Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 959274 times)

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1530
  • сбогом 2622
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2000 on: 21.07.2015, 14:09:03 »
Мновете в сравнение с Мерцедес 0345, може да са по-стари, по-грозни, по-шумни и с по-виок под, но със сигурност са по-здрави. Зелените вече почнаха да издишат, защото са финни и лесно се трошат, за разлика от старите манове. Ако искаме да експлоатираме финна техника трябва да сменим много неща в поддръжката ( включително и инфраструктрата). Иаче само икаруси и стари манове ще издържат повече години на експлоатация
R.I.P  Ikarus 280

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 889
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2001 on: 21.07.2015, 16:44:16 »
Мновете в сравнение с Мерцедес 0345, може да са по-стари, по-грозни, по-шумни и с по-виок под, но със сигурност са по-здрави. Зелените вече почнаха да издишат, защото са финни и лесно се трошат, за разлика от старите манове. Ако искаме да експлоатираме финна техника трябва да сменим много неща в поддръжката ( включително и инфраструктрата). Иаче само икаруси и стари манове ще издържат повече години на експлоатация

MAN SG262 бих казал, че може би са най-здравите автобуси в София - след 16 години зверска експлоатация по най-тежките линии все още не са имали нужда от някакви сериозни ремонти. За Икарусите изобщо не може да се каже същото.....
Мерцедес О345Г ги очаква същото, както О305Г - все повече проблеми ще дават и едвам ще им смогват с ремонтите.
« Last Edit: 21.07.2015, 16:49:40 by Kingpin »

Online Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3078
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2002 on: 21.07.2015, 20:55:32 »
Е МАН-овете са по дизайн възникнал втората половина на 80-те, няма спор в това, че са по-стари като равнище във всяко едно отношение спрямо 0 345.
Дизайнът на МАН - овете всъщност е доста по - стар - още от края на 70 - те.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1211
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2003 on: 30.07.2015, 19:33:58 »
От темата с подвижния състав разбрахме,че 3312 е бивш 1116,остана да се разбере кои бивши са 3310;3313 и 3314,ако няма още прехвърляния,но до колкото знаем Конектата в Дружба ще са до 3314.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4859
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2004 on: 30.07.2015, 23:09:21 »
Честно казано, леко не разбрах тези рокади на автобуси... Можеше в "Дружба" да си останат зелените, а конектата да заминат за "Малашевци", където имат опит с поддръжката им. И без това са едни и същи кочини вече.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3509
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2005 on: 30.07.2015, 23:14:56 »
Давам ти пример!
2014: 78 с Икаруси                 2015: заменени с по-нови  Зелени О345Гци (хората довлни)
2014: 88 с Зелени О345Гци   2015: заменени с по-нови Conecto G (хората довлни)
Идеята е да се се отчете дейност на повече линии че се обновяват линиите ;)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14352
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2006 on: 30.07.2015, 23:55:31 »
Дали старо Конекто Г или О 345 Г все тая, комфорта е един и същ и автобусите са почти 100% еднакви така че все тая.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4975
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2007 on: 31.07.2015, 00:33:30 »
На теб ти е все тая, ама на баба ти Пенка от Левски, зеления автобус е милиони пъти по-модерен и нов от Икаруса, àко че се разпада в движение тоя хипернов автобус. Но баба ти Пенка вече е част от електората, щото Фандъкова е пуснала нови автобуси! За нормални действия ЦГМ и СО не могат да си помръднат и косъм от г*за, та и ги мързи, но за да заблудят клетия пенсионер, че столицата цъфти, са готови на чудеса от храброст... безсмислени чудеса.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12956
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2008 on: 31.07.2015, 08:52:14 »
Принципно Emperor е прав. На пътниците не им е работа да знаят в подробности техническото състояние на даден подвижен състав и дали то е добро или лошо. Те се радват на всичко, което е малко по-модерно от старото и в случая отговорността носи общината и ЦГМ, защото те са длъжни да осигурят не просто по-нов, а и по-качествен подвижен състав, а в случая с 0 345 G това не е така, както всъщност е и с казуса с 0 305-тиците, които първоначално са били несъмнена алтернатива на икаруса, но според мен те трябваше да са заличени от лицето на София още преди поне 10 години. 0 345 G са автобуси, чиято душа е извадена, поддържани са лошо, а са и на преклонна за един градски автобус възраст. Те трябваше да си останат в "Дружба", след като не могат да се заменят в момента и да са приоритет при следващо обновяване, а за "Малашевци" да отидат землянските 11-тки, но не стана така, защото заветна цел на СО и ЦГМ е очите на хората да бъдат замазани, за да си мислят те, че се полагат усилия в тяхна полза, а всъщност истината е точно обратната - общината е напълно неспособна да упражнява твърда и устойчива политика и да се държи като професионална институция, защото поне според мен цел на професионалиста трябва да бъде устойчиво решение на проблемите, а не лаика да се чувства доволен, пък устойчивото решение м*****а му.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 79 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6899
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2009 on: 31.07.2015, 09:17:17 »
Общината трябва да се грижи да осигури по-нов и модерен подвижен състав за да привлича пътници. Каквито и автобуси да се купят все едно след 15 години ще са крайно амортизирани, икарусите вече са изкарали по два амортизационни срока и се потрошиха куп пари за основни ремонти и вече беше крайно време спешно да бъдат подменени. O345G изкараха достойно 17-18 години само с един основен ремонт, нещо непосилно за икарусите и вече са амортизирани и остарели, но докато не дойдат достатъчно нови автобуси могат още да работят.   :) Като се сметнат разходите за ремонти и поддръжка на икарусите, изразходваното гориво и т.н. определено са излезли по-скъпи от O345G с парите вложени в тях е можело спокойно да се сменят две поколения автобуси. :)

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 905
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2010 on: 31.07.2015, 11:36:08 »
Quote
Като се сметнат разходите за ремонти и поддръжка на икарусите, изразходваното гориво и т.н. определено са излезли по-скъпи от O345G
Което въобще не е вярно, защото първо Икаруса с ръчни скорости харчи доста по-малко от O345 G  :devil: , дори и с автоматик харчи по-малко (щото е малко по-лек), и второ - основен ремонт на шасито в АРЗ струва 13-15 пъти по-малко от един чисто нов дълъг дизелов автобус.

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 697
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2011 on: 31.07.2015, 15:27:08 »
Quote
Като се сметнат разходите за ремонти и поддръжка на икарусите, изразходваното гориво и т.н. определено са излезли по-скъпи от O345G
Което въобще не е вярно, защото първо Икаруса с ръчни скорости харчи доста по-малко от O345 G  :devil: , дори и с автоматик харчи по-малко (щото е малко по-лек), и второ - основен ремонт на шасито в АРЗ струва 13-15 пъти по-малко от един чисто нов дълъг дизелов автобус.

А пък ако СОАТ почне да вози вместо с Икаруси с каруци и коне, ще се пести и от гориво  :fan:. Няма значение какво мислят пътниците - те са само Обект на возенето  (нещо като чували с картофи)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10010
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2012 on: 02.08.2015, 20:22:59 »
1103 -> 3310
С работещи табели днес е на 88.

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 697
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2013 on: 03.08.2015, 23:37:37 »
От темата с подвижния състав разбрахме,че 3312 е бивш 1116,остана да се разбере кои бивши са 3310;3313 и 3314,ако няма още прехвърляния,но до колкото знаем Конектата в Дружба ще са до 3314.

По списък са до 3315 (16), значи ни остава да намерим съответствията на 3313,3314 и 3315. Знаем, че са 1112, 1122 и 1133, но не знаем кой на кой точно съответства.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3509
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2014 on: 03.08.2015, 23:50:29 »
В последния момент смениха 1122 с 1116!

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 697
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2015 on: 04.08.2015, 08:40:48 »
В последния момент смениха 1122 с 1116!

E, ако 1116 е 3312, пак трябват още 3 за 3313, 3314 и 3315. Като гледам последния актуален списък, именно 1112, 1122 и 1133 липсват в Земляне. Заедно с 1116 (3312).

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18619
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2016 on: 04.08.2015, 11:17:35 »
1122 гордо си пътува на 5тм.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 10010
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2017 on: 05.08.2015, 11:51:33 »
Точно така. 1122 си е в Земляне.

Иначе :

1133 -> 3313
1112 -> 3314 (най-вероятно, защото още не е преномериран)

Доколкото разбрах повече Конекта няма да се пращат в Дружба.

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 697
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2018 on: 05.08.2015, 12:50:17 »
Точно така. 1122 си е в Земляне.

Иначе :

1133 -> 3313
1112 -> 3314 (най-вероятно, защото още не е преномериран)

Доколкото разбрах повече Конекта няма да се пращат в Дружба.

Т.е. няма/няма да има засега 3315?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18619
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2019 on: 05.08.2015, 14:23:43 »
Не. Започват от 3300 до 3314 - 15 броя. По принцип първоначалната информация беше за 15 конекта от Земляне в Дружба.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/