Отокарите са в Кюстендил и Добрич. За mitakaailqka специално му издирих Сетрата на Дрита.
Каква антика, ужас
. Поне като е толкова голяма да я пускат по някоя по-натоварена линия вместо 17.
Мисля че има, на първо място червените O405NK, които и до ден днешен се движат във Варна. Имаше и два Ирисбуса в Смолян, но не знам дали са още в движение. Отделно разни щъркели и ситибуси май са продавани из страната. Мисля, че в Казанлък например имаше няколко пловдивски щъркела.
Сериозно ли онея трошки са още в движение??? Аз веднъж щях да пукна от жега в една от тях, както нямат прозорци и не работеше климатикЪТ. Та дръпнах някаква ръчка на люка и се оказа че това е за авариен изход и се откачи
. Последния път като се возих в такава още не беше закачен като хората люкЪТ. Почти ме хвана жал за варненци. Тука може да имаме щъркели, ама поне няма повече О405.
От автобусите, които са купувани нови някога, се продадоха следните:
- 6 Отокар Султан (два в Троян, два в Добрич и два в Асеновград)
- 7 Отокар Вектио (два в Кюстендил, останалите в Добрич)
- 2 Ирисбуса отидоха в Смолян
- 5 Темси МД9 отидоха в Португалия
- Едно Новосити на Чолака първо беше във Враца, след това в Русе, а сега е в Пазарджик
- Два от първите Ситибуси на Чолака бяха продадени, като единият първо се движеше между Бургас и Средец, а другият беше при Новоситито във Враца. След това и двата Ситибуса бяха продадени в Русе, а в момента са при Хебър бус в Пазарджик
- 10 Новосити на Петко, 6 от които още 2017-та бяха продадени на Хебър бус, останалите ги продаде на Дрита, които ги ползваха главно в Казанлък. Едно от тях днес е било на 17.
Благодаря за изчерпателния списък. Жалко колко по-хубави автобуси са продадени, но са останали толкова много гнусни щъркели. А дано скоро всичките щъркели да ги разкарат. Другите всичките ириси ли са отишли за скрап?