Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - radk0_99

Pages: [1] 2 3 ... 22
1
Прилага се прогресивна водноразтворима маркировка, която се измива от дъждовете.  :)
Толкова ли няма контрол и евентуално изискване за устойчивост на маркировката

2
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: Yesterday at 20:17:17 »
Аз съм си мислел по въпроса че може би мажоритарно избрани депутати биха създали повече чувство за истинска демокрация на избирателите и повече чувство за участие в управлението

3
Аз съм чувал, че навремето по този маршрут са вървели съчленени автобуси. Не виждам каква е логиката днес да не може. Особено за 1-2 коли

4
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 12.05.2025, 22:21:15 »
В края на краищата хората като избират някакви неща по няколко пъти трябва да се приеме това като задължаващ резултат.
За това конкретно съм напълно съгласен с теб.
Но от гръмките лозунги, които потъват в небитието остава един доста неприятен вкус в устата.
Най-логичния отговор би бил, че може би ППДБ биха направили промяната, ако бяха съставили самостоятелен кабинет, но така като гледам никоя партия няма шанс за такъв колкото и да и се ще.
Отделно ми е много интересен тоталния спад в интереса към гласуването. Гледах една статистика как в зората на демокрацията сме имали избори с по 70-80% изборна активност - те тогава е имало нещо. А сега чее то дори не е представително за статистика това нещо с 30-40% изборна активност

5
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 12.05.2025, 21:18:27 »
Като се правят такива гръмки лозунги "да се реорганизира основно" или "извършват се комплексни мерки" не е лошо да ги пишете точно какви са тези реорганизации и комплексни мерки които са ви хрумнали, иначе малко звучи като плакат за конгрес по случай петилетката едно време. Тези 5 лева са някаква политическа мярка, ясно е че освен шок и ужас и много говорене друго няма да предизвикат, най-малкото важат за някакъв ограничен район, а останалата част на града ще си остане да прилича на Найроби.
В една друга тема Фафан написа това. Но понеже почва да се политиканства реших да отговоря на коментара му тук.
Къде в София си видял да се случва нещо смислено извън политическото говорене и партийните лозунги.
ППДБ обещаваха Промяната , ама нещо промяна не видяхме. Те обещаваха и късане със статуквото, а видяхме още от същото и то в още по-големи порции.
Доста хора, определящи се като либерали и прогресивни тръбяха колко е нужно и важно събарянето на Паметника на съветската армия. Е съборихме и какво получихме - нито София се покри с цветя, нито станахме "земен рай" както се пее в химна. Реално какво получихме - една ограда в центъра която да обикаляме и реално нищо. Поне да бяха вдигнали един патриотичен паметник на демократа с чук в ръка, рушащ малкото останало от България

6
Стария подвижен състав може да е надежден ако се поддържа. Това пък изисква разходи за поддръжка и качествени и читави техници в депата които да го поддържат

7
Нямам против да има регулация, но тя трябва да бъде направена разумно. Съвсем спокойно могат да бъдат предвидени пътеки за мотори, но да си играем само на забрани е доста безплодно упражнение. Щом има такива машини внесени в страната, могат да бъдат закупени съвсем законно трябва да бъде урегулирано къде ще могат да се карат. Желаещите за мотокрос или ендуро каране трябва да имаме предвидени места за практикуване на спорта

8
Жалко, едноседалковият лифт беше характерна забележителност на Пампорово. Лошото е, че увеличаването на капацитета на лифтовете води до увеличено натоварване на пистите и съответно инциденти. Това може да се види на нощното каране на Боровец - с бавните "Мартинови бараки" нямаше толкова катастрофи, сега с експреса почти не минава вечер, в която някай да не се е претрепал.
"Претрепването" не е функция от лифта, а от "кадърността" на скиорите.По-висококапацитетния лифт носи повече приходи, така че това е нормално да го направят.
А за Смолянски езера - дано се случи също нещо положително 

9
Тумбите с маунтинбайковете със сигурност не са направили това или това, а някой моторизиран. Който прави такива неща не може да претендира че уважава планината.
Съгласен съм с теб, но я погледни добре следите, че са широки и са по две. От нещо моторизирано са, но са от групите с джипки и подобна високопроходима автомобилна или подобна на автомобил техника. Мотор не може да остави такива следи. Гумите ни са много по-тънки, отделно масата на машините е много по-малка. Следата от кросов мотор е същата като от даунхил. Самите ние с кросовите мотори мразим следите на тия с джипките. Ако аз с мотора вляза в такъв коловоз от джип първото, че падането ми е почти сигурно, второто, че е рисково, защото са специфично трамбовани

10
Него могат, а Езерата не могат?
Те Езерата са сравнително нови. Мисля, че не им е дошъл още момента да ги подменят

11
Там до колкото знам е свърталище на тумби с кросови мотори и АТВ-та, също хора с нула уважение към планината.
Е то в категорията "нулево отношение към планината" трябва да са много повече онези дето се качват с колите и оставят тонове боклук след себе си.
И като човек с кросов мотор (макар че не съм от ходещите на Мургаш) малко да се засегна от обобщаващото изказване - има доста хора в тези среди които обичаме планината и отиваме с моторите именно заради удоволствието от мястото. С мотор в планината е доста равнозначно на тумбите с маунтинбайкове, DH и всевъзможни такива

12
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 05.05.2025, 20:55:22 »
У нас имаме ли капацитета да направим основен ремонт в смисъла на истински основен ремонт - преглеждане, ревизиране и смяна на всичко което трябва

13
Продължаваме да нямаме успешна доставка на нови ПС от новата управа, за да видим на практика как не се трошат пари и се организират напълно прозрачни конкурси успешно. На този фон, и 13хх и 26хх са някаква положителна стъпка.
Като гледам как се развиват нещата май няма да видим успешно завършена поръчка. Прозрачните конкурси нещо все се провалят и то със съмнения именно в прозрачността

14
А ще спре...важно е курсовете да са покрити...
А не е ли по-важно запазването на обществената собственост. Тези автобуси се купуват и поддържат от нашите данъци, от нашите пари. В наш общ интерес е такива вандали да бъдат разкрити и да си поемат отговорността. Ако се спре чувството за безнаказаност ще има промяна и в поведението.

15
20 употребявани биха били капка в морето, няма да заменят всички спрени в последно време.
Но все пак 20 срещу 10 си е двойно бройката. И щом някоя умна глава е решила че 10 автобуса вършат работа, то 20 ще са още по-добре. И без друго имаме нужда от автобуси

16
Предвид факта, че моловете са любимо свърталище на футболните агитки и подобните им групички и предвид факта, че 120 свързва Парадайс + Сердика център с квартал Левски и изхода от уравнението е ясен.
Не може обаче заради тези групи да страдат нормалните пътуващи и да пътуват с "най-големите бараки" Странно ми е, че не е направен вариант при подобна ситуация водачът на вандализираното ПС да спре със затворени врати, да сигнализира полицията и съответните органи да вземат мерки спрямо вандалите.
Допълнително нали наляха пари в камери - да ги използват, за да се установи самоличността на съответните. Гаранция че имат не една и две регистрации по РПУ

17
И, сериозно, много остаряло и неактуално за София е схващането, че се работи само от понеделник до петък и че винаги, когато има почивен ден през седмицата, повечето хора си взимат отпуска и сливат почивни дни.
То още по-остаряло и смотано е схващането, че трябва да има коли по линиите на къси интервали сутринта между 5 и 7 часа. Масово колите сутрин са на 10-15 мин и са празни, разбира се. А вечер, би трябвало да има поне до 22 часа коли на 10-15 мин, защото има много работни места до по-късно. Отделно в 22 затварящите молове и повечето хипермаркети

18
Тъй като е авариен ремонт и няма точни срокове се слага 1 месец. Ако приключи по рано - супер, ако не се удължава с още един месец.
А има ли информация каква е дълбочината на дупката

19
Те и на линия ги драскат,.....докато са в кръговете.
Е докато са на линия къде са водачите. Спят ли докато колите почиват на обръщалата че да ги драскат ?

20
Защо промяната е до 31.05. Цял месец ли ще ремонтират пропадането на платното на локалното? И също ремонта на Опълченска май не му се вижда края

Pages: [1] 2 3 ... 22