Author Topic: A204/304  (Read 99958 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5992
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #560 on: 16.07.2020, 17:27:54 »
Обединението на 304 и 306 е добро решение при удължаване до Младост 4 без панорамна обиколка на Младост 2 примерно по Йерусалим, Сахаров, Киприян, Балан, Москов.  :rolleyes:

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3687
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #561 on: 16.07.2020, 20:24:35 »
Няма смисъл от още рейсове в Младост. Най-добре е 304 да се резне до Орлов Мост, обикаляйки като 94, но за сметка на това да се движи целодневно, включително събота и неделя. 306 е бегала работа, и с основание, много по-рано трябваше да го спрат.
« Last Edit: 16.07.2020, 23:20:34 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14898
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #562 on: 17.07.2020, 09:20:04 »
Ако толкова трябва да се обединяват линии, по-добре А304+9. Слатинци ще получат читава връзка към цялата южна част на града. Даже ако има достатъчно електрички, може да се мисли за едновременшния маршрут на А9 по бул. Левски-Патриарха-Нансен.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14002
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #563 on: 17.07.2020, 09:28:55 »
Наистина, впечатленията от квартала са ми никой няма против че са махнали 306. Като питам някой познат от квартала казват от рода на "е то и без това почти никой не го ползваше напоследък" така че може да се спести пробег и да се мине и без него. Откакто му разтеглиха разписанието и го направиха бавна линия да спира навсякъде имаше само 2-3 пълни курса на ден, останалото време беше празен. Струваше си като бърз вариант на 5-цата, иначе няма смисъл.

Така че няма смисъл 304 да поема неговия маршрут. Хората го избягват заради високите стари МАН-ове и Конекта спрямо 204, както и заради това че не се движи събота и неделя а само в пиков час и наистина като го видя по Цариградско все е празен. Може да обръща с 2 леви завоя на стадиона или на Военна академия. Иначе преди доста време се бях качвал на 304 по Цариградско и ми се стори доста бърза линия, въпреки 20-годишния МАН.

Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1297
  • 9060
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #564 on: 17.07.2020, 09:52:14 »
Когато го пуснаха, и в Дружба беше пълен на макс. С тези антики дето после пуснаха и с това разписание на "експрес", който го задминаваха и тролеите даже, естествено хората се отказаха.
Ако не се решат горните проблеми, ако щете в Надежда го пратете, пак ще си е празен.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5992
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #565 on: 17.07.2020, 11:45:30 »
204 беше с единични автобуси и системно се претоварваше. При 204 със съчленени автобуси приблизително три пъти по-редкият 304 с голям дублаж е обречен да бъде почти празен до полупразен между Орлов Мост и Дружба. Днес около 10 сутринта 304 мина няколко минути след 204 на Св. Анна и бяха заети по-малко от половината седалки.  :rolleyes: 306 се обезмисли напълно след удължаването на ТБ5, увеличаването на интервала на линията и панорамната обиколка на Младост 2.  :rolleyes: По Малинов има достатъчно линии, но обединение на 304 и 306 по Йерусалим, Сахаров, Киприян, Балан и Москов би имало добър пътникопоток.  :rolleyes:

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2907
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #566 on: 17.07.2020, 18:09:38 »
Ако не се решат горните проблеми, ако щете в Надежда го пратете, пак ще си е празен.

A защо Надежда да няма експресен автобус? С какво Надежда е по-лоша от Дружба?

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1297
  • 9060
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #567 on: 17.07.2020, 19:16:42 »
Ако не се решат горните проблеми, ако щете в Надежда го пратете, пак ще си е празен.

A защо Надежда да няма експресен автобус? С какво Надежда е по-лоша от Дружба?
Беше просто пример за далечен от неговия маршрут квартал. Не знам как може да ти хрумне друго от написаното.  :eek:

Offline Lionscity

  • Писател
  • **
  • Posts: 37
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #568 on: 30.04.2021, 21:08:11 »
Това е едно много добро и разумно предложение на Спаси София за промяна на маршрута на 304 в Дружба
🚍 Предлагаме промяна на маршрута на автобус 304 в Дружба II. Вместо трасето да се дублира изцяло с това на линия 204, автобусите по 304 да минават по ул. "Обиколна", като спират на четири нови спирки и правят връзка с метростанция ИЕЦ - Цариградско шосе. Промяната ще доведе до множество ползи за квартала:
📶значително се подобрява обслужването на Дружба II;
🚌най-накрая ще има градски транспорт и по ул. Обиколна;
🚇нова връзка с метрото при изход 1 на станция ИЕЦ - Цариградско шосе.
🚏 подобрен и улеснен достъп - почти всеки дом в квартала има спирка на пешеходно разстояние на по-малко от 300 метра;

✅Предложението ни е внесено официално и получи положително становище от ЦГМ още през септември м.г. Припомняме, че линия 304 беше въведена с цел да подпомогне натоварената линия 204, която се обслужваше с къси автобуси от Карат-С. Линията вече отново е в общински ръце и проблеми с капацитета на съчленените автобуси няма. Именно затова предлагаме линията да има различен маршрут в Дружба II и да бъде подсилена с още няколко автобуса, с цел намаляване на интервалите до приемливи и използваеми за градска линия. Предстои да се довърши проектът за обособяване на новите спирки по ул. Обиколна и най-накрая изградената преди повече от 5 години улица да получи градски транспорт. 
« Last Edit: 30.04.2021, 21:14:30 by Lionscity »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5547
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: A204/304
« Reply #569 on: 30.04.2021, 23:21:34 »
Не съм сигурен, че габарита и паркиралите коли позволяват да се пусне съчленен автобус от там.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2907
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #570 on: 01.05.2021, 00:39:35 »
Поредното безсмислено предложение на групировката Спаси София, която вече залива и спами форума от много акаунти. Трошене на пари на място, където не е необходимо да се откриват спирки, разбиване на направените нови велоалеи. Да не говорим че изобщо не са схванали смисъла на подсилващата линия 304. Отново ще плащаме прищевките на самообявилите се за спасители, които спретнаха не една и две бели по градския транспорт в София и продължават да харчат чуждите пари на данъкоплатците за глупости.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4962
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: A204/304
« Reply #571 on: 01.05.2021, 01:03:13 »
Това е едно много добро и разумно предложение на Спаси София за промяна на маршрута на 304 в Дружба

Абсолютно пълни глупости, както предложението на Спести София, така и поста ти !
„На света няма по-голяма ненавист от ненавистта на невежия към знанието.” Галилео Галилей.
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14898
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #572 on: 01.05.2021, 10:08:59 »
Определено А404 ще е по-добър вариант от А304 - било заради късите автобуси, било заради това, че работи и в празник, а и вечер е по-регулярна.
Но двупосочната велоалея като че ли решава съдбата на какъвто и да е МГТ по Обиколна. На Раковска велоалеите се разкъсват от спирките, но там са еднопосочни.
Доколкото промяната има чисто локален характер, е редно да се допитат до жителите около Обиколна, т.е. да се подложи на обществено обсъждане.
« Last Edit: 01.05.2021, 10:11:13 by blagun »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12694
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #573 on: 01.05.2021, 13:34:57 »
Не разбирам защо велоленти и градски транспорт да не могат да съжителстват на една улица. Съчленени автобуси се движат по далеч по-тесни улици от Обиколна или Люба Величкова и Атанас Дуков.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14898
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #574 on: 01.05.2021, 14:59:38 »
На Обиколна има по една активна лента за движение.
Вариант 1 - Автобусът спре в нея. Тогава спира и движението зад него, тъй като по цялата улица има непрекъсната осева линия. Хайде, това не е болка за умирачка - и на Оборище, и на Св.Наум автобусите спират трафика зад тях. Но при това качващите и слизащите трябва да преминават през двупосочна велоалея. Освен да се направят полегнали полицаи за велосипедистите както пред Палавници/Патиланци.
Вариант 2. Правят се прекъсвания на велоалеята за спирки. Не знам усещането на велосипедист, виждащ автобус да връхлита срещу него. Не знам и мнението на Пътна полиция по въпроса, но не ми се струва безопасно.

Но при всички случаи общественото обсъждане е задължително.

Offline madbatt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 389
  • prost ak
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #575 on: 01.05.2021, 18:46:44 »
Може и да има колоездач по тясна асфалтирана велоалея с пукнатини и издатини от корените на дърветата, която на всичкото отгоре никога не е метена, ама е рядкост.
Всеки уважаващ себе си велосипедист, дава всичко от себе си и дори прави невъзможното за да изпревари ГТ  ;) , нооо като видят баир или им свърши батерията особено на сгъваемите тротинетки, които допреди малко са се еб@в@ли с ГТ, се возят в същия, все едно е пътна помощ...
Dream on

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4962
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: A204/304
« Reply #576 on: 01.05.2021, 20:27:23 »
Ул. Обиколна беше нормална улица, докато не направиха вело алеята, и разрешиха паркирането. И точно поради тази причина сега автобусен маршрут е невъзможен ! А от абсурдните идеи на Спести София ми е дошло до гуша, та чак и със съд бях заплашван от Гергинчо. В Дружба има и по широки улички от Обиколна в този и вид ! Цялата обиколна от Копенхаген до Цветан Лазаров е превърната в паркинг, с коли паркирали дори и на метър от бордюра, което на места прави дори и невъзможно разминаването на два автобуса.  На това разстояние по обиколна, вероятно ще има най много две спирки, и те ще обслужват нищожно количество пътници. Това ми е мнението като живеещ в квартала, и постоянно използуващ ул. Обиколна в целия и участък.
„На света няма по-голяма ненавист от ненавистта на невежия към знанието.” Галилео Галилей.
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2907
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #577 on: 01.05.2021, 21:42:44 »
Ул. Обиколна беше нормална улица, докато не направиха вело алеята, и разрешиха паркирането. И точно поради тази причина сега автобусен маршрут е невъзможен ! А от абсурдните идеи на Спести София ми е дошло до гуша, та чак и със съд бях заплашван от Гергинчо. В Дружба има и по широки улички от Обиколна в този и вид ! Цялата обиколна от Копенхаген до Цветан Лазаров е превърната в паркинг, с коли паркирали дори и на метър от бордюра, което на места прави дори и невъзможно разминаването на два автобуса.  На това разстояние по обиколна, вероятно ще има най много две спирки, и те ще обслужват нищожно количество пътници. Това ми е мнението като живеещ в квартала, и постоянно използуващ ул. Обиколна в целия и участък.

И не само това, улицата е обиколна и затова се казва Обиколна, а живущите ще се радват много повече на спокойна улица без много трафик вместо транзитна такава. Идеите на групировката СС за безумни, сервирани наготово и налагани над хората, това си е граничещо с тормоз. Идеята им е не да подобрят нещо, а само да правят калабалък и да се претакват едни пари. Щом има велоалея давай да я развалим и да сложим спирки. Щом има спирки давай да ги развалим и да сложим велоалея. И от цялата тази схема естествено припечелват, защото изобщо не са благотворителна организация както се изкарват. Нека се опитват да съдят някой от тази измислена организация, ще загубят по бързата процедура. Не мога да разбера защо им се търпят многократните регистрации тук, този Lionscity е някакъв техен бот.
« Last Edit: 01.05.2021, 21:44:17 by fafan »