1
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Това трасе не беше ли за затваряне от другата седмица?От другата седмица - Стамболийски. Мария Луиза - догодина, доамина.
Що се отнася до транспорта, познавам хора, живеещи в долен Лозенец и работещи в БНР, ходещи на работа... с кола.
Ако трябва да се затваря кръстовището К.Величков/Стамболийски и не е пусната Опълченска, ще настане шок и ужас....Дотогава трябва да са приключили Опълченска.
Това, което не мога да разбера само е каква връзка има Опълченска с ремонт на Ал. Стамболийски? Нито има връзка между двете улици, нито ще ги изпълнява една и съща фирма.
в голямата си част те са компактна маса, която рядко напуска местообитанието си, освен за ходене до работа.Амииии - от стотици години техният произход е чергарски и движението е техният живот. При демокрацията те бяха първите, които се усетиха - до пазара в Пирот и Капалъчарши за дойче марки, до Немско и Италианско - за вехти коли. За автобусите и влаковете - вътрешни и международни вече говорихме - там ги има бол. От нискобюджетните полети - най-вече към Меминген и Шарлероа. Малкото летище в Меминген е едно парче от Балканския полуостров и най-вече от цветнокожите му обитатели. Когато и да съм се озовавал там, на таблото над 80% от полетите са до балкански дестинации. Не мога да си представя, както каза Иво, че в Румъния не пътували, след като и по чаушеското време пътуваха.
В италианския град Болоня, където ограничението беше въведено на 1 юли 2023 г., смъртните случаи на пътя са намалели наполовина.Зона 30 в Болоня се отнася за вътрешния ринг около стария град. Все едно вътрешният ринг на София.
И каква е тая сънена европейска столица с мизерен арабски квартал на няма и 500 метра от Министерския съвет?1. Барселона - Равал - от другата страна на Рамбла
Познат продаде наскоро старо строителство малък двустаен апартамент за малко над 300 000 евро! Блок от 50- те. Топ локация на Лъвов мост на самата спирка на автобусите за Младост и до метрото в историческия център на столицата.Аз не казвам, че не се харчат добре. Казвам, че са с големи пропуски в качеството. Една от бетонните греди на кооперацията в стария ни офис - до ИСУЛ - просто кангото мина през нея като през купчина пясък. Можем да приемем, че ел.инсталацията беше ужасна - все пак през 50-те електричеството е било новост, но не и ужасните шахти. Преобладаващото мнозинство сгради от онова време са пететажни, но без асансьори. Явно и тогава икономията е била майка на мизерията.
Както споменах, точно по думи на Бонев, всички промени относно градският транспорт не се случват, именно заради политическите им борби с Контрера и Ваня.Вече година и половина мина от мандата и само това слушаме. Софиянски му хващаше цаката - "нахранваше" всички парламентарни групи и нещата му вървяха. След като пълно мнозинство няма и няма да има (и Слава Богу), трябва да се търсят компромиси. Демокрацията не е съвършена, но по-добро не са измислили засега.
ПИМК и Ивкони да не се ослушват, а да ги взимат!В тях ни е надеждата. БДЖ изпуснаха питомното (ПВУ), сега да гонят дивото!
А какво пречи да са бързозарядни електробуси на батерии?Очевидно технологиите към настоящия момент. Става дума за няколко зареждания дневно по за 5-6 минути и след това преход от 20-тина километра.
На 1. март приключи използването на Gothawagen във Волтерсдорф до Берлин. Gothawagen са малки мотриси, широко разпространени в градовете на бившата ГДР, като тези във Волтерсдорф идват от Дрезден, Шверин и Кемниц