Сега да внеса малко конспирация в цялата ситуация. Зеленото Ситаро е със регистрационен номер РК 9*** ВВ, като по серията личи че е регистрирано миналата година първото полугодие и още по-точно май-юни. За сметка на това в Перник никога не сме го виждали и е крито до настоящата ситуация или в друг град или някъде на закрито. Аз се питам как така още миналата година тази фирма е закупила подвижен състав който е от най-ново за Перник поколение и защо го е крила до момента обслужвайки линиите си с други кочини а този автобус е седял в гараж. Най-вероятно всичко е сценарий и цели елиминирането на тролейбусния транспорт.
Иначе като коментар за това че хората ще кажат че не искат тролеи - ами естествено е, наистина не може да се сравни комфорта който предлага Ситарото и Зиуто - като интериор и удобство, но и като скорост на движение. Тролеите по линия 10 взимаха маршрута за 20-25 минути докато автобусите го взимат за 15. Още когато се купуваха тролейбуси за останалите градове спорихме и още тогава казах че пренебрегвайки Перник те фактически обричат тролейбусния транспорт в града.
Сетрата по-горе е от Асеновград. Старият и номер е РВ6436KH.
Ако говориш за тази Сетра:

сигурен ли си че е същата. Тя беше със регистрация на област София област. Което не пречи естествено да е пак Сетрата РВ6436KH пререгистрирана веднъж в софийско и сега в Перник.
Имаме и един автобус от Варна, надписа ТРАНСТРИУМФ холдинг си седи отгоре.