Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pesho1991

Pages: [1] 2 3 ... 33
1
Не мисля, че е необходимо различните лъчи на метрото да се засичат. Примерно 3 и 5 не е нужно да се срещат. Същото за 5 и 7. Идеята на метрото е да покрива по-голяма и различна част с различните си разклонения. Затова разклонението от БП към ИКЕА ми е леко безсмислено. Ако ще завъртаме от студентски натам. Да по-необходимо е това към младост 4 и Горубляне. По този начин ще се изравни и дължината по двата клона на МД1.  Другият край в Люлин си мисля, че трябва да има още една станция в квартала. Там има доста гъсто население, така че смятам повече станции за квартала. Кръговата е добра, но може би някъде може да се намалят станциите спрямо гъстотата на населението.

2
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 04.05.2021, 21:57:07 »
По-рано се повдигна темата Китай и затова аз ще споделя някои неща, които съм наблюдавал и чел в последните няколко седмици. Принципно там нещата не са се укротили, както всички си мислят с идването на дядо Джо (Джо Байдън). Всъщност той започна една провокативна политика спрямо КНР и там напрежението е немалко (не колкото в Украйна, но не е и спокойни води). Всъщност интригата около Китай се развива в Южно китайско море (там е остров Тайван, наричан още република Китай от жителите му(да не се бърка с Народна република Китай)). Та в китайско море американците и китайците си мерят флотилиите. Малко известен факт е, че Китай имат 2 самолетоносача и строят 3ти, в същото време в Япони, САЩ е разположил 4та флотска ударна група(ядрен самолетоносач и придружаващия го ескорт). Въпросната 4та група прави редовни "упражнения" около Тайван, в същото време това го правят и китайците, като бяха изплували снимки от американски разрушител Бърк, как е в "близост" до китайската ударна група(самолетоносач и ескорт)(близост се разбира няколкостотин метра от военноморските сили на САЩ и Китай). Та казвам това, за да отбележа, че Китай не е изоставен и от сегашната администрация на белия дом, просто не се бият в гърдите.


Относно политиката у нас. Там няма какво толкова да се каже. БСП направиха единственото, което можеха да направят без да жертват ново пропадане в доверието към тях. Могат да се надяват юли да си върнат малко кредибилност, но не знам дали със засилката на новите партии ще им се позволи. ДПС си имат твърд електорат и те са заковани, ДБ имат шанс и възможност да тръгнат нагоре. Мая е на кантар. ГЕРБ бавно започнаха да затъват и го усещат и затова квичат на умрало(да се надяваме се случи). Видяхме как са готови на всичко и са заложили капани навсякъде и лъжат без ред. Промените в ИК са си навременни и от ИТН коментираха, че няма кога и са ги почнали в началото, за да не ги обвинят в промени в последния момент, но това че никой не състави правителство е проблем на мнозинствата. Аз не знам какво още може да се коментира. Ще видим служебния какво ще направи, но той на практика ще реши и изхода от президентските избори наесен.

3
Последно офф правя само с едно леко пояснение: от снимката не се вижда, но точно в уличката пред която е спрял тролейбусът, точно на тротоара(преди години сега не знам) бяха качени кофите за смет. Освен, че бяха качени кофите там, мястото се използваше и за обществен писоар от бездомните хора. А сега си го представи ученик в 7:30 сутринта колко удобно и приятно е било. Затова аз предпочитах да спира в средата на улицата, защото без това ще сляза на нея. Допълнителен бонус е че там има винаги солидни опашки на светофара и особено ако се наредят няколко тролея един след друг се правеше този номер. Ако пък не го правеха щеше да се чете как водачът пък бил отказал да отвори вратите и да си направя прехвърлянето на другия тролей. Казвам чисто хипотетично последното, но и за такова сме се оплаквали тук.

4





Снимката от изминалата работна седмица. Не знам кой е инвентарният номер, защото снимката не е моя (но имам разрешението да я публикувам).

Снимката показва, че подобно спиране си е редовна практика.

Според мен след подобно изпълнение, въпросният водач трябва да бъде преместен на Икарус.  :hammer:
Нямаш си представа това спиране колко ми беше удобно като се случваше. Винаги се е случвало при усилен трафик сигурно повече от 10 години. Та като учех в 1АЕГ(надолу по улицата пред, която е отворена вратата), като се отвореше така вратата ми беше супер удобно, второ и статистическия облажва, защото също са там. Също така да отбележа, че тази улица е еднопосочна и единственият вход е към булеварда, така че тролеят не блокира нищо и не пречи на никого, защото е задръстване и без това. Единственият "недостатък" в че едните врати са пред улицата, ни има и такива на тротоара, така че си е много добре този начин на спиране. Аз даже съм се молел по-често да спират така, но уви не се случваше редовно.

5
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 29.04.2021, 20:20:47 »
Според мен от самото начало е била идеята да се стигне до така омразния служебен кабинет за ГЕРБ. Този кабинет е безконтролен в контролната си работа към държавните органи, а това баце го плаши. Щото едва ли е замазал следите напълно и ще пострада сериозно. За БСП им е все тая, те знаят добре, че без Радев са за нищо, но не могат да се възползват и от имиджа му. В началото се опитаха да го контролират, но сега видяха, че загубиха контрола над него и единствено могат да се надяват да им се усмихне. Служебният кабинет ще бъде изцяло нарочен да унищожи Борисов, ако трябва ще му спретнат и Костинброд 2, но няма да допуснат, ако от тях зависи, да се докопа до МС отново. Слави се оказа доста далновиден и се е договорил с президента още преди изборите сигурно. Ще видим какво ще се случи след няколко месеца. Дано не успеят и БСП да съставят правителство, че тогава тежко и горко на българския народ с подкрепата на ГЕРБ и ДПС.

6
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 29.04.2021, 14:58:44 »
За мен най-добрата новина е че ВМРО остават под чертата. Всичко останало е маргинално. Гледаме и още повече ерозия сред хората на баце, така че при един напън да става втори и надолу. Май тръгна по пътя на царя и дано да свърши като него.

7
Някой, който се е возил вече, да сподели каква е скоростта, защото от единственото ми возене на МД 3 преди няколко месеца, ми идеше да си срежа вените - влакът се движеше много бавно и на всяка спирка седеше ей така без да има хора за слизане/качване.
Сега малко са подобрили нещата. До една степен се е намалило чакането по станциите, но скоростта си е покъртителна.  И особено нагъсто набутаните станции по ОК и става трагедия. Аз се отнесох в първия ден в разходка от станция ОК2 към ГБ и се оказах за 15на минути на крайната станция. Та с това клатене и пести станции е трагедия. Но да прилично е, по-добре е от автобусите и трамваите.

8
От утре ги махат лентите, който бил недоволен вече няма да му бодат в очите. Само не знам какви ще са билетите, които ще се продават, класическите или новите напечатани.

9
Не може да поиска да го върнат на работа, защото подаде оставка. Все едно да напуснеш работа доброволно и да искаш да ти платят неустойка, като решиш да се върнеш. В случая няма да го върнат. Само даскалицата може да изклепа с очички, че била в грешка з анего и бил голям експерт.

10
Какво е натоварването по М3, след като се пусна новия участък? Това запитване е по-скоро до агента, защото той е бил в делничен ден, но ако някой друг знае също да казва.

11
Аз го знма като 12 за редовни пътници. В 10:30 да не е церемонията?

12
Искам да поздравя водача на ТБ 1672. Днес към 6 вечерта на кръстовището при Окръжна прояви истински колегиално отношение към водача на тролейбус по линия 3, който на стрелкат на окръжна не успя да смени посоката и беше с тиранти закачени към разклонението за Младост 1. Водачът на 1672 слезе и премести прътите на колегата си, за да става по-бързо, а в същото време един автомобил закъса насред кръстовището и водачът на същия тролей слезе да помогне с бутането. Това е човешко поведение за двете му постъпки, а относно първата чисто колегиална. Поздравления! Да продължава в същия дух.

13
2812 сега беше на окръжна на технически. Доста са бързи с подготовката им.

14
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 09.04.2021, 13:42:15 »
Знм, че 260 е частна линия, но възможно ли е движението на съчленени автобуси по нея?
Както само отбеляза е частна, а оператора няма съчленени, че да пуснат. Може да се направи врътката 204 и 304, когато 204 беше в карат. Сега примерно 260 и 360, но не виждам смисъл, ако съм честен.

15
Не се ли повдигна въпросът и по-рано? Тогава София 70 каза, че всичко си е наред и съвсем спокойно може да се използват и двете кабини. Сега все пак експертите да си кажат.

16
Сигурно заради католическия Великден е имало забавяне. Предполагам сега ще наваксат. Все пак са произвели 20тин вече, така че не е никакъв проблем да пращат всяка седмица. Може и нашите да са се оплакали заради дефекта в 2809 и те да преглеждат всеки, който пращат. Всичко са предположени, най-вероятното забавяне е заради Великден.

17
2159-94

Едит: Вторник имаше дизелов китаец на 72 8)

Дизелови китайци имат само АП Дружба. 72 е на Малашевци
Как пък го реши, че само Дружба имат дизел китайци. Всички гаражи в София имат дизелови китайци. Може да ги бъркал с газовите, които са само за Дружба, но дизелови всички имат.

18
Това не е ли Младост 1а?


Било Перник,някъде така казаха. Младост1а е с малко по-различно благоустройството. По-скоро, ако е някой от младостите, то ще е 3 или 4.

19
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 08.04.2021, 11:50:22 »
Баце се отказал от депутатския мандат. Дали ще бяга към Дубай или ще се скрие като Доган? Ще е интересно.

20
Ще правят зелени релси нечувано еко био, може и овци да пасят.
За цялото трасе или само по Македония? Защото за Македония си е по проект. Ако до горе го добутат, може би ще стане по-добре и по-красиво

Pages: [1] 2 3 ... 33