Author Topic: Хасково и Димитровград  (Read 173342 times)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7033
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #660 on: 28.02.2025, 17:59:54 »
Добра новина за новите електробуси.
Колко ТБ имате в движение?
До колкото ми каза един познат, в целия град е само един.
Дали е вярно? ;)
3 броя. И 3 броя уж в резерв.

Offline Ikarus 2800442

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #661 on: 03.03.2025, 22:56:58 »
Благодаря за отговора!
Кога последно са излизали 14тр??

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 476
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #662 on: 04.03.2025, 09:22:53 »
Изглежда са същия модел като тези в Шумен.


Offline Bgaming

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 97
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #663 on: 06.03.2025, 20:09:25 »
Катастрофа с тролейбус 2420 в Хасково.

https://haskovo.info/232578/trolej-i-leka-kola-se-sblaskaha-na-ozhiveno-krastovisthe-v-haskovo/

Тролейбусният транспорт в Хасково сякаш е към края си.
Няма тролейбуси, след катастрофата само 2421 може да се движи. :rev:

Skoda 14Tr - 1011, 1012 - не се движат и надали ще тръгнат някога.
Skoda 24Tr Citybus - 2419 - движеше се до последно, от около месец не съм го виждал изобщо, а сега 2420 катастрофира.
Skoda 24Tr Citelis - 2421 - се движи и изглежда в доста добро състояние, 2422 - не се движи след единственото си излизане след като пристигна, 2423 - от години също не е излизал от депото, най-вероятно просто не може.
« Last Edit: 06.03.2025, 20:32:44 by Bgaming »

Offline Bobi Siniq

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 10
  • Да живее Чавдар!
    • View Profile
    • Youtube канал
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #664 on: 08.03.2025, 10:42:17 »
Така като гледам, електробусите са на път да заменят изцяло тролеите. Те са за предпочитане най-вече защото са по-нови, чисти са (поне за сега) и имат климатици. Не знам дали е по-изгодно отколкото тролеите, но хората се вижда, че се оплакват от тролеите и възхваляват тия китайчета. А и развитието им е до никъде. Впрочем, малко лирическо отклонение, какво стана с линията до Болярово? Поставиха им стълбовете, резервните ги зарязоха до блоковете? Сега с тия нови електробуси ако тръгнат нещата и хората се возят, общината може би ще обмисли, или подобряване на тролеите, или спирането им. Закупуването или поправката на тролеи не е толкова фатално. Все някъде ще се намерят втора ръка, я в България я извън. Сега това си е лично мое мнение, разбира се може и да не стане така. Тролеите са наистина един много добър начин за предвижване, но ако са направени както трябва.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 476
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #665 on: 08.03.2025, 12:30:31 »
Не виждам смисъл да се поддържа инфраструктурата за 3 тролейбуса. Трябва да се надгражда с нови хибридни тролеи или ще се върви към закриване.

Offline Bobi Siniq

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 10
  • Да живее Чавдар!
    • View Profile
    • Youtube канал
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #666 on: 08.03.2025, 15:40:09 »
Ако общината продължава да я кара така тролеите ще се закрият, хибридни тролеи ако купят ще е чудесно, но въпрос на време

Offline Ikarus 2800442

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #667 on: 08.03.2025, 19:48:09 »

1011 може би ще се връща в движение.
« Last Edit: 08.03.2025, 20:37:28 by Ikarus 2800442 »

Offline Bgaming

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 97
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #668 on: 11.03.2025, 12:26:30 »
Благодаря за отговора!
Кога последно са излизали 14тр??
1011 е бил послено на линия на 7ми Май 2021
1012 е бил послено на линия на 24ти Април 2021

Спряха ги само защото дойдоха 24Tr, а двете се движеха до последно без проблеми.

Впрочем, малко лирическо отклонение, какво стана с линията до Болярово? Поставиха им стълбовете, резервните ги зарязоха до блоковете? Сега с тия нови електробуси ако тръгнат нещата и хората се возят, общината може би ще обмисли, или подобряване на тролеите, или спирането им.
Там всичко е до никъде. Стълбовете си стоят захвърлени на същото място. Като това са стълбовете само за в самия квартал Болярово. По целия останал път от кръстовището на бул Съединение с бул Раковски до началото на квартала са поставени. Това са малко над 4 километра, където мрежа може да се сложи.

Самата линия 1 след поемането и от общината и електробусите стана доста популярна. Дано в управлението на тролейбусен транспорт и общината има хора които виждат потенциал в тролейбусите, защото сега е момента (докато още ги има зелените политики) да се кандидатсва по програми, за нов подвижен състав, а защо не и за обновяване и завършване на мрежата до Болярово. Все пак по-зелен от този транспорт няма, електробусите зимата си работят на дизел за отоплението.

Накрая 2 актуални снимки от депото. 2422 който се движи 1 ден на линия е преместен от портала на предприятието, на мястото където бяха оставени старите Шкоди и ЗиУ. Там е и 2419, за който смятам, че има шанс и да тръгне след катастрофата на 2420. A 14Tr изглеждат учудващо добре за стоели 4 години без да помръднат от там тролейбуси.