1
За системата като цяло / Re: Човешки ресурси в МГТ
« on: 14.04.2025, 17:35:35 »
Аз до колкото разбирам, искането не е за предните увеличения, а за нови.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
И по самолетите ли е почнало да има масово циганьори? Преди поне там нямаше, за международните автобуси си знам, че бяха основно такива, но в самолетите почти не съм срещал...Има по някой направления, предимно по-далчени в западна Европа, където има концентрация на емигранти - най-вече Англия и Франция. И винаги половината не са разбрали, че за по-големия багаж се плаща допълнително
Здравейте, как да стигна от Централна гара до бул. История славянобългарска 21?Отиваш на последния перон при 13 коловоз и вървиш до края му в посока запад, след това пресичаш и минаваш на последния коловоз (той е отколонение към някакъв завод) и вървиш пак по него малко и като стигнеш до задния край на Баухаус има пътека, която те изкарва на пътя до него. Продължаваш напред и пред теб е въпросния търговски център. Минавал съм го много пъти.
43532 на товарни превози. Бил е на проби след ремонт.Къде са му направили този качествен ремонт?
БВ 3621 вече заминава от София в 6:50 и пристига в Бургас на 12:55 - един час по- късно от преди.Бонус - 20 минути по-бавно пътуване.
И ако се окаже че влака е композиран за 500 пътника, а има още 200 които не могат да си закупят билет поради продадените 500 билета, какво следва ? Закачване на още вагони, от което ще последва неминуемо закъснение от обявеното разписание. То тогава влака ще се превърне в трамвай...........Оналйн може да се вземе само със запазено място, така че няма как да си купиш, ако местата са свършили. Реално няма разлика с купуването на гише, освен че не трябва да се редиш по опашки. Отделно че на повечето гари и спирки вече не се продават билети и си купуваш от кондуктора след като вече си се качил.