Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - kernel32

Pages: [1] 2 3 ... 22
1
2918 беше бракуван 2011 г. Разбитият диференциал вие, но не трещи. Може би някой разбит лагер между двигателя и диференциала и кардана се е удрял във всичко около себе си. Това също би обяснило и бавното потегляне щом оста на въртене не е била устойчива.
Значи сигурно 2913 е бил. Трясъците бяха страхотни. Лагер, който е на път да си замине, също вие, та може виенето да му е била лебедовата песен. И пак за мен е пълен потрес, че се е движил дни наред в такова състояние. Както и да е, за много години! :)

2
От няколко дни чувам един Икарус как реве, спускайки се по Добринова скала от първата си спирка. Икарусите наистина са шумни, но не чак толкова. Днес обаче, на прибиране към къщи, засякох същия тролейбус на улицата докато потегляше от предпоследната си спирка в посока обръщалото. Направи ми впечатление, че потегли много мудно (дори за Икарус) и след като измина 20-тина метра, започна да се чува безобразно метално тропане от тролея, беше нещо невероятно, сякаш имаше нещо строшено или на път да се строши. Това беше малко след 15:00 часа. Тролеят после го видях да се спуска с необичайния си рев обратно надолу по улицата, и за мой пълен потрес около 16:20 отново го видях да се качва към обръщалото в 4-ти МР. Разбира се при потегляне от спирката отново се чу страховитото тропане, направо си бяха трясъци. След това останах да позяпам движението по улицата още малко, пиейки чай - нагоре заминаха още два Икаруса, но този трещящият не се спусна отново, явно е останал горе на обръщалото. Аварийна не видях. Някой да знае що за чудо е било това? Инвентарният номер на тролея не видях добре, беше нещо като 2913, 2915 или 2918. Чудя се как това нещо е било дни наред в този вид на линия...

3
...
IMG_20150824_120143 by konstantindimitrov14, on Flickr
   Ето го двойно модернизираният 2101 . :D

Ако искаха да ги наподобят, да го бяха направили така:

4
1623 е с някакво бяло фолио на лявата половина на челното стъкло. Дано ми се е привидяло.
ed.: Привидяло ми се е.

5
1615 и 1623 са по ТБ6 днес. За пръв път виждам къси шкоди по ТБ6.

6
Днес видях 2004 отблизо и наистина не е добре, но отдалеч и без очила вчера ми се стори свеж. Цветовете са приятни, изпълнението както обикновено - лошо.

7
2004 е пребоядисан по много приятен начин, не знам от колко време насам, но аз днес го забелязах.

8
Кръгово със светофари :laugh: Такава пародия е това съоръжение... А е и грозно, с тия огромни рамки, на които висят светофарите, сякаш не можаха да ги направят още малко по-недискретни. Засега само през траншеите минавах и честно казано се радвам, че не ми се е налагало да минавам отгоре, включването в кръговото изглежда сложно, особено ако човек идва от Люлин. И да, поотпуши се трафикът, но за сметка на това се премести на кръстовищата с Раковска и Ботев съответно :laugh: Тотална порнография, но така ще е докато проектите на СО се правят с цел облагодетелстване на определени персони и фирми. Сега като тръгне с пълна сила и градския транспорт през съоръжението циркът ще стане тотален.

9
При това 2686 и 2687 бяха нощни коли. А днес 2690 правеше проби по " Александър Станишев"
Дотук с приказките на разни форумни специалисти, че новите Шкоди няма да ги видим в Люлин...

10
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 25.02.2014, 21:31:05 »
Имах предвит това, че както вече беше казано ватманите са имали малко време да се научат да карат тези трамваи и не ги познават максимално добре.
Именно за това става дума и въпросът ми кой и как обучава ватманите е по-скоро риторичен. Според мен на тези трамваи трябва да работят най-младите ватмани, които са необременени с години практика на по-допотопна техника, а и както знаем колкото по-млад е човек, толкова по-лесно усвоява нови неща. Връзкарски истории с тези трамваи не ми се иска да чета.

11
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 25.02.2014, 01:57:10 »
И на мен ми звучи абсурдно обяснението с накладките.

12
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 24.02.2014, 20:35:16 »
Знам какви са разликите Красене, казвам го като пример, че дори любител-шофьор при желание може да спира плавно, та какво да говорим за тези, на които това им е професия ;)

13
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 24.02.2014, 20:05:50 »
След поредното ми возене в Песа у мен възникна съмнение дали тези трамваи могат да спират плавно. Честно казано не знам кой и как обучава ватманите, но си мисля, че все някак е възможно на спирка да се спре плавно, без в последния момент от спирането трамвая всеки път да забива. Когато се учих да управлявам автомобил, едно от първите неща, които инструктора ми показа, беше как да спирам плавно на светофар, отпускайки малко педала на спирачката в самия край на спирането. Така човек може да спре ако иска и достатъчно бързо, но да не закове автомобила в края на спирането. Тази критика се отнася и за доста от шофьорите на ГТ, не само ватманите.

14
А какви са тези събития?

15
Като стана дума за истински модернизации се замислих възможно ли е на българските трамваи в крайната секция, подобно на Икарусите, да им се направи нископодова зона? Ще е тесновата тая зона, но все пак по-добре така, отколкото съвсем без хич. И да, интересен въпрос също е могат ли трамваите да се преустроят с по-съвременен контролен механизъм без да се сменя вида на тяговите двигатели?

16
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 19.01.2014, 23:23:45 »
Откъде се зареждат пясъчниците на песите последно, защото нищо не разбрах?

Не се притеснявай и тези, които коментират не разбират ...
Е, явно не са били чак толкова далеч от истината :)

На първата снимка (pqsuk2) се вижда от къде се пълни пясъчника, втората снимка (pqsuk1) са кофата и фунията, а на третата снимка се вижда какви са следите от пълненето. Има намерение да се закупи песъкопълнеща машина, защото пълненето по тоя начин става трудно и времеемко, а вратичката, прикриваща пясъчника не е толкова стабилно направена, че всеки ден да се отваря... :)
Дано по-скоро се появи такава машина, че това си е цирк...

17
916 на ТМ8 :blink:

18
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 14.01.2014, 01:26:51 »
Поправих се :P

19
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 14.01.2014, 01:14:39 »
Във всякакъв контекст е излишно. Ясно е, че трамваят няма да се движи по тролейбусна линия 5, примерно..
Защо да е излишно? Просто трябва да се преведе правилно - правилния превод е "Линия".

20
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 14.01.2014, 00:29:50 »
Абе това Tram (http://postimg.org/image/dseaf7pn1/) толкова ли не можаха да го преведат на български... Иначе добре, утре може да се разходя да се повозя :)

Pages: [1] 2 3 ... 22