Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Balkanton

Pages: 1 ... 90 91 [92] 93
1821
Днес нищо не правеха там. Имаше само останки от сондата - цилиндрични парчета пръст хвърлени в подножието на един билборд.

1822
Вижте последната снимка на тази страница. Това май е Чавдар 131

1823
Quote from: bgpower
Откъм 5те кьошета, откъм х. Родина, откъм площад Македония или откъм Стамболийски?
Откъм бул. Македония, там където има два-три магазина за хранителни стоки, продават пици и сандвичи и има един ресторант с градина.

1824
Днес видях да пускат сонда на Руски паметник - на външния тротоар, от тази страна, където е сградата с надпис - "Научно-техническата революция - дело на милионите!" (не знам как да го обясна по-добре, може би тротоара от северната страна)

Quote from: ozzy
А не е ли по-разумно трамваят да минава под земята и въобще да не навлиза в кръстовището на руски паметник?
И аз това си мислех скоро.

1825
Тролейбуси / Re: Старите тролеи
« on: 17.02.2006, 20:29:17 »
Quote from: Ivo
Всъщност първият тролейбус Икарус 280 Т в София е докаран някъде 1981-82 год.Бил е с новият тип врати(въртящи се,като на Мерцедес О305Г) и е бил боядисан изцяло в челвено.Бил е с голяма отваряема част на прозорците.Преди да дойде в София е бил показан на панаира в Пловдив,незнам даже дали не се е движил и там.Някои помни ли го?
На мен ми се струва, че този тролейбус е докаран само за панаира в Пловдив и е пуснат като тестов в София, след което е върнат в Унгария.

1826
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 17.02.2006, 20:26:04 »
Аз съм виждал също много луксозни изпълнения на снимки. Спомням си снимки на такъв модел специално направен за Ерих Хонекер - в който може да се провеждат конференции!!! Също и такъв направен за някой арабски шейх със всичките му канапета, масички, HI-FI уредба и какво ли още не. Има ги снимките по унгарските сайтове.

1827
Quote from: difian
Преди това бяха Чавдарките,а от по-преди си спомням Икарусите.Конкретно за 94 си спомням,
че бяха в жълто между прозорците и черната ивица и май бяха с екодвигатели,но тогава съм бил на много малка възраст и не си спомням много.
Аз също си спомням жълто-червените Икаруси, но те в такива цветове ли са дошли в София като нови или тук са боядисани така (след като им слагат новите двигатели)?

1828
1425 Чавдар ли е? Не знаех, че Чавдар е обслужвал А74.

1830
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 14.02.2006, 20:03:56 »
А отвътре надписите (ако са останали) на български ли са?

1831
Новият мост е синият, мисля, че е строен през 80-те години. До него, от север,  има един по-нисък, сив - той е старият, не знам кога е строен, може би 50-те години.

1832
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 13.02.2006, 23:55:21 »
Аз не съм ги виждал на живо, но от снимки си спомням, че на някои "Икаруси 250" последният прозорец е с нещо като щори, вероятно там има кухня, както казваш.

1833
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 12.02.2006, 18:41:16 »
Туристическите Икаруси, не им помня инвентарните номера, с климатик ли са? Защото знам, че по принцип "Икарус 250" е с климатик.

1834
Нали Бойко каза, че ще ремонтира тази отсечка и ще прави отдолу подземен паркинг?

1835
Да попитам дали е имало проект там трамваите в двете посоки да минават от южната страна на паметника, а не както сега от двете. Има положен двупосочен релсов път от тази страна, сега върху него са паркирали коли. Може би, когато реконструират бул. "Македония", ще изведат трамвая на мястото на единия тротоар, а посредата ще пуснат колите. Така и този участък ще прилича на "Цар Борис III", от "Руски паметник" към Княжево. Така ще се загуби възможността за трамвайно ухо около паметника, но ще може да се ползва това на Съдебната палата.

1836
Да, баща ми, който е от Русе, ми е разказвал как е пътувал с такова такси от Русе до София. Ангажираш го предишния ден и на другия сутринта те взимат от вкъщи и заедно с още няколко човека те закарват до София.

1837
Май по-добре беше, ако метрото минаваше под "Цариградско шосе", а не под "Драган Цанков"- сега непрекъснато ще влиза и излиза на повърхността. Трябваше там да пуснат широкия трамвай от "Дружба". А и "Цариградско шосе" е много по-натоварено. Но като няма пари за подземно копане...

1838
В бившия Съветски съюз са били разпространени, оттам сигурно сме взели пример.

1839
Кой ще каже откога е въведена системата на маршрутните таксита. Преди си спомням, че всичките бяха "Латвия" и като че ли бяха много малко.

1840
А на тролеите (Икарус) табелите винаги ли са шляпали, т. е. винаги ли са били тези щипки от класьори.
  Забелязъл съм, че българинът не обича хубавото - Икарусите отпред имат светлинно табло за номера, а отзад долу до вратата - специални стойки. В България, обаче всичко е наопаки. Отпред шофьорът го мързи да се протегне до таблото да сложи табелата и тя стои празна, а в повечето случаи мястото е украсено я с инвентарния номер, я с някоя друга красота. Отзад пък (сигурно заради страха от лошите пътници-вандали) се заваряват горе някакви средновековни щипки за табелата.
  Друго, което искам да питам е дали на табелите от 80-те години, от обратната страна е бил начертан маршрута на съответната линия. Наскоро се возих в един тролей, на който дупката на капака над вратата беше запушена с парче пластмасова табела с цветни линии и имена на спирки. Може би го е имало само при тролеите и то бързо е било забравено.

Pages: 1 ... 90 91 [92] 93