Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 1280817 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11506
    • View Profile
    • Сдружение ГТИ
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4300 on: 01.03.2025, 01:49:54 »
Ако имаш предвид печката, тя е на съвсем друго място.
2169 най-вероятно се е запалил от недобре изолирани кабели влезли в контакт с масло или гориво.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Ikarus 2800442

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4301 on: 01.03.2025, 12:26:43 »
Според мен така е станало.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3643
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4302 on: 01.03.2025, 12:31:13 »
Те за това е хубаво поне два пъти годишно да се мие двигателя за да се провери има ли някакъв теч и той да се отстрани. За кабелите......20 годишен автобус, чиято инсталация едва ли е преглеждана цялостно някога.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline Stierlitz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1009
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4303 on: 01.03.2025, 13:43:49 »
Още на ниво проект инсталациите не са добре направени.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4492
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4304 on: 01.03.2025, 14:15:50 »
Тези автобуси имат водогрейка,  която се включва и изключва с копче от шофьора и се намира отзад при двигателя и грее радиатора.
« Last Edit: 01.03.2025, 14:18:13 by Tatra »
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3643
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4305 on: 01.03.2025, 14:18:22 »
Водогрейка ?  :blink:
Циркулационната помпа да нямаш впредвид , тя е с копче от шофьора
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4492
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4306 on: 01.03.2025, 15:44:38 »
Не е циркулационна помпа. Водогрейка - шофьорите така й казват, не смея да твърдя, че съм специалист, но пожарът е тръгнал от там, твърдят от сервиза. Чрез нея автобусът вдига бързо температура - уред за допълнително подгряване на охладителната течност. Намира се до задната броня.
« Last Edit: 01.03.2025, 21:21:25 by Tatra »
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1100
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4307 on: 02.03.2025, 00:48:08 »
Ами това е просто подгрев/нагревател на антифриза.
А циркулационната (водна) помпа служи за това антифризът да циркулира навсякъде по охладителната система.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5834
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4308 on: 02.03.2025, 00:55:42 »
Подгревателят трябва да има електрическа циркулационна помпа, която да върти течността, иначе ще грее само себе си.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3643
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4309 on: 09.03.2025, 21:23:57 »
1921 - перфектен автобус за годините си. Има някои леки козметични забележки по боята отпред, но не е нещо фатално. От към светлини - всичко свети ,- фарове , габарити, стопове , мигачи, светлини за заден ход (те конкретно почти на нито един автобус не светят). От към ходова част също не тропа и не блъска.
Вътре салона - ново осветление , качествена лед лента която осветява салона и изчистени плафони. Пода се мете и мие всяка вечер , а плоскостите и седалките са измити и изчистени.
 :fan:
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 722
  • ⁠A heresia das heresias era o bom senso.
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4310 on: 09.03.2025, 22:41:59 »
Преди време някой спомена, че краят на този модел в София е настъпил, но явно не. Но ще дойде и този момент и мисля, че ще е редно 1921 да се запази като музейна бройка.
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18232
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4311 on: 10.03.2025, 10:15:49 »
1921 - перфектен автобус за годините си. Има някои леки козметични забележки по боята отпред, но не е нещо фатално. От към светлини - всичко свети ,- фарове , габарити, стопове , мигачи, светлини за заден ход (те конкретно почти на нито един автобус не светят). От към ходова част също не тропа и не блъска.
Вътре салона - ново осветление , качествена лед лента която осветява салона и изчистени плафони. Пода се мете и мие всяка вечер , а плоскостите и седалките са измити и изчистени.
 :fan:
Супер, почти би минал ГТП!  :fan:  :fan: :fan:

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1389
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4312 on: 12.03.2025, 15:05:39 »
Но ще дойде и този момент и мисля, че ще е редно 1921 да се запази като музейна бройка.
Напълно съгласен съм, както и аз съм го мислел като предложение, ако изобщо ще се пази за музеен някой от модела - 1921 го заслужава. Титуляра му го гледа изключително от доста време и го е въвел в доста приличен вид за годините си, рядко е имал трайни спирания, върви като пушка. За което разбира се голяма хвалба и поздравления :fan:

Online 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1844
  • 2055
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4313 on: 13.03.2025, 19:57:56 »
Този автобус е всичко за Сашо. Много си държи на машината и е предимство, че е единствен титуляр на нея ;)
Черепите неслучайно са пълни с нещо ;)

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1100
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4314 on: 13.03.2025, 23:28:27 »
Ми да е жив и здрав човекът, както е тръгнало, ще си го кара още дълги години  :laugh:

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4235
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4315 on: 14.03.2025, 13:57:10 »
След като тези няколко дни наблюдаваме разчистване на плаца на територията на гараж Малашевци от бракувани автобуси, предвижда ли се такова разчистване и в Земляне и Дружба?
Да, 3283 сутринта отпътува към отвъдното.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14089
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4316 on: 14.03.2025, 15:18:23 »
Да видим дали няма и някои от "музейните" да заминат...

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1253
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4317 on: 14.03.2025, 17:28:05 »
Да видим дали няма и някои от "музейните" да заминат...
Да така е дано не замине и Икарусът 2427,че откакто го изкараха извън халетата си е под ударите на атмосферните условия, но да не рзводнявам темата.

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 656
  • В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #4318 on: Yesterday at 14:04:38 »
3315 - трагедия!  :angry:

Капакът над 4-та врата е леко откъртен, пурите му са по-мръсни и по-кафеви от тези на останалите и се виждат вътре всякакви жици вместо реално осветление в салона.
При него пурите са така от поне 4 месеца (последно бях пътувал през ноември 2024) и реално никой не се е занимавал да чисти в това време.

Макар и каросерията да не е кърпена в средата, както при останалите, двигателят е с проблемно охлаждане и грее в пъти повече спрямо останалите.
На този фон стърчащото гумено уплътнение от прозореца срещу втора врата е абсолютен бял кахър...
Със сигурност е най-гадният и най-занемарен от наличните Конекто Г в Дружба.
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

МАН а е най доброто нещо което се е случило за софийския ГТ след метрото в последните 20 години.