Author Topic: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"  (Read 448066 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15805
  • Всеки е длъжен да бъде по-добър от всички останали
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1720 on: 27.05.2024, 18:26:23 »
В събота първият тунел в посока Перник беше прясно изкърпен около делатационните фуги, които се бяха разкъртвали вече няколко пъти, а всички осветителни тела бяха свалени, което би следвало да означава да очакваме нови LED скоро. Дано същото се случи и с останалите пет тръби.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1528
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1721 on: 08.03.2025, 19:26:06 »
Шумозаглушителните стени при Църква са готови.

Дупките в първи тунел в десните ленти и в двете посоки са се отворили отново, пак.

Укрепеният с мрежи участък след първи тунел посока Кулата е за почистване от паднали камъни под мрежите. Асфалтът между първи и втори тунел в най-дясната лента, която не е аварийна за принудително спиране, постоянно се намачква.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15805
  • Всеки е длъжен да бъде по-добър от всички останали
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1722 on: 08.03.2025, 20:50:08 »
Дупките в първи тунел в десните ленти и в двете посоки са се отворили отново, пак.

Укрепеният с мрежи участък след първи тунел посока Кулата е за почистване от паднали камъни под мрежите. Асфалтът между първи и втори тунел в най-дясната лента, която не е аварийна за принудително спиране, постоянно се намачква.
Този участък очевидно е изпълнен изключително зле. И аз карах днес там и всъщност изненадах се, че дупките в тръбата посока София са станали толкова отчетливи, имаше ги и преди, но не бяха нищо особено и не бяха трудни за заобикаляне, за разлика от тези в тръбата посока Кулата, където от години се разкъртват отново и отново. Между другото последните кръпки там също са изпълнени невероятно зле. Трябва си пълно затваряне и да се монтират нормални делатационни фуги.