Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - radk0_99

Pages: [1] 2 3 ... 20
1
Всред майсторите в сервизите със сигурност има хора, които си гледат съвестно работата. Както виждаме автобусите излизат на линия и цялостно подвижния състав е в повече или по-малко прилично състояние. От изказвания на хора, които са в системата съм разбрал, че и парите за части са малко така че не са само майсторитее виновни.
А за заплатите - да трябва да са по-високи за да може да има и очакване от по-качествеен труд и респективно да се търси по-качествен персонал. За без пари никой добър няма да иде да работи

2
Да, но проблемът с името ЦСКА идва и от това, че реално в момента ЦСКА е несъществуваща абревиатура. Нито съществува "Централен спортен клуб на армията", нито отборът има нещо общо с армията. Така че това в момента е една търговска марка, която продава и нищо повече.
Малко става като  името на Спортна зала Арена Армеец, която  през няколко години си мени името

3
Това са по-скоро желанията и фантазиите на конкретен потребител, а не официална информация.
Зависи дали конкретния потребител не е на съответната висота пост за да внесе тези промени

4
Чак за категория А - не мисля. Но регистрация и евентуални глоби или отнемане при преотстъпване - да

5
Не знам какви са тия дупки в киберсигурността, но вече Спаси София са на полусъединител да се оттеглят от управлението.
Ако го направят ще докажат пред избирателите си абсолютната липса на какъвто и да е управленски капацитет.

6
Интересно е дали ще успеят да се справят с първия етап само за месец. На мен ми се вижда силно нереалистично. Участъка не е малък

7
Ами виж дали в разписанието има спирания на Лакатник и Ребърково за БВ 2614 - няма. Но това не попречи да спре на едната за да си слезе неговото приятелче и да направи кратка почивка на другата, дори хората започнаха да се нервят, пък ти ако щеш вярвай.
Родното БДЖ не е добре, но чак така влака да си спира по кеф на машиниста  няма начин. Отделно че нали в тия гари има персонал, който ще види едно такова нерегламеентирано спиране  и ще докладва за това. Това не е автобус в София да застане до спирката за храна или за нещо друго

8
Разни / Re: Ново строителство
« on: 05.04.2025, 20:28:29 »
А при нас какво е падало, че нещо съм пропуснал?  :laugh:
Не съм казвал, че е паднало, макар че не се знае като гледам как строят и като виждам над стените как набиват монтажна пяна между тухлите и плочата.... Не вярвам подобна стена да издържи на земетресениее.

9
На кои трамваи казвате "пляки" - това па ми е ново като понятие.
Хаха интересно - идеята български трамваи не през гората била мой набор :D

10
Разни / Re: Ново строителство
« on: 04.04.2025, 21:57:21 »
В Азия на такъв обект ще работят 10 000 работника за жълти стотинки. За това е Азия.
Тук работят уж за повече, ама качеството дето постигат нашите е в пъти по-ниско. Азиатците ги плюем, ама строят и нищо не е паднало

11

Коя е логиката, която не схващаш?.

108 някога беше обслужван основно от съчленени втора автоколона - 1641, 1645, 1639 си спомням, че бяха всеки ден там във време, в което по 111 съчленен нямаше да видиш.
Случва се и сега да виждам и 16** там и затова си мисля, че и там се пилее от ресурса на 111.
Беше ме изненадало единствено очакването в извънпикови часове да има кой знае какъв пътникопоток. Иначе съм съгласен с твоето разсъждение, че 111 си е за съчленени автобуси поне в пиковите часове, че и в голяма част от графика си.

12
Ами ще я бута Песа и готово. Нали това е идеята, да са само Песи-и по тм10.
То изобщо имаме ли капацитет от Песи за да поемат тм10. Май единствено по-достъпно е по тм15 да са Песи заради ремонтираното трасе по цар Борис

13
Ако качения рендер на автогара Юг е верен значи трамвайното трасе се отделя от новото трасе на бул Климент Охридски някъде преди автогарата. Интересно ми дали включването в околовръстното ще е пак на кръговото на Икеа. Защото там няма широчина за по-голям булевард

14
Сигурно имат визия за пасарелки, за предполагаемите места. Те ще служат за лесно преминаване над Околовръстното.
Не че нещо, ама ти забелязал ли си колко е разстоянието от Околовръстното до Витоша? Като как пасарелки над Околовръстното ще подобрят достъпа до планината. Къде ще отиват преминаващите - от транспортния хъб до Икеа и мола? Освен ако няма конкретна сделка с Икеа на паркинга и да спира електробусна линия към Витоша или да преместят лифта до паркинга

15
За двойните чешки през гората и аз съм свидетел че се движеха. Аз не съм бил свидетел на особена драма при такова движение

16
... но и там не съм засичал правостоящи... дори и да съм се возил в извън пик. В пик едва ли е чак толкова критично положението.
Само аз ли не схващам логиката. Според мен в пик би трябвало да е максималното натоварване на линията и ако има правостоящи то те би трябвало да са именно тогава.
Доколкото аз имам спомен от 204 по времето когато беше на Карат Ц  именно в пик колите бяха зверски претъпкани. Извън пик беше пълно, но все пак нямаше хора качени на главите на другите

17
Като я гледам тази визуализация се чудя дали ИКЕА знаят че ще им минава лифт над паркинга им и дали са съгласни...

Ще се получи интересно трамвайно трасе до мол и магазин за мебели, защото лифт до там едва ли ще има, поне това стана ясно от този цирк който организира Терзиев в НДК днес.
То дори да няма лифт ще има автогара. Така че пак ще си се получи транспортния хъб. Автогара Юг ако я направят так ще бъде поне сравнително смислено. А лифт дали ще има зависи и от наличието на някаква политическа воля

18
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 02.04.2025, 19:36:59 »
И се питаме освен визия дали ще видим нещо на практика свършено или само ще говорят за работа

19
Визуализации на ПУП-а за Хъба при Симеоновския лифт от PR акцията на Терзиев, почти са коректни.

Фанфан да каже по картинката, за кого е нагласена поръчката за трамваите за това трасе и има ли поводи да се жали процедурата!

Дано го направят тоя хъб наистина, а не само в PR акции.

20
Относно Прага и метрото- нашето метро е 52 км с 47 станции или станция средно на 1.1 км. Пражкото метро според Уикипедия е дълго 65.4 км с 61 станции- една станция редно на 1.07 км. Къде ги видяхте тези по-големи разстояния между станциите в Прага, не знам, но това просто не е вярно. Проблемът на нашето метро е, че се влачи твърде бавно. Проблем са интервалите и маршрутите на автобусните линии-като минават твърде рядко и не отиват там, където трябва, е нормално хората да не ги ползват.
Проблемът основния е, че липсва каквато и да е синхронизация между наземния транспорт и метрото. Както като разписания така и като маршрути. Ако наземен транспорт и метро се допълват може би щеше да имаме прилично обслужване и с настоящия брой водачи и може би нямаше да има такъв отлив на пътници и приходи

Pages: [1] 2 3 ... 20