Инак, пак иронично-казано, можеше поне да сложат завеси, щеше да изглежда по-аристократично, или пък плътни пердета - да не се вижда кой какви ги върши във влака.
Не искат завеси, а искат кошарки. Тези, които взимат решенията как да изглежда метрополитена ни са с мислене от миналия век и затова държат да вкарат пътниците в някакви релси и зад оградки, мислят за тях като за "стадо" и "овце", а не като за клиенти, които им плащат заплатата и осмислят съществуването на служебното им място. Затова и в метрото ни първо се появиха турникети, после цъфнаха стрелки и прегради в тунелите на Сердика, накрая се появиха и простори. Посоката на развитие на метростанциите ни е ясна, като се разходиш из метростанциите в Европа веднага прави впечатление, че на първо място се мисли за това как да е по-удобно на пътника и как потоците хора да не се заграждат и възпират излишно - влиза се свободно в станциите, няма заграждения и източноазиатски технологии за задържане на тълпите на перона. Докато хора с такова мислене взимат решенията и казват каква многомилионна изгъзица ще се поръчва дотогава и пътуването ни в метрото ни ще е бавно и неудобно. По-сигурно със сигурност не е станало, въпреки че с това оправдават разходите за тези чудесии.
Не помня някой някъде да е претендирал, че преградите са солидни. Единствената им функция е да са препятствие за падащи хора на релсите и изцяло я изпълняват.
Дали? Ако някой е решил да падне точно на релсите ще намери начин да се озове там, с простори или без...