Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
Ако не се лъжа, условно аз помня, че имаше един син с три врати MB O405G(N) на Меритранс по 116.
Докато РВ 4810 СК на "Дрита" позира в почивката си между работническите курсове.
Най-лесното, ефективно и щадящо финанси решение е елементарно - разтегляне на разписанията, намаляване на средната скорост на придвижване и свеждане до минимум ролята на GPS-и, говорещи автобуси, табла и всякакви подобни електроники, които само утежняват основните процеси.
https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Plovdivchanin-Zorlem-ni-karat-da-si-kupuvame-koli-2486574Хората започнаха да се оплакват от маршрутките.
И те от вчера са спрени. Пак със закъснение наща медия.
Зелените метанови бяха много модерни автобуси за времето си, 3 врати с нисък под на първите две и 1-2 стълби на третата, имаха и климатици, и прозорци. Ама все пак швейцарска работа. Иначе аз повече ги свързвам с 37. 27 най-много го свързвам с малките темси по онова време.
Темсите бяха "универсални бойци", няма линия на която да не са били, 1875,1943,2459 се въртяха постоянно.
От петък 21 отива при КЗТ.
Айдеее Чолака заминава на кино и странното е, че Хеброс си остава , но наистина ако е така Чолаков остава без грам линия
Quote from: Vikiben on 19.03.2025, 18:13:27Айдеее Чолака заминава на кино и странното е, че Хеброс си остава , но наистина ако е така Чолаков остава без грам линияЧолаков остава с асеновградските линии.
Те 3-те линии и половина на кръст, като си направят превозвача и без тях остава. Но ще си вози КЦМ и още 1-2 завода. Пък и ако е умен ще жали пред административен съд и ще му я върнат, тъй като няма основание за прекратяване.
Дрита като ще взимат толкова линии да купят по-нормални автобуси поне.