Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 534
1
И нуждата от допълнителни изкърпвания отдолу да изкарат още някоя година преди да се разпаднат окончателно.

2
Когато ремонтът е по-евтин от остатъчната стойност на возилото, трудно се обосновава брак на база "ми беше разграбен".

3
Все още би трябвало да има прекалено голяма остатъчна стойност. Едва ли е бракуван.

4
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 13:51:38 »
Значи може и да не е от сега.

5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 13:37:36 »
2164 вече е без реклами. Усърдно варосан.

6
Разни / Re: Aвтомобили
« on: Yesterday at 13:01:43 »
Ако е платено към друга община, настоящата няма да признае. Ще си иска своето. Ако е в рамките на една и съща, тогава по-може.
Тъстът си купи кола миналата година. Въпреки че е с над 50% нетрудоспособност следва да е освободен от данък, го накараха да заплати данъка за остатъка на годината, а от новата вече е освободен. И нещо повече, сделката бе с дата 31.10 - начислиха му данък и за октомври.

7
Между другото обръщате ли внимание как диагоналното паркиране по „Витоша“ между пилоните и „Патриарх Евтимий“ е скандално обърнато наопаки, така че да е по-лесно да се паркира в насрещното като така се пресича непрекъснатата линия?

Този казус беше надълго и широко обсъждан, когато влезе тази организация на движението. Не е наопаки, така е по закон.

НАРЕДБА № 2 ОТ 17 ЯНУАРИ 2001 Г. ЗА СИГНАЛИЗАЦИЯ НА ПЪТИЩАТА С ПЪТНА МАРКИРОВКА

8
Много силно е разграбен, а предвид новата задаваща се криза с липса на части за този модел, вероятността да бъде събран е още по-малка.
Те кризите идва и отиват. Ако е само за части, ще го съберат. Виж 2508 е все повече към брака.

9
Чудно защо поне в професионалните среди не се подвига въпроса, че българските условия за придобиване и практикуване на професионални категории са вероятно най-рестриктивни в целия ЕС. То дори отпадането на "психото" се оказа лъжа, защото в момента, в който смениш местоработата си пак трябва да се минава психологическо изследване.
Да не говорим за хилядите "таксички" за какви ли не глупости. Това е една от причините да няма свестни водачи. Има и други...

Мазохист :D

Що бе. Не е нещо страшно. 305цата на Сдружението се кара с два пръста. Малко е тромава в сравнение с другите автобуси, но си е чудесна за управление.

10
Ти хубаво, ама поне да беше снимка на БДЖ, а не на Амтрак.

11
Съмнява ме самото кръстовище с К. Величков да е включено в ремонта. Все пак същото бе ремонтирано през 2001.

12
Прикачам една снимка на вагон 21-50. Същият е минал ремонт през февруари и е излязъл с ливреята на 44/63.
На мен ми харесва повече от тъмно синьото, но е интересно защо са решили да сменят ливреята.

13
Сигурно ще издадат същия номер, но с европейски флаг.

14
То и там един бойкот беше...

15
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 19.03.2025, 10:36:18 »
Пътувам със самолет почти всеки месец на някъде. Вчера се прибрах от Лион. Пътувах с Уиз. Поне 1/3 от самолета беше Бай мангал. Пътуват много. Имаше и 3 бебета, които не се чуха изобщо. Моите деца като бебета също заспиваха преди да излети самолета.

16
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 19.03.2025, 09:16:37 »
Ми че то всичкото Луфтханза - австрийските, Суис+, Кондор си са нискобюджетни на практика от много години, поне по обслужване. ...

Само по обслужване. Като цени са доста сериозни. Аз от много време насам избягвам да летя с Ханзата. Когато мога използвам Турските.

17
Защото 1-2 от 20 не е равно на 1-2 от 6 или 8.

18
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 18.03.2025, 21:36:22 »
Което за мен бе тъжна новина, защото някога 673 ми беше любимата София по 9.

19
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 18.03.2025, 21:32:04 »
Ако не броим лоукостите си точно както Иво го написа. Като цяло има доста странности в ценообразуването на авиокомпаниите.

20
Комай със същият дефект.

Pages: [1] 2 3 ... 534