Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Chezare

Pages: [1] 2 3 ... 33
1
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: Yesterday at 16:11:03 »
Може да сме 21 век, обаче много наши съграждани са технологично на ниво 20 век и затова трябва да има плащане в брой. Ако това плащане в брой е при шофьора, на някои по-натоварени спирки ще има закъснения.

2
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: Yesterday at 11:14:39 »
Ами вижте сега, според мен валидаторите в автобусите трябва да са като софийските и с банкова карта да можеш да плащаш на валидаторите. Ако се направи карта като бургаските, в които освен месечна карта можеш да заредиш и определена сума пари и да си купуваш билет на валидаторите с нея, в комбинация с 30-те автомата за билети с всякакви методи за плащане, би трябвало продажбата на билети от шофьора да бъде сведена до минимум.  :rolleyes:

3
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: Yesterday at 10:53:18 »

Съгласен съм, но трябва и да връщат ресто, а не като предните автомати на Индра само точни пари. И също може би е добре да се помисли за някакво ограничение шофьорите да не приемат банкноти над някаква сума, например 10 лева, доколкото знам в някои държави в чужбина е така.
В нормалните държави няма автомат, който да не връща ресто  :)

4
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 27.01.2023, 23:42:16 »
Нищожни същества сте. Марионетки на частниците.
:D :D :D  Отдавна не се бях смял така.   

По темата, според мен на по-натоварените спирки трябва да има автомати за билети, за да не се бави автобусът. В Залцбург е така- на 30-те основни спирки има автомати, ако се качиш от другите, шофьорът продава.
Има си и мобилно приложение.

5
Извинявам се, но тази "услуга", която предлага "градският транспорт" заслужава не повече от 60 ст. билет. Те не заслужават даже и 1 лев, какво остава за 1.50...

6
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 27.01.2023, 17:50:13 »
Според мен даже трябва и с 2 коли да я увеличат, за да може поне да се движи през 13 минути делник, а не както сега 25-30 минути. А и по добре да и върнат стария маршрут до Гребната, за да не се дублира с 29.
По-добре да спреш да даваш тъпи предложения. Дублиращи се линии са 12/26/29; 1/27; 17/24; 113/222 и т.н., не 10 и 29.

7
Нещо интересно от новините на БТВ:
Или кадърът е стар, или табелката А2 е сложена на друг състав, или старите вагони са ни ги върнали от Русия, което според мен е много малко вероятно...  :neznam:

8
Сто процента таралеж в гащите. Стефан излезе прав за Ван Хоол. [...] Същата работа като Неоплан - красавци, но технически кръгла нула. За вашия случай, ако ще е на старо, единствено Цитаро от Швейцария, и то на едноцифрен брой години, е някакво решение. В най-големите градове, като Брюксел, Берлин, Виена ако щете, автобусите най-бързо се амортизират.
Едно по едно:
1. За автобусите Ван хоол- чак таралеж в гащите не, в Белгия са в доста добро състояние, но наистина са най-смотаните европейски автобуси. Обаче при тролейбусите се представят повече от добре.  :)
2. В Цюрих има Неоплани, които са на 18 години. Там са страшно добре поддържани и изглеждат като чисто нови. Определено не са боклуци, след като част от цюрихските бройки бяха продадени за втора употреба в Мюнхен! Може би бройките за Америка са по-некачествени, но определно европейските бройки са си добри.    ;)
3. В Швейцария няма да намериш Цитаро на едноцифрен брой години, просто защото Цитаротата са качествени и в Швейцария навсякъде ги експлоатират двуцифрен брой години  :neznam:

9
GPS-и, нивомери, говорещи автобуси, табла, които реално не вършат почти никаква работа.
:help:

Никаква работа не вършат, да. Освен че правят пътуването на пътниците много по-удобно...

10
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 22.01.2023, 14:47:37 »
В твоите предложения няма никакъв смисъл- просто променяне на маршрута на дадена линия да минава по съседната улица, без да два реално по-добри връзки.
Иначе съм за градските линии да хоят до някои села.

11
Най-лесното, ефективно и щадящо финанси решение е елементарно ...
Не мога да повярвам какво чета в транспортен форум... Ти чуваш ли се какви ги приказваш?

Спестените средства могат да бъдат пренасочени към [...]закупуване на нова техника.
Да ти припомня глупостите до какво според теб води закупуването на нова техника:
Няма да се учудя ако скоро се окажем първата държава в ЕС, в която ще фалират общински фирми поради липса на пари за поддръжка на нова техника, която дори не е купувана със собствени средства...  :(

12
 :blink:
Доста интересни са тези тролейбуси Фиат от края на 50-те :)

Снимката е взета оттук: http://transporturbain.canalblog.com/pages/les-trolleybus-de-milan/38631929.html

13
Разни / Re: Език мой, враг мой
« on: 14.01.2023, 21:02:13 »
Quote
То и сега се сетих че вместо да има автобусна линия до Хаджата може и да направят трамвайна линия до Автостанция Изток  пак квартала да има връзка към тази част на София лесно без прекачвания. Ако не се лъжа през 90-те е имало такава тамвайна линия но знам ли няма да е лощо и сега така или иначе и там междурелсието е 1435 mm няма да има никакви проблеми просто трамвайят вместо да завива към парка Заимов ще завива към сухата река един вид трамвай 20 и 22 в едно. :)
Открийте грешките  :)
Впрочем, неприятно впечатление ми прави зачестилата употреба на "незнам" във форума.

15
194 беше предложено от Спаси София сравнително наскоро.

16
Не мога да разбера защо думичката "любители" означава "коне с капаци"? Когато аз критикувам, че 102 е на безумен интервал и е претъпкан, по логиката на някои хора тук това означава, че аз не съм любител !!!  :help: :help: :help:


Напротив, точно любителите би трябвало най - много да критикуват транспорта и да искат неговото подобряване, защото хората, които не са любители, утре ще се качат на колата и ще им дреме на знаете кое, докато любителите са загрижени за транспорта и искат неговото подобряване, което в себе си съдържа и критика към грешките му !!!   :neznam:

По вашата логика, когато един любител на вината отпие от чашата и каже "Това вино не е добро", той автоматично вече не е любител на вината :crazy:

И моля за извинение , че това мнение не е на място в тази тема, но след като вече е писано по този повод тук...  :rolleyes:

17
Изтрити теми / Re: Коронавирус
« on: 14.01.2023, 20:06:11 »
дел

18
Съгласен съм. Аз просто казвам какво би било най-добре според мен :)
Въпреки че сега като помислих, така се събират пък много линии по Ботев, ако и 4 минава по това трасе и може да има проблем.

19
Това е много добра идея. Само трябва да се сгъстят малко и двете линии. Пробвани ли са краставици дали закачат със стъпенките тротоарите на спирките в Надежда и Обеля?
Не. При линия 6 проблемът са пероните към Иван Вазов, не към Обеля.
Според мен трябва да се изгради трасе между Възраждане и Св. Неделя, за да се разтовари Алабин. 4 задължително по маршрут Княжево- Орландовци. 5 трябва задължително да има връзка с МС Сердика, но се чудя как би могло да стане това.
Вариант за маршрут на 5 е Княжево-пл. Македония- пл. Възраждане- Св. Неделя- пл. Журналист.
Едит: В този ред на мисли 4 също може да минава като 5 до Св. Неделя, ляв завой и към Орландовци. По Алабин остават 8, 10, 27.

20
4. В пиков час колко влака са на линия и колко стоят резерва в депото?
По М1/М2/М4 има 38 маршрута, което по принцип съответства на 38 влака в час пик. В действителност, заради организацията, бройката им може да е маалко по-голяма. 
По М3 се движат 12 влака в час пик.  :)

Pages: [1] 2 3 ... 33