Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Kaiser Kar

Pages: [1] 2 3 ... 247
1
Чудесно, купили сме си големи табели, за да ги намаляваме. После разни съюзи да си поискат парцалите по прозорците.

2
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 16.04.2025, 21:43:24 »
Ако решат да се сливат, това трябва да стане с обществена поръчка и професионално боядисване. Представяш ли се гаражните бояджии да се развихрят на едро?

3
Вече с мляко ли пълнят охладителната система?

4
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 15.04.2025, 18:39:24 »
Отдавна твърдя, че трябва да има тестове с дрегер преди всяко боядисване...

5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 15.04.2025, 12:22:42 »
Ако пазят газовата уредба на 3589, направо да я слагат и ще вземе и да оправдае цветенцата.

6
Наскоро ми се случи водач по 120 да овика здравата едни хлапета, които си бяха качили краката на срещуположните седалки и беше абсолютно прав. Така че има водачи, които държат на реда в превозното средство явно.

7
Също не знам дали е възможно, но би било хубаво селекцията на тип превозно средство в галерията да филтрира списъка с моделите.

8
В "Дружба" открай време има връзкарски автобуси. Но нищо не може да бие твърдите титуляри на 3 от едно време. Имаше такива, които даже и смени по желание си работеха твъдо.

9
Супер е! Единствената ми забележка е, че при отваряне на досие на дадено ПС, го отваря в същия таб и след това при връщане те качва на върха на списъка.

10
Застраховки за велосипеди - не. Но строг контрол върху всякакви тунинговани електрлически велосипеди и тротинетки, летящи с по 60-70 км/ч - да. Със сигурност такива трябва да подлежат на регистрация и управление с най-малко категория А.

11
Инцидентът касае елементи, които не са козметично ремонтирани, а изцяло подменени - хващач и въже. Това, че някой не е стегнал хващача, е съвсем друг въпрос.

12
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 04.04.2025, 15:51:25 »
Ех, още помня БМЦ-тата как миришеха на ново и се възмущавахме в стария форум как може да ги пуснат на 604.

13
Държа много дебело да подчертая, че разграбването на 1416 абсолютно в никакъв случай не е резултат на прищявки на който и да е работник/служител на Земляне, а е резултат на възникнали неизбежни оперативни необходимости поради липса на части.

Това прави нещата даже още по-лоши.

14
Даже не мога да разбера за какво се вдига тази врява. И да не са автоматични токоснемателите, не е голяма драма шофьорът два пъти на курс да слезе да откачи/закачи прътите. Даже е полезно за здравето да се вкара малко движение в постоянното седене.

15
Е не беше ли истина, че беше опасна с паркиращите коли до велоалеята без защрихована зона за сигурност, както се направи на „Патриарх Евтимий“? Има си прекрасно място до оградата на резиденцията от източната страна, ако искаха да има велоалея щяха да го асфалтират и да я насочат оттам. То като цяло тази алея беше от никъде за никъде и от какъв зор трябва да има велоалея през най-голямото изкачване, има си велоалея по „Даскал Стоян Попандреев“, където изкачването не е толкова голямо. Защо трябва обсесивно да се задава един и същ въпрос през няколко месеца? Решенията би следвало да се взимат с диалог и взаимно съобразяване. Най-лесно е да се каже автомобилистите са нахални, не трябва да ги зачитаме. Е ако правим така с какво сле по-различни от тях, нали ние сме „добрите“, пък те са „лошите“?

А паркираните коли, заради които в сходна ситуация тролей уби жена не са опасни?

16
И какво стана по "Алексдандър Пушкин"? Уж велоалеята пречеше на децата и щеше да ги убива, ставало задръстване, а оказа се, всичко е било заради едното паркиране. Към днешната дата цялата дясна лента е заета от паркирани коли.

17
Така и не разбирам какъв толкова е проблемът с това паркиране. Дали паркираш назад или излизаш назад няма огромно значение за трудността на маневрата. При паркиране назад ясно се заявява намерението за паркиране и колите отзад имат възможност да заобиколят или изчакат. При излизане назад излизащият не вижда почти нищо, движещите се в активната лента виждат само една задница, дето се подава като хемороид да пресекулки и никой не е наясно с намеренията на другия.

18
"Тролейбусифициране" на автобусни линии не би имало смисъл, ако не се изпълнява с качествени елементи по ККМ, позволяващи поддържане на висока скорост.

19
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 24.03.2025, 11:26:44 »
Става на рампа за детски колички.

20
Не знам кои врати са на разрешение, обаче аз не съм виждал ни тролей, ни автобус, ни трамвай да ги използва тия разрешения, откакто решихме да борим ковида с бутоните.

Pages: [1] 2 3 ... 247