Author Topic: Ремонт на трамвайното трасе по Цар Борис III и Македония  (Read 20188 times)

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 686
    • View Profile
Единствената глупост в това нещо е това въртене на Възраждане. Това е най-скапаното място за обръщане в цяла София , това не го ли разбраха от опитите по време на подбивките. При положение , че на гарата е празно , на надлеза е празно . Как така рейса петица може да върти на гарата , а трамвая да не може ?
Тм 8 няма къде другаде да върти, а на гарата ще станат много трамваитe. Също така искам да попитам има ли някакъв план за разместването на линиите и подвижния състав по тях? Къде ше отидат инеконите по време и след ремонта?
София 70 знае, но по това, което загатва ще кажа 6. Предполагам още нищо не е сигурно, затова да изчакаме още 2 седмици и ще разберем.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2855
    • View Profile
За мен ключово е ТМ10 да не обикаля през гарата, ако това може да се избегне. Аз бих удължил 18 до Хладилника, но остава въпросът какво ще обслужва Западен парк. Гледам, че от пл. "Македония" се стига за приблизително еднакво време до Западен парк и МС "Хан Кубрат", та се чудя дали може ТМ10 да се прати до Борово, синхронизиран с леко разреден ТМ7. Това вероятно би било прекалено смело за ЦГМ, така че ще се хаби ток за обиколки през гарата и дублиране на ТМ3.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 686
    • View Profile
За мен ключово е ТМ10 да не обикаля през гарата, ако това може да се избегне. Аз бих удължил 18 до Хладилника, но остава въпросът какво ще обслужва Западен парк. Гледам, че от пл. "Македония" се стига за приблизително еднакво време до Западен парк и МС "Хан Кубрат", та се чудя дали може ТМ10 да се прати до Борово, синхронизиран с леко разреден ТМ7. Това вероятно би било прекалено смело за ЦГМ, така че ще се хаби ток за обиколки през гарата и дублиране на ТМ3.
7 къде ще върти? Разбирам от Хан Кубрат към центъра има варианти, но от Борово към центъра как ще се реши въпроса? Освен да пуснат прочутите пендели за пръв път по предназначение не се сещам за друга възможност.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1568
    • View Profile
По-скоро при ремонта на кръстовките на Македония , тм1 и 7 се закриват и се пуска 7ТМ от НИМ до централна гара, и 1ТМ от Иван Вазов покрай Хилтън и покрай южния парк се връща.
« Last Edit: 21.03.2021, 10:31:54 by TRAMS SOFIA »
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline danny.drandarov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • View Profile
    • Email
По-скоро при ремонта на кръстовките на Македония , тм1 и 7 се закриват и се пуска 7ТМ от НИМ до централна гара, и 1ТМ от Иван Вазов покрай Хилтън и покрай южния парк се връща.
Лятото при ремонта на кръстовките минаваха през съдебна и после нагоре. Хората ще мрънкат, че от песа се качват на конектота, 19-ки и тем подобни.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Online Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6593
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
За мен ключово е ТМ10 да не обикаля през гарата, ако това може да се избегне. Аз бих удължил 18 до Хладилника, но остава въпросът какво ще обслужва Западен парк. Гледам, че от пл. "Македония" се стига за приблизително еднакво време до Западен парк и МС "Хан Кубрат", та се чудя дали може ТМ10 да се прати до Борово, синхронизиран с леко разреден ТМ7. Това вероятно би било прекалено смело за ЦГМ, така че ще се хаби ток за обиколки през гарата и дублиране на ТМ3.
18 до Хладилника, 8 от Люлин до пл. Възраждане, а 10 от Западен парк до Гарата.

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 686
    • View Profile
За мен ключово е ТМ10 да не обикаля през гарата, ако това може да се избегне. Аз бих удължил 18 до Хладилника, но остава въпросът какво ще обслужва Западен парк. Гледам, че от пл. "Македония" се стига за приблизително еднакво време до Западен парк и МС "Хан Кубрат", та се чудя дали може ТМ10 да се прати до Борово, синхронизиран с леко разреден ТМ7. Това вероятно би било прекалено смело за ЦГМ, така че ще се хаби ток за обиколки през гарата и дублиране на ТМ3.
18 до Хладилника, 8 от Люлин до пл. Възраждане, а 10 от Западен парк до Гарата.
Това официално ли е или е предложение? И следва, че ще разбиват песи по Баучер?

Online Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6593
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Предложение... но те Песите където и да ги пуснеш се разбиват.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1568
    • View Profile
Предложение , ама водачите които работят на 18 нямат стаж за да катерят гората .
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4917
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Предложение , ама водачите които работят на 18 нямат стаж за да катерят гората .
Всички водачи, работещи на 18 линия, са работили на 10, независимо от изискването за стаж.
По-скоро при ремонта на кръстовките на Македония , тм1 и 7 се закриват и се пуска 7ТМ от НИМ до централна гара, и 1ТМ от Иван Вазов покрай Хилтън и покрай южния парк се връща.
Лятото при ремонта на кръстовките минаваха през съдебна и после нагоре. Хората ще мрънкат, че от песа се качват на конектота, 19-ки и тем подобни.


Sent from my iPhone using Tapatalk
С уточнението, че сега ще се сменят съоръженията на цялото кръстовище.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
    • Email

С уточнението, че сега ще се сменят съоръженията на цялото кръстовище.

Би трябвало и стрелките да се сменят, поне това се вижда от графичната част на проекта, защото тази крива, която сега измества релсовия път към стрелките я няма вече. Подходящ момент да се поставят автоматични стрелки във всички посоки на Македония.
« Last Edit: 21.03.2021, 13:50:00 by fafan »

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2855
    • View Profile
За мен ключово е ТМ10 да не обикаля през гарата....
7 къде ще върти? Разбирам от Хан Кубрат към центъра има варианти, но от Борово към центъра как ще се реши въпроса? Освен да пуснат прочутите пендели за пръв път по предназначение не се сещам за друга възможност.
ТМ7 си остава както си е. Предполагам, че ще има немалък период от време, през който ще се ремонтира трасето по ул. "Алабин", но пл. "Македония" ще е отворен. В този ред на мисли не е лошо цялото трасе по ул. "Алабин" да се ревизира, защото асфалтът покрай релсите е изронен и гледката е потресаваща.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
    • Email

ТМ7 си остава както си е. Предполагам, че ще има немалък период от време, през който ще се ремонтира трасето по ул. "Алабин", но пл. "Македония" ще е отворен. В този ред на мисли не е лошо цялото трасе по ул. "Алабин" да се ревизира, защото асфалтът покрай релсите е изронен и гледката е потресаваща.

След като трасето по Алабин вече е полуавтономно и отделено от автомобилното трасе с бутафорните ограничители, не е ли по-добра идея вместо асфалт да се наредят павета покрай релсите? Асфалтът се разбива твърде бързо.

Online Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6593
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Или някаква друга настилка, която да е хем здрава, хем да е с добър външен вид, хем да е удобна за профилактика на РП.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9193
    • View Profile
За съжаление криви от Христо Ботев към бул.Македония , които в момента липсват и след ремонта ще липсват.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6109
    • View Profile
Не са нужни допълнителни криви - и без това има прекалено много стрелки и трамваите се бавят, редовни линии от Цар Борис III към Централна Гара, Иван Вазов или Борово не са особено смислени.  :rolleyes:

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
    • Email
За съжаление криви от Христо Ботев към бул.Македония , които в момента липсват и след ремонта ще липсват.

Там е остър ъгъл и ще отиде бая от тротоара за да се направи такава крива. А за какво е нужна?

Или някаква друга настилка, която да е хем здрава, хем да е с добър външен вид, хем да е удобна за профилактика на РП.

Оптимално е решението по Екзарх Йосиф. За съжаление този вариант си остана един единствен в София.

Online Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6593
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Или някаква друга настилка, която да е хем здрава, хем да е с добър външен вид, хем да е удобна за профилактика на РП.

Оптимално е решението по Екзарх Йосиф. За съжаление този вариант си остана един единствен в София.
Ами дори и да е такава настилка, ще е много по-добра от сегашната красота на Алабин...

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4833
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Ако се направи трасе по Стамболийски, крива към Петте кьошета от Руски паметник не би била нужна. Разбира се, в такъв случай подобна маневра не е удачна за редовна линия.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9193
    • View Profile
Някой да пише на Кraxx в другия форум , че теснорелсовите пендели са с две активни кабини . Това, че са свалени ръкохватките и реверсьорите не ги прави нефункциониращи . Капаците на вратите не са заварени , махат се и вратите са напълно функциониращи.