песен щеше да пееш.
Аз на Конекто съм се возил преди 2014та и до ден днешен ги предпочитам пред тия метанови боклуци :)
Метановият боклук има климатик и не се пържиш в него лятото. За да се качиш в него няма опасност да се претрепеш по стълбите. Метановият боклук е доста по-тих. И най-важното-метановият болкук не е автобус на 20+ години, чието състояние вече е лошо и е крайно време да бъде спрян.

14
Като допълнение само ще кажа, че в периода 2009-2014 Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Търново се возиха на доста по-добър автопарк.

15
Децата ако знаеха на какво се возиха софиянци преди 2014 г., щяха да боготворят Мановете...

16
Тези автобуси в гаража вероятно са автоматични и сами се карат.  :help:

17
4) НЯМА налични резерви, как не ти го побра главата това?
5) Ми примерно защото се стъмва и малко хора остават в планината след като се стъмни? А защо трябва да е фиксиран… пътниците сигурно трябва да хвърлят боб кога ще е последния рейс.

18
Изтрити теми / Re: Автобуси
« on: 20.01.2025, 22:03:08 »
Отново, стоп бутоните и бутоните от вън за отваряне, са различни неща, действат по различен начин и идеятаа им е различна.
А стоп бутоните и бутоните отвътре за отваряне на вратите са практически едно и също нещо, когато вторите ги има.

19
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 20.01.2025, 19:54:41 »
Това само бави превозните средства
В небългарски условия това твърдение е пълна глупост, защото стоп бутоните (които извън България са абсолютно задължителни) са вързани и с бутоните за вратите, и така като натиснеш стоп бутона, на спирката автоматично се отваря най-близката до него врата.  ;)

20
Двойно отгоре пак е твърде скъпо, в Цюрих двойно повече струва влак. За автобус цената трябва да е максимум около 2.30-2.50. А що се отнася до картите-там се доплаща само разликата. Пример- ако до горе струва 2.50, а ти имаш карта за градската мрежа, то ще доплатиш само разликата между 1.60 и 2.50, сиреч 90 стотинки.

Pages: [1] 2 3 ... 69