Author Topic: А6 Европа  (Read 23337 times)

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6102
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #20 on: 25.06.2019, 22:00:32 »
Как да няма нужда, това е единственият немагистрален участък между Лондон и Калкута, трафикът е повече от огромен......Както каза чичо ви Благо, сърбите са на финала, щяха и по-рано да го направят, ако Алпине Бау не беше фалирала. Доколкото разбрах, до края на лятото цялата магистрала между Ниш и Цариброд ще е факт. И е много по-тежко от нашите няма и 20 километра в Кресненското дефиле, с които вече колко години се турчим.....А лично съм свидетел как може да се късат цветенца между Нови Сад и Суботица, където е право и равно като тепсия....хубав спомен ми оставиха много хубавите вагони (във влака имаше и австрийски, но сръбските, модернизирани в Смедеревска Паланка, бяха несравнимо по-удобни и комфортни), както и прекрасната и евтина храна във вагон-ресторанта...
По рейс и по жена не се тича!

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: А6 Европа
« Reply #21 on: 25.06.2019, 22:41:54 »
Паважът е доста тесен, а между Драгоман и Калотина освен острите завои и малък габарит на пътя има и растителност, която е завладяла почти всичко. Честно казано не виждам как стария път между Драгоман и Сливница ще поеме интензивното движение - турците вече започват да прииждат от Западна Европа, има и доста интензивно товарно движение, а там няма изпреварване, голяма теснотия е.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16526
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #22 on: 26.06.2019, 07:53:25 »
Паважът е доста тесен, а между Драгоман и Калотина освен острите завои и малък габарит на пътя има и растителност, която е завладяла почти всичко. Честно казано не виждам как стария път между Драгоман и Сливница ще поеме интензивното движение - турците вече започват да прииждат от Западна Европа, има и доста интензивно товарно движение, а там няма изпреварване, голяма теснотия е.
В сегашното му положение - никак не може да поеме движението. Явно ще трябва сериозно разчистване на банкетите и разширяване. Пътят през Драгоил и Ново бърдо е почти толкова безнадежден - малко по-широк е и с разчистване на растителността ще свърши донякъде работа. Заобикаляне през пътчетата за Годеч е девет дни път с камили. Не че байпасът на Сичевачката клисура при реконструкцията на тунелите преди 13 години беше по-читав. Явно пътуващите от Лондон за Калкута трябва да са готови на всичко :)
« Last Edit: 26.06.2019, 07:56:58 by blagun »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4204
    • View Profile
Re: А6 Европа
« Reply #23 on: 26.06.2019, 08:53:17 »
Заобикаляне през пътчетата за Годеч е девет дни път с камили.

По скоро бих минал през Трън.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: А6 Европа
« Reply #24 on: 26.06.2019, 09:53:02 »
През Стрезимировци се минава много бързо и пътищата не са лоши, но отклонението е прекалено голямо. Всички пътища в западната част на София-област са трагични и не са пригодени дори за рехавото движение в момента, а какво остава за интензивно такова.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: А6 Европа
« Reply #25 on: 26.06.2019, 22:00:29 »
Вижда се в далечината какво представлява пътя

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11411
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #26 on: 26.06.2019, 22:32:41 »
Екстра си е.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3198
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: А6 Европа
« Reply #27 on: 26.06.2019, 22:44:24 »
Паветата там бяха перфектни и следваха съвсем точно древния римски път.
В тази връзка искам да попитам - кога е изграден "новия"(настоящият) път?
« Last Edit: 26.06.2019, 23:50:44 by Magirus deutz »

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: А6 Европа
« Reply #28 on: 26.06.2019, 23:04:36 »
През 70-те май вече го имаше. Ще опитам да разбера кога е строен.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16526
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #29 on: 27.06.2019, 00:09:31 »
По пътни карти от тази колекция през 1965 и 1967 се е минавало през Сливница, а през 1975 вече е новият път.
В детските ми години през втората половина на 60-те и през 70-те се направиха доста байпаси на населени места - Шумен, Разград, Ловеч - Севлиево (пътят София-Варна през Абланица), Търново, всички населени места по пътя Бургас-Царево (Мичурин). Пътувайки по безбройните села в Румъния, Сърбия и т.н. можем да оценим тази програма като изключително позитивна и смекчаваща вината на нашите власти заради неглижирането на магистралните връзки за разлика от Югославия и Унгария.

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 786
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #30 on: 30.06.2019, 21:20:51 »
Днес минах по този павиран път. В първата му 1/3 не е много равен, но за компенсация всичкия пясък от разрушените дюни беше изсипан там. По напред става по-равен и по-чист. Всички мостове са хлътнали нагоре и е доста неприятно преминаването по тях, особено асфалтираните. Ще видим какво ще бъде качеството на паважа след два месеца. Патрули на КАТ не следяха за превишена скорост, понеже тировете поддържаха скорост от 25км/ч при ограничение 50. Днес следобед имаше колона посока София. Поне 20 минути седяхме в нея, защото немците не могат да правят ляв завой. Хубавата новина е че остават още 143 дни до края на този мини ад.

Ако вместо да продължите по асфалтирания път, продължите по павирания път към Драгоман( и ГКПП Калотина), ще видите че пътя е в доста по-добро състояние от ЦБ3. Възможно е да вдигнете 70км/ч без да оставите броните на пътя. Единствено има две леки пропадания в района преди стадиона, но ако продължите по същия път след отбивката за Драгоман, има опасност да намалите броя на пътниците или частите на автомобила, но ще бъде доста полезно за хората с камъни в бъбреците.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6102
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #31 on: 19.08.2019, 21:52:54 »
На 15 септември сърбите щели да приключат с Црвена Река - Банцарево и да открият цялото трасе Калотина-Ниш.......
По рейс и по жена не се тича!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16526
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #32 on: 20.08.2019, 01:50:31 »
На 15 септември сърбите щели да приключат с Црвена Река - Банцарево и да открият цялото трасе Калотина-Ниш.......
Вчера минавах оттам. Нито край Црвена река, нито край Ниш няма вид за скорошно довършване. В сръбския форум в skyscrapercity се подава дата 15 октомври, визирайки това изказване на президента Вучич.
« Last Edit: 20.08.2019, 02:01:20 by blagun »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6102
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #33 on: 20.08.2019, 03:06:45 »
Значи до 15-ти октомври може и да стане.....
По рейс и по жена не се тича!

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: А6 Европа
« Reply #34 on: 22.08.2019, 01:05:16 »
В тази връзка искам да попитам - кога е изграден "новия"(настоящият) път?
До края на 1971 е пуснато движението по настоящия път.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6102
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #35 on: 22.08.2019, 01:38:13 »
В сръбския форум са пуснали снимка от настоящото дъргасане през паветата и сърбите се възмущават как може Бойко да допуска такива работи. Иначе казват, че Ст. Загора-Бургас е най-бързо построената магистрала на целия полуостров до момента.....
По рейс и по жена не се тича!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16526
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #36 on: 22.08.2019, 23:51:58 »
В сръбския форум са пуснали снимка от настоящото дъргасане през паветата и сърбите се възмущават как може Бойко да допуска такива работи
А то щото през цялата 2006 г. беше много блестящ и широк пътят от Црвена река до Нишка баня, когато разширяваха тунелите през Сичевачката клисура. Изобщо е много тъпо да се възторгваме от някоя друга балканска държава. Пак отпреди 4 дни имахме гигантско разочарование от някога сочената за пример Хърватия. Неописуема мръсотия и нулева организация на опашките още от ГКПП Баяково. Повече от половината от бездруго редките и постни отбивки с бензиностанции са преградени. Не че бензиностанциите не работят, ЦЕЛИТЕ някогашни почивалища са преградени с мантинела като районите пустеят и нищо не се строи. Подозирам, че петролният им монополист ИНА го е закъсал здравата. Може да се досетите каква е хигиената на неколцината оцелели. И в Белград, и в Загреб тол кабинките се изместиха на изток заради ИКЕА. Но докато сърбите направиха изключително много кабинки, които не задържат опашки, пред хърватските в един и същ ден опашката беше от 3-4 км. Изобщо всички пресичащи Хърватия през лятото мога да посъветвам да се облекчат преди навлизането в държавата им. Ще кажте - ами то турчолята са безброй, не може да се поддържа хигиена от тях. Как тогава словенците се справят със същия този поток плюс прибиращите се от адриатическото крайбрежие?
« Last Edit: 23.08.2019, 00:01:58 by blagun »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6102
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #37 on: 23.08.2019, 02:19:07 »
Точно през лятото на 2006-та, когато ходех на една екскурзия до Виена, минахме с автобуса по едни черни пътища в този район - бяха затворили точно заради ремонти на тунелите. Същите тези тунели през 98-а бяха без облицовка, само дупки, издълбани в скалата, да не говорим че пътят до Ниш беше под всякаква критика - буквално на решето от дупки....А през 2009-та, в Хърватия като спряхме за кенеф на една от въпросните бензиностанции, тогава към Швейцария, веднага след като целият автобус се нареди на опашка, дойдоха двама млади циганина да искат мангизи, иначе не пускаха, а от персонала в иначе "модерната" бензиностанция си направиха оглушки, когато екскурзоводът се възмути.....В Сърбия имаше друга простотия, остатък от оня келеш Милошевич отново плътно до 2006-та - на влизане правеха списък кой какви пари носи, който го заверяваше митницата, и по пътя, както и при излизане от Сърбия, се очакваха проверки - и а имаш един лев над декларираното в списъка, ти ги вземат всичките....Тогава нямаше международни дебитни карти, а на кого даваха кредитна, че да не носиш кеш....У нас се декларираха вече само големите суми...Още през 90те, когато чичо ми ходи на екскурзия за купуване на коли на старо в Германия, екскурзоводката ги беше специално предупредила да декларират всичката валута, която носят, понеже в противен случай може да им я вземат. И ги спрели за проверка на една от кабинките, полицаят казал точно неговото име, поискал да му види парите.....но ги върнал в крайна сметка. През 2006-та пък на излизане, в посока Виена, полицайката ни подпечати паспортите, но дойде един млад келеш-митничар, вика "Гдье сте, бре бугари, айде мало да радимо....", щял да сваля целия багаж и да го проверява, добре, че екскурзоводът имаше една бутилка "Виски" за подобни случаи, та му я даде. После разбраха, че трафикът по магистралите е златна кокошка и спряха с тези простотии......
По рейс и по жена не се тича!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16526
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Европа
« Reply #38 on: 24.08.2019, 01:00:01 »
Преди няколко часа се върнах от Калотина към София. За разлика от отиването - в 5:30 сутринта, връщането беше по светло и придобих по-пълна представа за 5-километровото трасе по паважа. Най-зле е в източния му край откъм Сливница, където има няколко сериозни "петна" на пътната настилка. Нататък лашкането е умерено - "вълнението" е малко над това по Цар Борис III. Ако попаднеш зад ТИР, си е малшанс. Камионджиите не прехвърлят 20 км/ч, а изпреварването е практически невъзможно (а и неразрешено). Иначе работите са започнали почти върху целия Лот 2 от Сливница до Драгоман.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5014
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: А6 Европа
« Reply #39 on: 31.08.2019, 14:58:32 »
Пак отпреди 4 дни имахме гигантско разочарование от някога сочената за пример Хърватия. Неописуема мръсотия и нулева организация на опашките още от ГКПП Баяково. Повече от половината от бездруго редките и постни отбивки с бензиностанции са преградени. Не че бензиностанциите не работят, ЦЕЛИТЕ някогашни почивалища са преградени с мантинела като районите пустеят и нищо не се строи. Подозирам, че петролният им монополист ИНА го е закъсал здравата. Може да се досетите каква е хигиената на неколцината оцелели. И в Белград, и в Загреб тол кабинките се изместиха на изток заради ИКЕА. Но докато сърбите направиха изключително много кабинки, които не задържат опашки, пред хърватските в един и същ ден опашката беше от 3-4 км. Изобщо всички пресичащи Хърватия през лятото мога да посъветвам да се облекчат преди навлизането в държавата им. Ще кажте - ами то турчолята са безброй, не може да се поддържа хигиена от тях. Как тогава словенците се справят със същия този поток плюс прибиращите се от адриатическото крайбрежие?

Миналата година септември месец при време за преминаване на Калотина (излизане от България и влизяне в Сърбия) от 25 минути и след това излизане от Сърбия за 5 минути, хърватите направиха 5-часова опашка за влизане в Хърватия. Това е може би най-лошо организираното КПП по целия път. Подозирам, че и тази година ме очаква същото.

« Last Edit: 31.08.2019, 17:15:39 by difian »
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.