Нито са били по-лоши и по-дървени, нито западните са били безпогрешни и перфектни - нито Мерцедес, нито МАН, нито Волво, нито Скания. Между другото почти 90 процента от шведските са с каросерии на други, външни фирми. Има и много МАН и Мерцедес такива, но в по-малка степен. Просто кой каквото си е поръчал, това е и получил - понеже все питате защо нашите са със съветски мостове, старите врати, седалки, лампи с крушки, калпав гумен мех и т.н. Цената е огромен фактор - а в нашия случай говорим за бартер срещу компот, тютюн и други такива. Тролеите ни например имаха бутони за спирка по желание, и то от хубавите, но ги махнаха, понеже масово разни дечурлига си играеха с тях. Иначе да, след средата на 80те и особено пък в 90те Икарус продава скъпо, на много високи цени, по-високи от тези на Мерцедес и МАН, заводът за специална продукция - ЕАГ съвсем...