Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pesho1991

Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35
641
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 09.04.2019, 11:58:00 »
84 също изглежда приемлив вариант. Но едва ли ще сменят нови автобуси с тези електробуси. Може да гадаем много, какво ще се случи, но само общината си знаят.

642
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 07.04.2019, 23:42:23 »
За Възраждане, предполагам, че снимката е направена след 75-та, защото има икаруси ни Жигули, което със сигурност ни насочва към втората половина на 70-те. Предполагам, че е се развива, както казах 75-6та

643
Наистина интересно. Хубавото е че сградата на синдиката е там за ориентиране, че си мислех, че е екзарх Йосиф улицата.

644
Поздравления за ватмана на 669 по ТМ 8 за спортното и  внимателно управление. Става дума за 18:40.

645
А всъщност има ли изпратени състави или още няма движение по въпроса?

646
Идеи / Re: A204/304
« on: 14.03.2019, 18:27:42 »
И двата варианта изглеждат много добре, но имам няколко питания. При вариант Б )А304 в коя посока ще минава през Яворов и това няма ли да предизвика объркване? Какъв ще е подвижния състав на тази линия? Да разбираме ли че ще си споделят новите 20 Ман-а на гараж Дружба и ако да тогава ще е възможен ли общ интервал от 5 минути за А204 и А304. Трето: на кои спирки ще спира 304 и 204 ще се запази ли сегашният вариант на спирките?
За вариант А): Идеята също ми хареса, както за вариант Б, но пак поставям въпроса с какъв подвижен състав ще се покрива линията? И ще има ли гарантиран пътникопоток предвид, че повечето спирки са около метрото или на пешеходна близост от него. И второ няма ли да има проблем относно спазването на графика, като се има предвид от къде минава (Вапцаров при Ч.връх, включването от Цариградско в Яворов и последно кръговото на тв кулата, ако ще минава отгоре).
Всички тези въпроси са зададени с цел да се оптимизира идеята и да се постигне най-доброто за НАС пътниците. Не го приемай като заяждане, защото от сега казвам, че и двата варианта с много добри.

647
Идеи / Re: A204/304
« on: 13.03.2019, 12:57:51 »
Старите МАН не са по-тромави от Конекто. Просто си има разписания и горивни норми, които трябва да се спазват.
Предполагам си прав, но това ми е наблюдение от ползването на 280. Като стигнат до Яворов, мановете се задъхват, а конектото се катери по-добре. Разбира се, когато пуснат о345 по 76(рядко, но се случва) се усеща голяма разлика както Иво каза.

648
Идеи / Re: A204/304
« on: 12.03.2019, 22:58:27 »
Онзи ден се возих на А304 и се сетих за всичко, което бяхте писали във форума. Качих се около 10:30 часа от Орлов мост и трябваше да стигна до околовръстното. Таблото на спирката показваше А204 след 8 мин и А304 след 6 мин, а в действителност дойдоха заедно, като А204 беше пръв. В общата част от маршрута А204 дръпна сериозно, а оранжевият МАН се движеше с прилична скорост, но в никакъв случай бързо, и почти не усетих разлика от пропускането на спирки. Отделно шофьорът говореше на висок глас, вероятно с титуляра на автобуса, и обясняваше каква кочина бил и колко трябвало да чисти и да долива антифриз.

Бяхме не повече от 10 души през цялото времето като от Орлов се качихме двама души и нямаше качващи се чак до спирката при бул. "Гоце Делчев" (т.е. потенциални пътници на А64). Силно се надявам в час пик да има повече хора, защото е удобна линията и ще е хубаво да остане, но не знам дали пробегът, който в момента се прави между 10 и 16 часа, не трябва да се концентрира в пиковите часове, т.е. да са 7 или 8 коли с работно време между 6:30 и 10:00 часа и 16:30 и 20:00 часа.
То не беше ли така първоначално? Тъй като имаше хора, които изразиха желание да ползват 304 по цял ден се получи ситуация на която ти си свидетел. Плюс това мисля, че мановете, дори и да са големи са неподходящи за тази линия. Защото са тромави, а автобуси, като о345 и conecto биха били по-добри. Едно заради мощност на двигателите, което и ще компенсира и бавното движение на 304 и ще го направи конкурентен на 204. Аз обаче имам чувството, че след като 204 се върне в СА ще има сериозно разреждане на 304, ако не и пълното му ликвидиране.

649
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 12.03.2019, 22:46:48 »
Да не забравяме, че ако оставят стари автобуси резерв има опасност да не запалят след седмица, както беше казал Ялта

650
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 12.03.2019, 22:38:21 »

Мисля, че по-скоро не пускат нови манове по 88 заради лошото трасе. И Климент Охридски и Г.М. Димитров имат нужда от ремонт. Симеоновско и Вапцаров са добре, но пътя към зоопарка също е разбит, освен ако в последните години не са го оправили.

651
Песимистичният ти, въпреки това реалистичен сценарий не знам колко шофьори може да докара от строителния бранш. Иначе е добра идеята и при това осъществима.

652
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 12.03.2019, 13:52:12 »
Ех, хубави бяха тези автобуси. Даже по-добри от BMC pro city нищо, че са 11 години по-стари.

653
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 12.03.2019, 13:36:59 »
Нормално.  Принципно това е като неписано правило да има около 20% резерв.

654
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 04.03.2019, 22:11:01 »
А новините БМЦ-та дали що вършат работа, защото забелязах, че по 111 набират доста бързо и са сравнително пъргави.

655
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 02.03.2019, 19:38:53 »
Може и да са 5. Аз пътувах в 305 и се разминахме, така че аз ако съм гледал в другата посока може да е минал първият без да го видя. А възможно ли е да са за МТК или просто са пътували за някъде?

656
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 02.03.2019, 18:52:47 »
Чавдар-ът трябва да е 11Г5.

657
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 02.03.2019, 18:50:27 »
Преди малко видях на Цариградско шосе, пред Плиска, 4 градски автобуси. Бяха сини с бял покрив. Някой да знае какви са и дали са за София или са минавали транзит?

658
А имали информация кога и другите линии ще се върнат?

659
От кога 3 се обслужва от автото?

660
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 28.01.2019, 21:55:04 »
Ако не бяха пратили Икарусите и Хюлиезите на ремонт, те щяха да се разпаднат по пътя да не говорим, че за периода в който е правен ремонт, тези автобуси сформираха един голям процент от всички автобуси в София.

Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35