Author Topic: Ikarus 280T  (Read 907174 times)

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3840 on: 26.09.2015, 15:50:00 »
Да, бял е, с черни тръби, интериорът е старателно ремонтиран, само че черната боя от тръбите си е още прясна и не е няцало изсъхнала...


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 903
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3841 on: 26.09.2015, 22:59:39 »
В Будапеща голяма част от тролеите са Икарус 280.94
Ikarus 280.94 не са ли с врати от новия тип “криле” и с по-широко отваряеми прозорци ? В Пловдив имаше един или два такива жълти и, като например П2080ПБ беше с такива врати. Аз лично на него повече се кефех отколкото на останалите автобуси Ikarus 280 със старите врати тип хармоника, по-добре изглеждаше и си личеше че е по-новичък, да имахме повече такива Ikarusи. И също така като че ли двигатела беше по-тих и като че ли по-добре ускоряваше от другите Ikarusи 280.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4975
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3842 on: 26.09.2015, 23:40:47 »
В това предприятие не разбраха, че вместо да дават пари, пари, пари за мазане на дръжки, могат да се дадат на прахово боядисване и да се забрави за дръжките за още 6-7 години...
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3672
  • TM 303
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3843 on: 26.09.2015, 23:46:02 »
В това предприятие не разбраха, че вместо да дават пари, пари, пари за мазане на дръжки, могат да се дадат на прахово боядисване и да се забрави за дръжките за още 6-7 години...

И те ако действат по всички въпроси в подобен дух, от какво ще живеят в това предприятие - от природния си талант и завидните си умения ли? `Начи по принцип това е единственото ремонтно предприятие от подобен тип в ЕС, в което возилата идват на ход, а се прибират теглени от аварийна и при добро стечение на обстоятелствата тръгват отново след няколко месеца - това си е вид национална ценност един вид.
« Last Edit: 26.09.2015, 23:50:04 by The Freshmaker »
С такива фенове на софийския градски транспорт нито врагове, нито ЦГМ, нито Фандъкова му трябват...

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 705
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3844 on: 28.09.2015, 20:32:41 »
Сутринта на 2603 му работеха табелите, по-обяд вече не работеха :help:. Май са му проблемни, защото доста често не работят.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12956
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3845 on: 28.09.2015, 20:37:04 »
Да и аз го виждам това, а както вече бях писал табелата в салона не работи от много време.  :/

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 705
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3846 on: 28.09.2015, 20:42:47 »
Работи от време на време,даже сутринта работеше, но пише само 7-пл. Сточна гара и друго не съм виждал.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12956
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3847 on: 28.09.2015, 21:00:03 »
А може би я изключват нарочно точно заради това, че няма въведен маршрут до кино "Одеон" и май само на 2603 му работи както трябва обръщането на посоката, защото като си гледам снимките на Икарцедеси по 7 всичките са с "ж.к. Люлин 3" независимо от посоката.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12956
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3848 on: 30.09.2015, 15:49:15 »
Ето предна снимка на 2117:
IMG_3488 by Vladimir Simov, on Flickr
Справка с вида му непосредствено преди ремонта:
IMG_7841 by Vladimir Simov, on Flickr
« Last Edit: 30.09.2015, 15:52:42 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10010
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3849 on: 30.09.2015, 16:10:42 »
Аз не намирам кой знае каква разлика.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12956
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3850 on: 30.09.2015, 16:57:47 »
С едно прилично боядисване, китосване и премахване на корозиралите места и в гаража щяха да се справят така, но вече стана банално да се повтаря как в управлението на градския транспорт в София, както в много други неща в България, се мисли ден за ден и непрекъснато се поставят кръпки върху кръпки, за да прикрие лошото положение и да се замазват очите на хората, вместо да се мисли глобално и да се инвестира в неща, които биха се изплатили десетократно с годините като професионално боядисване и бояджийка камера и изграждане на ремонтен завод, в който да се правят наистина качествени ремонти, а не мазаници, ама кой ли ни чува.
« Last Edit: 30.09.2015, 19:24:31 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4432
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3851 on: 30.09.2015, 17:51:32 »
Основната разлика, която виждам е, че преди ремонта горният край на райето между лайстната и решетката е наклонен към решетката, а след ремонта - обратно. Инвентарните номера са ужасни. Въобще не знам кой слага инвентарните номера в Надежда, но трябва да му отрежат ръцете. Освен ако вече е останал бе ръце съдейки по резултата от работата му. Боята е ужасна, ако беше боядисан като 2702 щеше да изглежда много по-добре. Поне са махнали част от фолиото на предното стъкло и лепенките от предния капак. Бронята сигурно ще ръждяса съвсем скоро. Интересно как ли изглежда отвътре, щом е бял, а не сив. А не знам защо, но гледайки снимката от Надежда ми се струва, че джантите са боядисани с някаква сива боя, докато на тази снимка нищо такова не се вижда. На снимката от Надежда също изглежда сякаш гумите са намазани с нещо, за да изглеждат по-черни.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12956
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3852 on: 30.09.2015, 17:57:58 »
Сивото не е боя, това е някакво измислено покритие, чиято цел предполагам е да не лепи масло и мръсотия, за да може джантите да се измият лесно, но май не е особено трайно, а след малко време в движение е със сигурност незабележимо, а относно гумите явно е бил мит.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3853 on: 06.10.2015, 23:41:59 »
2908 2108 по 7 – Напълни ми душата тоя Икарус!!!! Караше го един шофьор, който не знам дали му е титуляр (титулярът му стоеше на първите седалки и говореше с него), от моста на Захарна фабрика до крайната в Люлин-3 такъв ряз му даде, че тролеят удари 70-75 км/ч., ако щете ми вярвайте. Това говори, че ВКМ по трасето е в отлично състояние! Отзад не се усещаше почти никаква вибрация от високата скорост, както са повечето Икаруси вече, допреди 3 дни и при него след 35 км/ч. започваха отвратителни вибрации, при второто качване беше ремонтиран, но пак вибрираше, днес вече беше сведено почти до нула. :clap:
2617 по 7 – като интериор е къде по-добре от 2108, вибрации в движение при него няма и също може да развие прилична скорост.
2106 по 7 – това ще е Икарусът с най-запазен и почти непокътнат салон, не видях нито една обелена тръба или драскана седалка, ръжда също не видях, освен това също не вибрира в движение. :clap:
2723 по 7 от миналата седмица – за съжаление това вече не е Икарусът, който помня от декември 2014 год. Вратите за почнали сериозно да ръждясват отдолу, около тях е избила много ръжда, около прозорците също е започнала да избива, боята на тръбите е излющена почти нацяло в средата – т.е. там, където най-често се хваща, а на тавана са закрепяни допълнителни парчета фазер. Вибрира сериозно при скорост над 40-45 км/ч.
« Last Edit: 07.10.2015, 21:23:36 by $h@IdEr »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12956
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3854 on: 07.10.2015, 08:03:52 »
Ръждата е слабост на 2723, но трябва да се има предвид, че от всички, които изброи той е с най-стар последен основен ремонт от първата половина на 2012-та. Там част от проблема е че звездният тандем първа и втора смяна се разпадна и остана само първосменеца, но силно се надявам поне проблема с кардана да бъде оправен.
2908 е един много добър тролей, последният обикновен Икарус преди новата вълна Икарцедеси започнала с 2602 през декември 2012-та и се запази в много добра форма. Проблем при него е екстериора и по-точно боята, която според мен е видимо избеляла спрямо това, което беше 2012-та година. На места се е нацепила и е кърпена и би било добре да го сложат в график за боя в скоро време. Междувременно вчера се возих с 2910. Интериорната справка е тук. Не е особено впечатляващ, но вози много добре, ускорява, няма силен шум и тресене и в общи линии е един много приличен тролей. Очарова ме и 2721, от който очаквах да се е влошил значително, защото от много време не се бях возил с него, но салона е запазен, ускорението забележително и няма проблеми с кардана и диференциала.
« Last Edit: 07.10.2015, 08:13:38 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3855 on: 07.10.2015, 09:30:38 »
Само, че съм допуснал грешка - имах предвид не 2908, а 2108 - Икарцедес. Съжалявам.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
« Last Edit: 07.10.2015, 10:03:20 by $h@IdEr »

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1530
  • сбогом 2622
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3856 on: 13.10.2015, 11:04:50 »
2106 по 7 – това ще е Икарусът с най-запазен и почти непокътнат салон, не видях нито една обелена тръба или драскана седалка, ръжда също не видях, освен това също не вибрира в движение. :clap:
Нормално е да е най-запазен и най-непокътнат. Не забравяй, че се върна преди два месеца от ОР 8)
R.I.P  Ikarus 280

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1164
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #3857 on: 18.10.2015, 00:46:21 »
2605 - брак

Offline Т8М-301 България 1300

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 695
  • R.I.P. 2841 (1981-2016)
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3858 on: 19.10.2015, 21:11:08 »
От кога ?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12956
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #3859 on: 19.10.2015, 21:21:54 »
От септември е спрян и не се чува нищо за него, нямам никаква идея какво би могло да се случва с него.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!