1
Разни / Re: Кварталите на София
« on: Today at 12:24:55 »И на кого ще спрат изгледа към Витоша? На ДАНС се сещам и на УБО.
Небостъргачи на бул. "Черни връх" скриват Витоша
Вдигат нов комплекс на мястото на бивш завод
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
И на кого ще спрат изгледа към Витоша? На ДАНС се сещам и на УБО.
Небостъргачи на бул. "Черни връх" скриват Витоша
Вдигат нов комплекс на мястото на бивш завод
Ще е странно броенето да започва от 3 на линиите, по-добре е 1 да се запази като номер.Реално ТМ6 трябваше да стане ТМ1. Но нали сегашните управляващи, когато бяха опозиция, опищяха, че се закривали трамвайни линии. Затова единицата оцеля като безсмислена линия, а ТМ6 "се премести" от басейна Спартак на кв.Иван Вазов, а не се закри.
Супер, че откри тази снимка! Ще покаже нагледно на тези, които нямат спомени от преди това, в какъв вид беше надлезът. Не съм сигурен, че отразява началото на строителството и дали не е по-правилно да се озаглави "преди началото на строителството...".Ето булевардът отгоре без връзката с Онкологията. По времето, когато около сегашната МС Г.М.Димитров бяха разкопки, под МС Мусагеница вървеше черен път, свързваш Дървеница с Мусагеница и даващ възможност да се прескочи кръстовището при МС Г.М.Димитров. По-нататък имаше криминален изход към бензиностанцията Опет на Винарово колело, който беше затворен впоследствие.
Имаше вариант за 173 и запазването на класическия 73, защо никой не се съгласи, като се търси мнението на пътниците?И какво - една хубава линия на 11-14 минути ще се раздели на две квазилинии на 22-28 минути и нито един по двата клона няма да е доволен. По единия клон - 73, по-другия - 220 е най-балансирано решение.
Мизия? Ами НБУ?НБУ е недалеч от МС Мизия. Там има обръщало.
По принцип не е добре да има лифтове до всяка хижа, особено като са близо до национални паркове, защото се напълва с кашкавал-туристи по джапанки и с токчета, видя се какво стана на Седемте езера...Само малка част от посетителите на Алпите катерят Монблан, Матерхорн и Айгер, другите са си кашкавали. Не съм забелязал Матерхорн да се е съсипал от това, че до 3883 метра н.в. се стига с кабинка. В края на краищата планината е за всички. Който иска усамотение, трябва да отиде в Тибет, че и на Еверест стана оживено.
Вчера българка, пътуваща чак от Норвегия с автомобила си, е навлязла според навигация! в новия участък от Сливница до ВолуякДосега неколкократно съм минавал през нищото според GPS в неозначени нови участъци, но не съм виждал нанесен несъществуващ. Коя е навигацията? Google Maps не знае за пътя, но на Waze е означен и излиза "в строеж", като има свързваща отсечка като черен път с костинбродския път. Би трябвало да е заграден със знаци, иначе за нула време ще се напълни с турски тирове.
След пускането на 220 би било добре 73 да се върне по обичайния си маршрут през Красно село по Житница. Надявах се новата линия да минава по Боряна, ама нейсе пак ще си ходя с колата на работа.Да, 73 трябва да се върне по Житница. Няма смисъл от толкова дълъг дублаж. Ако 220 е по Боряна, 73 трябва да е по Линкълн за баланс.
Да се осигури сигурна връзка с влак от България.И като пристигне с 245 минути закъснение в Букурещ, ще се чудят за кой влак да го закачат до Виена. Знаеш, че швейцарците не прощават и 10 минути закъснение на немските влакове в Базел, тук какво правим? Дано поне с Шенген престанат тези неясни закъснения.
Става дума, че при така дефинирано условие даже в 24-те района да важи наредбата, тя ще засегне само тези, които в панелките са си спрели парното и ползват кюмбета. Или в по-новите газифицирани комплекси - печки на пелети (а може би пелетите не взизат в рестрикциите?). Не е реалистично тя да действа в селата и селските квартали (примерно Кремиковци).Но има електрическа и раздаваха безплатни климатици…Дано има по-твърдо и решително действие за да бъдат спрени особено мургавите малцинства да горят всякакви нещаВ описаните 9 района липсват такива. А и другото условие не е изпълнено - по улиците няма топло- и газопреносна мрежа.
Дано има по-твърдо и решително действие за да бъдат спрени особено мургавите малцинства да горят всякакви нещаВ описаните 9 района липсват такива. А и другото условие не е изпълнено - по улиците няма топло- и газопреносна мрежа.
но да отбележим Латвията маршрутно такси с реклама на Ассос.Да, рекламната кампания на Assos в ГТ беше доста масова по това време - на маршрутките и на икарусите на Малашевци.
От много време проблем на общината е, че не се дава достатъчно време за обсъждане на идеите за промени. Съгласен съм, че след довършването на МД3 е необходима нова транспортна схема, която да бъде подложена на обществено обсъждане от поне 6 месеца и бъде приета на градски референдум покрай някои избори.Референдум - празна работа. Видяхте с една неособено значителна промяна - автобусите до Златните мостове, колко шум се вдигна.